Foodservice Lauwie

  • 2 Reacties
  • 23274 Gelezen
*

Lauwie

Foodservice Lauwie
« Gepost op: 29 december, 2016, 20:56:55 »
Foodservice Lauwie
Een naar een fantasie uitgeschreven gevalletje op mijn werk heel wat jaartjes geleden.



In de eerste jaartjes van mijn vorige baas reed ik zo nu en dan maaltijden met een bakwagentje naar zorginstellingen en woongroepen en dergelijke.
Als de vaste chauffeur van die route vrij was ofzo dan mocht ik op komen draven.

Niet het spectaculairste werk binnen onze transport werkzaamheden. Maar goed het moest gewoon daar worden.

Zo ook op die woensdag in januari. De route bestond uit adresjes ‘rond de kerk ’.
Woongroepje hier, zorginstellingkje daar lekker met een klein vlammetje in het pijpje flierefluitend door het Brabantse land, het leven is goed.

Rond de middag streek ik neer in een dorpje nabij Breda waar ik wat karretjes moest weg zetten en zoals dat ging op die rit zet je een volle weg en de lege van de vorige dag neem je mee terug.

Ik zag echter die lege nergens en ik had wel even de tijd dus ging even kijken of ik het aan iemand kon vragen.
Maar het was tegen lunchtijd dus iedereen was natuurlijk even eten.

In het hoofdgebouw vond ik wel iemand, die wist helaas van niets maar ; misschien even op kantoor in de hal kijken?

Dus zo gezegd ik wandel een beetje rond richting de hal. Daar in de hal klop ik op de deur van een kantoor. Niemand*

Zo ga ik wat deuren af maar iedereen lijkt wel naar huis. Na 20 minuutjes vind ik het wel welletjes en besluit ik verder te gaan. * Komt morgen wel mee terug *

Ik loop richting de uitgang maar moest even goed zoeken en per ongeluk stap ik door een verkeerde deur.
Ik kijk op en besef dat ik in het magazijntje sta. *Woepsie *
Dat is verkeerd denk ik en op het moment dat ik de deur weer dicht wil doen valt mijn oog op een doos.

Het logo van Tena prijkt fier op de zijkant en ik doe de deur terug open. Als ik verder kijk zie ik dat het hele halletje vol ligt met incontinentiemateriaal. Voor sommige bewoners hier natuurlijk.

Ik ga de dozen even snel af ;
Tena Pants, Bed, Comfort, Slip… Eujs Slip, dat zijn mijn favorieten. Ik zoek verder; super, plus, maxi, ultima.
Tena slip ultima L zie ik op de doos links onderin staan.

Ik kijk of niemand mij ziet en loop terug naar binnen, de luiers liggen gewoon los op de andere dichtte pakken. In een vlaag van verstandsverbijstering neem ik een luier van de stapel en stop hem onder mijn jas.

* eentje kunnen ze vast missen *

Ik loop snel het hokje uit richting dit keer wel de goede uitgang. Ik doe mijn truck dicht, vouw mijn losklep op en start de truck.

Ik rij weg en waar je denkt dat iemand blij zou zijn met zo een ’ treasure ’ was ik allerminst trots op mezelf.
Zo aan mijn luiers komen vond ik echt not done. Het was mijn obsessie, andere mochten hier niet onder 'lijden ’.

Maar goed, gedane zaken nemen geen inkeer, maar die luier was ik al beu voor ik hem goed en wel gedragen had.

Ik rij rustig en schuldbewust verder op mn route als de telefoon gaat.

*trrrrrrring *

*

Lauwie

Re: Foodservice Lauwie
« Reactie #1 Gepost op: 29 december, 2016, 20:57:46 »
Foodservice Lauwie (Deel 2)

*Met Lauwie? *

Hoi Lauwie, je spreekt met de planning. Hé luister we worden net gebeld door wooninstelling Zonlicht uit Terheijden en ze zeggen dat je wat hebt laten liggen.
Rij maar even terug en hervat dan maar even je route.

Ik goed balen natuurlijk want ja nu moest ik terug en dat kost tijd. En ik zou niet eens weten wat ik was vergeten maar goed ik keerde maar effe, ik was ook pas 10 minuten weg.

Dus 10 minuten verder reed ik het terrein weer op, parkeerde mijn truck en besloot maar weer richting het kantoortje te lopen en mezelf even te melden.
Mijn luier die ik juist hier had buit gemaakt had ik maar even in mijn tas verstopt.

* Klop klop *

Kom maar binnen? Riep een vriendelijke vrouwenstem en ik opende de deur. Een vrouw van middelbare leeftijd keek op van achter haar computer.
“ Kan iets voor je doen jongen? ” vraagt ze beleefd. “ Goedemiddag Mevrouw, ik was klaarblijkelijk iets vergeten ”? Vroeg ik

Dat klopt, zegt de Mevrouw. Je bent de lege container vergeten mee te nemen.
Nog voor ik wil zeggen ; laat je me daarvoor terug komen? Staat de vrouw op. Ze blijkt een kop groter dan mij en sowieso even breed zo niet breder.

Ze loop naar mij toe en pakt me bij mijn kin.
“ Wat doet u?” vraag ik super verbaasd.

Luister beste jongen, wij tellen altijd al onze voorraad en sinds jij hier vanmiddag bent geweest missen we iets.

* Ik schrik *

Ze loopt naar de deur en doet deze op slot.
Broek uit, nu! Zegt ze streng.
Natuurlijk doe ik dit niet maar voor ik echt ga protesteren zegt ze. *Stil* Broek uit zegt ze nogmaals. Ik weiger nog steeds maar ze loopt rustig naar mij toe en voor ik het weet heb ik hem al uit.
Nog voor ik iets kan zeggen tilt ze mij op en legt ze mij al staand over haar knie.
Ik krijg een inmens hard pak voor mijn blote billen. Ik krijs het uit en als ik aanstalte maak om in tranen uit te barsten slaat ze 3 x nog ontzettend hard en zet ze me op men voeten.

Met tranen in mijn ooghoeken en mijn handjes op mijn rode, brandende billen van het slaan pakt ze me weer bij mijn kin.

Luister jongeman, incontinentiemateriaal hier is voor de bewoners, veelal gehandicapte of op leeftijd die het niet op kunnen houden. Aangezien jij mij nogal nog jong en vitaal in de ogen overkomt, ga ik er vanuit dat je zo'n gefrustreerde luierliefhebber bent.

Ik zeg niks. “ Dat lijkt me duidelijk ” zegt de Mevrouw.
* Ze tilt me weer op legt me op bureau *

Luister goed, zegt ze. Vanaf nu kom jij hier elke dag maaltijden leveren.
Dat regel ik met jou baas.

Ze schuift de la onder het bureau waar ik op lig open. Ze pakt er een potje uit en naar wat ik kon zien zo'n zelfde Tena Slip ultima.
Ik zie dat ze de luier open vouwt en ik vraag hard en verbaasd, lichtelijk in paniek misschien ook wel, wat is hier de bedoeling van??

Ze tilt mijn benen in de lucht, gelijk een echte baby en slaat 5x kei hard op mn billen. * Ik schreeuw van het venijn en de tranen komen weer * Ze vouwt de luier open, schuift hem onder mijn billen. Dan pakt ze een potje naar wat ik kan zien is het vaseline.
Ze neemt een fikse klodder en smeert zo mijn anus in. Vervolgens voel ik dat ze iets kouds, metaal achtigs in mijn achterste stopt.
Ze vouwt de luier dicht en taped hem strak vast.
Dan doet ze me mijn kleren aan en zet mij weer op de grond.

* Ik snif snif en snotter *

Ze pakt me wederom bij mijn kin.
Luister goed, wat is je naam?
L…l…lauwie snotter en stotter ik en probeer me te herpakken.
“ Oke Lauwie luister goed, vanaf nu kom je elke dag hier, dan wil hebben dat je de luier aan hebt die je elke dag van mij mee krijgt!

Je lost je spullen, laad alles in en wanneer je klaar bent meld je je bij mij. Ik eis dat je luier minimaal nat is, ik zal je dan van een nieuwe, schone luier voorzien.
Voorafgegaand een spanking gelijk die van net als boetedoening.
Je hebt ook steevast de plug in die ik je heb ’ meegegeven ’

Thuis mag je doen wat je wilt maar zoals ik het zeg zo meld je je iedere dag hier bij mij begrepen?
Ik zeg boos nogsteeds na snikkend: En wat anders?

Ze pakt me nog harder bij mijn kin.
” Ik kan ook meteen de politie bellen ivm diefstal? Want die luier ligt vast nog in je tas.“

Of ik bel je baas op, wat jij wilt?
Snotterend kijk ik naar de grond, wiebelend op mijn voeten.

Ze tilt mijn kin weer op.

* begrepen?*

Ik knik.

* begrepen Lauwie *

Ja

* Ja wie Lauwie? *

Jahaaaa

Ik krijg en klap tegen mijn wang (PATS)

* Ja wie Lauwie??? *

Ja Mevrouw zeg ik boos.
Goedzo jongen dan mag je nu gaan.
Deze luier heb je morgen aan zoals afgesproken. Ik knik.

En ze geeft me een extra luier mee.
En nu wegwezen, er is geen lege container. Morgen wel. Tot morgen kleine.

*

Offline Winnie

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Klein maar fijn.
  • Ik ben: AB en DL
Re: Foodservice Lauwie
« Reactie #2 Gepost op: 30 december, 2016, 13:45:29 »
 ;D Super verhaaltje , gaat het nog verder ? :)
Groetjes van een kleine lieve knuffelbeer.
A Libero sit convivium.