aya's heropvoeding

  • 1 Reacties
  • 32496 Gelezen
*

yukiko-chan-hirakashi

aya's heropvoeding
« Gepost op: 22 oktober, 2016, 13:46:57 »
Een verhaal met een japanse twist

waarschuwing dit verhaal bevat soms wat felle ruzies tussen moeder en dochter en ook tussen trainer en dochter.

personen in het verhaal
aya: de hoofdpersoon ze is een prachtige meid van 18 die erg rebels is.
kagami: zij is de moeder van aya ze is alleenstaande ouder en kan niet tegen aya op.
kumi: zij is degene die aya in het verhaal een speciale training geeft.
miki: zij is tijdens de training de onuitstaanbare onee-chan van aya

vertalingen
konichiwa: goedendag
arrigato: bedankt
chan: eervol achtervoegsel
onee-chan: grote zus.


inleiding.
Altijd als aya terugkomt van de training grijpt ze in de koelkast naar een blikje energy. aya is een arrogante vrouw van in de 18 en ze woont nog thuis. haar ouder is rijk en ze wonen dan ook in een groot huis. kagami zegt tegen aya "konichiwa hoe was de training". waarop aya antwoord "laat me met rust"!!! en ze stampt naar boven snuivend van woede.  kagami laat aya maar met rust uit angst voor nog een driftbui. kagami gaat daarom ook even boodschappen doen. wanneer ze op het bord kijkt die dingen aanbied ziet ze een advertentie die ze interessant vind de advertentie zei
"heeft uw dochter last van woede?
snauwt uw dochter tegen u?
mijn heropvoeding is dat ze als baby word behandeld tot ze leert zich te gedragen. geen zorgen ik zorg ervoor dat ze geen psychische schade lijd.
bel nu 0123 123456"

kagami belt onmiddelijk het nummer. kumi antwoorde, "konichiwa met kumi van de heropvoeding". kagami legde alles uit waarop kumi antwoorde "geen zorgen wanneer kan ik langskomen". kagami zegt "komt morgen uit" waarop kumi antwoord" geen probleem ik kom morgen stipt 7 uur u krijgt voledig hotel betaald totdat uw dochter heropgevoed is".

en dan nu het echte verhaal.
de nacht verstrijkt en aya sliep lang uit. kagami begroete kumi met een eervolle buiging en zei toen "kumi-chan ze slaapt nog laat je haar slapen of maak je haar wakker". kumi antwoorde daarop "ik maak haar tegen 8 uur wakker maak je maar geen zorgen hou lekker die vakantie die heb je wel verdiend." kagami zei daarop "arrigato kumi-chan ik krijg wel een berichtje toch" "ja hoor" zegt kumi. "okay sayonara en success met aya" zegt kagami als ze afscheid neemt.
kumi haalt nog wat babyspullen in haar maat uit haar busje en om exact 8 uur denderd ze naar boven met het strengste gezicht dat je je maar in kunt denken. wanneer aya daar niet wakker van word sluipt ze de gang door haar kamer binnen en ze bulderd "wakker worden luie donder ik ben hier niet om je te zien slapen!!!" aya werd wakker schold flink en zei "pleur op nu meteen" daarna draaide aya zich om en wou haar katana pakken maar kumi had het al door en ontwapende haar. ze zegt nadrukkelijk met een zachte dreigende toon " zo gedraag je je niet dame jij bent vanaf nu verboden om vast voedsel te eten om naar de badkamer te gaan en je krijgt nog veel meer restricties. vanaf nu ben je een baby heb je me begrepen" aya antwoorde brutaal " nee en wie..." ze werd onderbroken door een pets op haar wang en kumi herhaalde zich. aya antwoorde braafjes en ze ging daarna naar beneden. eenmaal beneden kreeg ze een flesje van kumi met laxeermiddel en kumi bulderde "drink op nu en daarna kom je mee naar boven dame want ik ben je arrogante gedrag spuugzat en je moeder ook. zij heeft mij ingehuurd om jou her op te voeden want je bent nu alleen maar bezig haar af te kraken. WAT DENK JE WEL NIET ZIJ LOOPT DE BENEN UIT HAAR GAT EN JIJ KAT ALLEEN MAAR TEGEN HAAR." aya begon braaf te drinken hopend dat het niet erger werd dan dit. daarna ging ze naar boven gevolgd door kumi die nu een tas had. kumi zegt aya te gaan liggen en haar kleren uit te doen. met een felrood hoofd doet aya wat haar gezegd word en kumi pakt dan iets wits uit haar tas aya denkt "is dat een luier... nee dat kan niet die zijn er niet in mijn maat" maar jawel hoor 2 minuten later zat ze met een pakket rond haar heup. kumi zegt dreigend "als je het waagd deze af te doen zwaait er wat. dan krijg je veel last van straffen."

aya ligt op bed terwijl ze ziet hoe kumi haar kamer langzaamaan veranderd in een baby kamer. op dat moment beseft aya dat haar sociale leven voorbij is en dat ze naar deze gek moet luisteren. ze durft zich niet te bewegen want ze is bang om nog zo een pets te krijgen. dat is haar nog nooit overkomen want haar moeder deed dat nooit. nu ze het heeft gevoeld beseft ze dat ze is overgeleverd aan de grillen van deze knettergekke vrouw. na 5 minuten begon haar buik te rommelen en ze voelde dat ze moest poepen. ze vroeg voorzichtig "kumi-chan mag ik naar het toilet" kumi draaide zich met een ruk om en keek haar aan met fonkelende ogen. ze zei vastberaden met een soort dreiging van woede in haar stem "nee daar heb je je luier voor" aya probeert het op te houden maar de laxeermiddelen winnen het toch. ze vind het een vies gevoel en schaamt zich ook rot. kumi bekijkt het spektakel en wanneer ze ziet dat aya aanstalten maakte om de luier los te halen geeft aya een ferme tik op haar handen. aya reageert geschrokken en tranen branden achter haar ogen. ze wou niet huilen niet voor haar nee ze moest zich hierdoor heen slaan.

kumi zegt nadat ze aya 3 uur in dezelfde luier heeft laten liggen en haar kamer tot babykamer heeft gemaakt. "aya kom jij eens hier op de tafel liggen" en ze wijst naar de verschoontafel. aya gehoorzaamd haar en loopt erheen. weer een klets op haar benen. nu brak ze en ze schreeuwde "WAT NU WEER" daarop volgde nog een pets. kumi zei met een stem vol dreigende woede en ogen als vulkanen je kruipt en je bent onrespectvol. jij gaat dadelijk je dutje doen nadat ik je een flesje heb gegeven. ze verschoont aya en de luier die ze nu kreeg was nog dikker dan de vorige. aya bleef stil en probeerde haar tranen te bedwingen. toen aya in bed gelegd werd kreeg ze tehoren dat als ze probeerde de luier uit te doen of uit de kribbe te gaan dat ze een ergere straf kreeg ook kreeg ze een speen in haar mond die ze niet uit mocht doen.

een vervolg van de vele die gaan komen
nadat ze anderhalf uur had gedut werd ze verschrikt wakker van buikkrampen. ook had ze de speen nog steeds in en het voelde raar. ze dacht he? wat gek ik dacht die valt uit zodra ik in slaap val maar nee ze zuigt er nu op en daar schrok ze van. haar buikkrampen voorspelde een complete lediging van haar achterste. ze had daar geen zin in en zei tegen zich zelf "nee niet nu". ze vocht nog 5 minuten en daarin werd het steeds moeilijker en moeilijker uiteindelijk begon de poep er met keine stukjes uit te komen tot de dam brak. haar hele luier was nu vol met haar eigen inhoud. ze vond het vies en ze kreeg de aandrang om te huilen. daar vocht ze tegen want ze wou niet dat kumi zo snel binnen kwam.

1 uur verstreek voor ze begon te huilen omdat de aandrang te sterk werd. 3 minuten later verscheen er een onbekend gezicht in de deuropening gevolgd door kumi. "aya dit is vanaf nu je onee-chan. zij gaat je nu verschonen en wees lief voor haar. ze heeft net een zware dag op school gehad" nadat kumi dat zei vertrok ze en was aya alleen met miki. miki kreeg een gemene grijns op haar gezicht en zei "kom aya laten we paardje hop spelen." aya zag de bui al hangen terwijl miki haar los maakte. miki nam aya op haar schoot en begon te hobbelen terwijl de inhoud van de luier zich helemaal in elk hoekje van haar luier verspreide. miki zong gezellig "hop hop hop hop hop paardje in galop" en toen miki eindelijk klaar was moest aya huilen omdat haar tere kontje zeer begon te doen. "aww niet huilen lief zusje ik verschoon je wel" zei miki met een ferme gemene pets op haar luierkont." toen miki aya verschoonde gebruikte ze eerst ontsmettingsalcohol wat vreselijk gemeen brande op haar huid. daarna kreeg ze een verkoelende creme op gesmeerd en ze was heel erg opgelucht. miki deed haar een dunne luier om en hielp haar in haar kimono. haar kimono was mooi wit en had rooie accenten. toch was het doorschijnend genoeg om haar mooie luierkontje te zien. kumi kwam trug en zei liefjes we gaan eventjes boodschapjes doen.

kumi en miki waren de spullen aan het inpakken terwijl aya in een box lag. ze had wat speelgoed om te spelen maar ze weigerde. toen kumi dat zag deed ze gordijnen dicht om de box heen. aya wist dat als ze wat zei dat ze weer een pets kreeg en dat wou ze niet want de petsen deden echt heel veel pijn. aya werd in een baby stoel gezet in de auto en miki ging voorin. kumi had een busje speciaal ingericht voor grote babies. ze had zelfs een speciale buggy in de maat van aya en dat maakte aya heel erg van streek. aya kreeg voor ze weg gingen nog een flesje en toen gingen ze naar de winkel. daar aangekomen hielp miki aya in de buggy en even verderop stond de vriendengroep van aya. eentje riep naar aya "haha jij bent een baby" terwijl de anderen pestend riepen in koort "huilbaby huilbaby huilbaby". kumi negeerde dat alles en ze ging met miki en aya naar binnen. wat aya opviel is dat ze een wandelstok had met een grote houten knop aan de bovenkant. ze wist dat deze gebruikt kon worden als wapenstok en vroeg zich af waar dat voor zou zijn. in de winkel deed kumi wat boodschappen ze vroeg de winkelier waar de luiers lagen en de cremes. de winkelier lachte en wees ze de weg. aya zag kumi geiriteerd raken en dus beef ze stil.

na 3 uur vernedering kwamen ze thuis en het eerste wat kumi deed was ze haalde de verzameling katanas van aya op. "aya... jij hebt deze niet meer nodig" zei ze en ze haalde hard uit met haar wandelstok. na drie slagen waren de 2 katanas van haar stuk. aya begon te huilen waarna ze een speen in haar mond gepropt kreeg. "kop houden een goed meisje heeft dit allemaal niet nodig" zei ze en toen haalde ze aya eruit. ze hielp aya naar binnen waar ze haar kimono uit moest doen. "arrigato" zei kumi prijzend en ze gaf de kimono aan miki die hem met trots aantrok. aya wist dat haar leven nu voorbij was tenzij ze zich goed kon gedragen. "morgen krijg je les 1 " zegt kumi vastbesloten met een vriendelijkheid die aya nog nooit van iemand had gehoord.

het tweede vervolg alweer god wat gaat dit snel.
kumi legde aya in bed om te gaan slapen. ook zei ze miki goedennacht. toen ze zeker wist dat beide goed sliepen pakte ze haar iphone 7 en ze belde tenryu, een japanse huurmoordenaar die haar vriend is en haar nog iet verschudigd, om hem om een gunst te vragen. ze vroeg de ninja om agami stil te krijgen. tenryu snapte het meteen en zegt "okay kumi komt goed. wil je ook haar hoofd als bewijs" kumi antwoorde dat het niet hoefd. daarna ging ze zelf ook slapen. de volgende morgen werd aya ruw wakker geschud door kumi die de politie aan de telefoon had. "het is voor jou" zegt ze zonder iets te veraden. de politie vertelde aya dat haar moeder dood was gevonden in de nachtclub door een hartaanval. natuurlijk was bekend dat ze problemen had met haar hart dus gingen ze ook niet verder zoeken. toen aya dit hoorde barste ze in tranen uit en kumi probeerde haar te troosten.

kumi zegt tegen aya "als je heropgevoed bent aya dan kun je wel bij mij wonen ik behandel je dan daar als waardige en niet als kleintje." aya keek haar aan nog altijd snikkend en ze geeft kumi een knuffel. kumi nam aya en miki mee naar een bar speciaal voor adult babies waar aya een alcoholisch drankje mocht uitzoeken. miki koos een mojito en aya koos de engelendood. beide waren sterke dranken en ht duurde ook niet lang voor beide al lallend door de zaal waggelde. alle mammies en pappies keken naar kumi alsof ze een godin was want ze had twee grote babies die daar lief aan het spelen waren. daar konden de anderen nog van leren. kumi had nog altijd haar wandelstok bij zich omdat ze die toch af en toe wel nodig had. naarmate de dag verstreek kregen ze alle drie toch wel honger. miki kreeg 10 euro om sushi te kopen en aya werd door kumi meegenomen naar een speciale kamer. "aya..." zegt kumi "vandaag is les 1 leren drinken uitde borst." ze doet haar bh uit en ze helpt aya naar haar borst. aya wist niet wat haar overkwam en deed gewoon wat haar gezegd werd.

na deze lunch trokken ze alle drie de stad in. daar gingen ze naar een winkeltje waar kumi aya wat kleren en meubels liet kiezen voor haar eigen kinderkamer. aya ging voor een beetje een rebelse stijl wat kumi leek te irriteren maar tegelijk ook te amuseren. naderhand rekenen ze af en gingen ze terug naar huis. ondertussen had aya haar luier toch behoorlijk gevuld en ze vroeg voorzichtig om een verschoning. KNAL klonk het hol in de auto toen kumi aya een tik met haar wandelstok gaf. "kop houden. als je wil dat ik je verschoon jank je maar bitch" riep ze met een felheid die vanuit het niets kwam. "ik weet dat je moeder dood is maar je gaat niet tegen me praten alsof je 18 bent je bent immer 1" zei ze en toen reed ze terug naar huis. daaraangekomen kreeg kumi een flesje en ze werd naar bed gebracht. daarna bracht ze miki naar bed en ze ging zelf ook slapen. maar eerst verzorgde ze de wonden en littekens van de gevechten die ze heeft gehad.

het derde vervolg uhm wat ga ik nu dan doen.
wat vooraf ging
aya had net haar diploma gehaald en deed opleiding neurochirurg. de opleiding was zwaar en ze kreeg foute vriendjes. door haar foute vriendjes werd ze steeds arroganter want zij zagen haar als schoonheidsgodin ze gaven haar ook alles wat ze wou. aya was ver genoeg in de opleiding om te weten welke zenuwen ze door moest halen om welke spier uit te schakelen. met die kennis heeft ze al vele tegenstanders op de mat en tijdens ganggevechten uitgeschakeld.

terug naar nu
aya werd midden in de nacht wakker van een felle pijn op haar kont. kennelijk had ze door de krampen en het poepen heen geslapen maar hoe komt het dat ze zo weinig voelt en is ze... ze voelde wat langs haar delen stromen en ze realiseerde zich dat ze plaste zonder het te voelen. "GODVERDOMME KUMI WAAROM PLAS IK NU ONGEWILD!!!" gilde ze en kumi komt binnen en ze heeft iets van woede in haar ogen. ze heeft ook haar wandelstok mee en ze bepaalde stokjes. ze loopt dreigend op aya af en zegt "hoor ik nu dat mijn baby onrespectvol is!!!... laten we haar maar verschonen dan". kumi verschoont aya maar wanneer ze aya schoon heeft pakt ze de stokjes en ze haalt daar twee vlijmscherpe scheermesjes uit. "please kumi-chan ik bedoelde het niet zo ik.. ik..." stamelde aya en het sweet droop van haar rug. kumi zegt rustig maar dreigend "rustig maar ik doe je niks je word alleen glad gemaakt" en ze begon te scheren. met drie halen was al het haar weg en kumi deed aya de luier om met een flinke lik creme. daarna liep ze weg en aya lag in de kamer met een stinkende poepluier naast haar bed.

de volgende ochtend word aya uit bed gehaald. het eerste wat ze opmerkt is dat het meeste weg was en ze vroeg heel heel heel voorzichtig aan kumi met een babystemmetje en accent "w...w...waar zijn alle spullen". kumi antwoorde vriendelijk " in de verhuiswagen onee-chan miki is weer terug naar haar kamer in tokyo en wij gaan naar mijn eigen huis. je moeder heeft mij voogdij gegeven over jou en we verkopen dit huis omdat we dan mooiere spulletjes voor jou kunnen kopen. " kumi zette aya in de auto en samen reden ze ver buiten tokyo. ze kwamen aan bij een groot landhuis en kumi zei "hier is het" aya keek haar ogen uit naar de samurai krijgers die er de wacht bij de poort hielden. aya begon het eigenlijk wel fijn te vinden om als kleintje behandeld te worden want ze begon haar rottige jeugd vol pesterijen te vergeten. een nieuw leven was voor haar begonnen.

wat gebeurd er ik kan niet stoppen met het verhaal. 4e vervolg alweer.
terugkomend op haar jeugd.
aya haar jeugd was niet de jeugd van een normaal doorsnee kind. ze is lang in de luiers gebleven omdat ze heel traag leerde. de andere kinderen op school peste haar daarmee wat varieerde van dingen die werden geroepen tot in elkaar geslagen worden. op haar 8e besloot ze judo te gaan doen. dat vind ze leuk maar niet uitdagend. ze ging over naar kendo waar ze om leerde gaan met katanas tachi's tanto's sais shurikans en nog meer wapens. ook kreeg ze daar haar eerste eigen katana genaamd wado ichimonji. deze bewaarde ze altijd in een doos met dubbele bodem. daar had ze ook haar oude luiers van vroeger in zitten. ze wou deze niet kwijt omdat ze haar hielpen denken wie ze is geworden.

kumi vroeg aya "liefie waarom ziten er babyluiers in deze doos" aya antwoorde in babytaal "sje hewpen denken wie ik ben" (ze helpen denken wie ik ben). kumi zei "okay dan zet ik ze in de opslag neer want jou kamer word speciaal voor jou ingericht. kumi gaf aya een drankje in een tuitbeker met ranja het drankje zorgde ervoor dat ze de blaascontrole en fecale controle kwijtraakte net zoals haar motoriek. zolang ze dat drankje elke dag kreeg bleven de effecten. kumi zegt "drink op lieverd het helpt bij je opvoeding. aya drinkt en proeft iets raars. ze drinkt het naar binnen en toen kumi niet keek spuugde ze het uit in een planten back. kumi had niks door maar ze vermoede wel iets. ze zegt prijzend tegen aya "goed zo. ga nu maar lief spelen". aya deed wat ze vroeg en ze ging met knuffeltjes spelen. kumi zegt "wees jij eventjes lief mama gaat eventjes trainen" en ze loopt de babykamer uit om de vervolgens op slot te doen.

na ongeveer een uur kwam kumi terug kumi was heel rustig alsof ze had gemediteerd. ze kwam binnen met een kalmte en ze nam aya mee naar de verschoontafel. daar werd ze verschoond op dezelfde manier als snachts. de alcohol prikte al minder maar die deed nog steeds pijn daarna de verkoelende zalf en het flesje. kumi zei de hele tijd geen woord tot ze naar beneden gingen "aya wil jij samen met mij tv kijken " vroeg ze vriendelijk terwijl ze met de wandelstok liep. aya knikte en antwoorde "ja graag mammie" pof weer een klap met de knop. deze was wel zachter dan anders "sorry liefie maar je moet echt baby spreken." zegt ze vriendelijk en kalm. daarna gingen ze samen op de bank zitten en keken naar brandweerman sam.

okay dit word het dieptepunt #5jes

kumi liep op een gegeven moment weg om iets te pakken. aya keek terwijl ze op haar speentje zoog. kumi kwam terug met een tuitbeker met hetzelfde goedje als eerst. ze zegt tegen aya "liefje als je dit opdrinkt mag je laat opblijven" aya denkt natuurlijk okay en ze begint lief te drinken. na ongeveer een half uur begon het medicijn of de drug te werken en aya merkte dat ze steeds moeizamer haar armen bewoog. ze keek kumi vragend aan en kumi glimlachte en zei tegen aya "sorry maar dit hoort bij je heropvoeding" ze liet aya een half uur langer opblijven en daarna gingen ze beide naar bed. kumi ging nog even mediteren en daarna ging ook bij haar het licht uit.

de volgende ochtend word aya met een zeer volle luier wakker en ze merkte dat het drankje wat was uitgewerkt. toch had het iets verslavends en ze wou meer. maar ze dacht bij zichzelf dat ze ervan af moest blijven of mischien toch een slokje. ze nam een slokje van de tuitbeker die aya die avond bij haar bedje neer had gezegd. "hmmmm wat lekker nog een slokje... en nog een.... en nog een" dacht ze en voor ze het wist had ze de beker leeg. enigzins teleurgesteld zette ze de beker neer en begon te huilen voor een verschoning. kumi kwam binnen en ze stond als versteend toen een van haar littekens enorm begon te branden. kumi pakte haar wandelstok en liep verder. daarna hielp ze aya op de verschoontafel en verschoonde haar. de luieruitslag was weg en aya vond het wel fijn om een lekkere schone luier te krijgen nu kreeg ze ook ineens een flinke toef babypoeder. da verwachte ze niet en toen kreeg ze ineens een wonderschone kimono aan samen met een dunne luier. "we gaan naar de winkel en deze keer ben je voor een dag 18 maar met je medicijntjes moet je wel in de rolstoel" zegt kumi en ze hielp aya naar beneden waar ze in een soort van buggy/rolstoel erd gezet.

ze waren nog maar net in de stad aangekomen of aya had alweer een klap van kumis wandelstok "nee aya ik duw je je mag niet zelf" zei kumi streng. uren van winkelen gingen voorbij en toen waren ze uiteindelijk onderweg naar huis. ondertussen had aya al een ontbijtje en een lunch in haar flesje gehad en had ze al een flink natte luier. ze kreeg weer zo een tuitbeker die ze nu stiekem als kumi het niet zag leeg liet lopen buiten het raam. aya merkte dat ze langzaamaan haar moteriek terugkreeg en dat moest ze zo zien te houden. aya had tijdens haar periode als baby een plan bedacht. de opslag waar haar zwaard was lag naast haar kamer dus als ze een keer naar buiten sneakte en haar zwaard wist te krijgen zat ze goed. nu was het gewoon meespelen met kumi haar spelletje. natuurlijk wist kumi wat er ging gebeuren. daarvoor was ze immers met aya in zee gegaan aya moest namelijk haar huis krijgen maar dat moest ze verdienen.

het laatste vervolg... of mischien niet.
toen de nacht aanbrak hoorde ze kumi tegen een van de wachters zeggen dat ze even ging stappen. dit was haar kans. ze keek naar wanneer er een gat in de wacht zat en dat was elk kwartier. in dat kwartier had ze precies 20 seconden om naar buiten te gaan , de deur te sluiten en de opslag binnen te gaan. eenmaal daar bonsde haar hart van spanning. ze deed haar gevechts kimono aan en ze ging naar de doos. ze haalde de luiers eruit en de bodem. daar lag ze dan haar eerste katana in een kist. ze pakte de kist en deed de rest van de inhoud weer terug. ze haalde het zwaard uit de kist en ging zitten. "nog helemaal als toen ik je kreeg" zegt ze terwijl ze over de witte schede de gouden letters leest. ze haalt de katana eruit en test even of hij nog goed scherp is. de katana met zijn spierwitte blad was nog scherp genoeg om met gemak te scheren. ze deed haar terug in de schede en daarna bond ze wado ichimonji op haar rug. ze wist dat kumi altijd eerst in de trainingsruimte ging voor ze ging slapen en dus ging ze daarheen. de wachten zagen haar als kumis leerling en begroeten haar zonder iets te zeggen.

eenmaal in de ruimte ging ze zitten om haar zwaard bij te slijpen en ze wachte tot kumi thuiskwam. uren gingen voorbij en toen ging de deur open. kumi glimlachte en zei "ah je groeit op liefje maar je moet eerst mij nog verslaan" en ze haalde haar zwarte katana uit de wandelstok die altijd meeging. aya deinsde verschrikt terug voor ze met haar zwaard opstond en vroeg "hoe wist je dit". kumi antwoorde "schattebout weet jij dat jou moeder kagami niet jouw echte moeder is. dat ben ik maar ik had de tijd niet. jij bent de erfgenaam van de zwarte lotus. je moeder meh die was maar een pion en die wist teveel." aya dacht "nee ze heeft haar vermoord" ze gilt "jij moordenaar" en ze stuift met een bijna onmenselijke snelheid op kumi af. kumi pareerde de aanval met gemak en ze zegt rustig "ah ah ah. niet zo snel ik heb haar niet vermoord dat heeft een huurmoordenaar genaamd tenryu gedaan voor mij." een traan rolde over aya haar wang terwijl ze een serie aanvallen deed met onmenselijke snelheid terwijl kumi ze moeiteloos pareerde. "ik vergeef je dit nooit" gilde ze en ze ontwapende kumi met een slag door de katana over midden te breken. kumi kreeg een tik met de platte kant en ze viel op haar rug. "meester kaito heeft je veel geleerd aya. goed dan ik laat de zwarte lotus aan jou. het laatste is mij afmaken. toe dan of kan je dat niet" zegt kumi vriendelijk aya liet haar zwaard zakken. "nee ik ben niet zo een achterbaks kreng als jou" zegt ze verbeten. "zwak een echt goed getraind iemand toont geen genade" zei kumi terwijl ze opstond. ze probeerde een aanval naar aya die reageerde met een slag in kumi haar rug. hierdoor viel kumi slap op de grond.

daar lag kumi dan verlamd vanaf haar heup. aya verzorgde kumi haar wond en zegt "vanaf nu ben je van mij". toen liet ze kumi naar de ziekenboeg van het huis brengen en aya ging haar katana schoonmaken. het is voorbij dacht ze terwijl ze haar luier vol plaste. "he getver hoe moet dit nu weer " zei ze  tegen zichzelf ze was door de behandeling incontinent geworden. ze ging naar de kinderkamer en verschoonde zichzelf. daarna was ze wat gaan eten en is z naar kumi gegaan om te vragen waar tenryu was. kumi antwoorde en aya ging daar naartoe. na een fel gevecht heeft ze haar woede botgevierd op tenryu die niks gaf om zijn leven. het enige wat van hem over was waren kleine blokjes onbekend soortig vlees. nadat kumi genezen was begon aya kumi als haar kleintje te behandelen.

aya riep kumi en vroeg haar te komen. kumi kwam naar aya en aya hielp kumi in haar hoge stoel waar ze gevoederd werd. kumi zei "getver kun je niet beter koken". knal klonk het hol toen aya kumi met de ierse wandelstok sloeg."nee stoute baby" kumi zag wat ze haar aandeed toen ze die klap kreeg en hoeveel pijn ze moest hebben gehad. aya voerde kumi laxeermiddelen en ze liet kumi daarna teletubbies kijken.

zo ging het een paar maanden toen stelde aya kumi voor een keus. "kumi ik geef jou een keuze. ik geef jou een dolk. of je beeindigd het hier of je werkt samen met mij" zei aya terwijl ze kumi een zeer giftig mes gaf. kumi koos om samen te werken en ze gingen naar de winkel. onderweg kregen ze een ongeluk omdat een idioot van rechts in hun auto ramde. kumi die stierf in het ongeluk en aya overleefde. in het ziekenhuis vond ze haar liefde en ze trouwde. ze leefde nog heel erg lang.

dit was het verhaal. ik ga nog een vervolg schrijven maar dat komt niet meer in dit verhaal. ik vond het leuk dit verhaal te schrijven en ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn eerste verhaal.


*

Offline Winnie

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Klein maar fijn.
  • Ik ben: AB en DL
Re: aya's heropvoeding
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober, 2016, 14:55:02 »
Leuk verhaal, ik mis alleen de meeste hoofdletters. Dat ik, ondanks dat dit lastig leest, toch heb volgehouden tot het eind is wel een teken dat er toch wat in zit... Vooral doorgaan dus.
 :doeii
Groetjes van een kleine lieve knuffelbeer.
A Libero sit convivium.