De luiers van mijn broertje

  • 28 Reacties
  • 71346 Gelezen
*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #15 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:17:50 »
-- deel 16 --

We speelde op het grasveld en vermaakte ons prima. De meester en juffen zaten in het zonnetje en keken tevreden naar ons toe. Voor we het wisten was het tijd om te lunchen en pakte we allemaal een boterham van tafel om deze vervolgens op het grasveld lekker op te eten. Na de lunch begon de speurtocht in kleine groepjes gingen we op pad en moesten we aan de hang van vragen en opdrachtjes een tocht lopen, onder weg kwamen we de leeraren vreemd verkleed tegen en moeste we een kleine opdracht doen. Ik had het enorm naar mijn zin, Suzan leek ook zicht thuis te voelen en kwam wat minder gespannen over. Voor we het wisten waren we alweer terug op bij het gebouw. Ik plofte weer op het gras en genoot van het zonnetje. Er kwamen wat kinderen bij liggen en we kwebbelde er lekker op los. De meesters en juffen waren bezig om tafels buiten te zetten en het eten zou dan ook niet lang meer duren. De geur van de verse patatjes kwam ons al tegemoet en we rende op de tafels af. Meester Geert vertelde wat het plan was voor vanavond. We zouden een disco houden en voor het slapen gaan zouden we een spannend verhaal te horen krijgen in de meisjes slaapzaal.
We waren allemaal al dol enthousiast, Juf Sandra vertelde dat we natuurlijk voor de Disco ons wel gingen op pimpen en dat er allerlei spullen straks verkrijgbaar waren.

Na het eten waren de meesters druk met opbouwen van wat disco spullen terwijl de juffen het haar van de Meiden in allerlei creaties brachten. De jongens waren druk met de gel en zochten de beste outfit uit die ze in hun tas hadden. Na nog even een potje trefbal buiten klonk de muziek en was de disco geopend. Iedereen sprong mee op de muziek en genoot van de chips en de bekertjes cola. Toen draaide de meester een zachtnummer en je zag iedereen om zich heen kijken, ohoh, er moet geschuifeld worden. Sommige jongens grepen hun kans en pakte de handen van een meisje vast, ik liep beetje verlegen naar Suzan toe en vroeg of ze wilde, ze keek heel aarzelend maar toch pakte ze mijn hand. Heel verlegen schuifelde we over de dansvloer. Na dat nummer kwam er gelukkig weer een meezinger waardoor iedereen ontdooide. Toch was er iets gebeurt.. De disco ging verder totdat de muziek uit ging en we allemaal verzocht werden om naar boven te gaan en onze pyjama’s aan te doen. Boven was het een en al roemoer. Ik kleedde me uit en trok mijn pyjama aan. Juf Sandra kwam al om het hoekje kijken en gaf me een seintje, we liepen weer net zo als gister met z’n viertjes achter de juf aan. Ilse en Jochem mochten weer als eerste en liepen ook snel weer naar boven toe. Wij gingen met z’n tweetjes weer naar binnen. De juf pakte twee luiers uit de tas, “kom maar liggen Suzan” zei ze lief tegen haar.
Suzan ging op het bed liggen, de juf deed haar pyjamabroek en onderbroek omlaag. Ze vouwde de luier uit “even de lucht in lieverd” zei ze tegen Suzan. Suzan deed meteen haar billen de lucht in en liet zich vervolgens zakken op de luier. De juf maakte hem vast met de plakkers en trok haar onderbroek en pyjamabroek weer omhoog. “Jij bent er klaar voor stoere meid, nu onze stoere vent nog” zei ze met een knipoog. Ik ging nu op bed liggen, de juf deed ook mijn pyjamabroek en onderbroek omlaag, ik deed uit mijzelf mijn billen de lucht in en voelde de luier onder mijn billen doorgeschoven worden. De juf deed mijn piemeltje naar beneden en maakte de luier dicht. De onderbroek en pyjamabroek gingen er overheen. “Ook jij kan de nacht in, ik moet jullie nog iets vertellen, vannacht is er een nachtspel, jullie worden dus gewekt vannacht, ik zorg dat ik erbij ben en jullie wel even help omkleden, zodat niet het ziet, dan kunnen jullie gewoon meedoen. Na het spel doen we het zelfde en help ik jullie even aankleden, jullie hoeven niet bang te zijn oké?” zei de juf. We luisterde aandachtig en knikte ja terug. Samen liepen we terug naar boven, “Ik vind het nu al eng” zei Suzan tegen me. Ik keek haar ook angstig aan en knikte ook van ja. “Zullen we vanavond samen lopen?” zei Suzan zachtjes. Ik kneep in haar hand en schudde ja. We kwamen boven en iedereen was nog in hun eigen slaapzaal. De meester zag ons boven komen en riep alle jongens naar de meiden slaapzaal te komen. Ik sprong op het bed bij Suzan en de andere jongens zochten ook een plekje bij meiden op het bed. De meester zette de stoel bij de deur en begon het spannende verhaal te vertellen. De hele klas luisterde aandachtig. Het verhaal stopte net bij het spannende stuk. De meester sprak de woorden “en we zullen misschien er zelf wel achter komen hoe het verder gaat”. Iedereen begon meteen met elkaar te kletsen en iedereen maakte elkaar bang. Suzan keek angstig en zag aan haar gezicht dat ze het totaal niet leuk vond. “Jongens gaan jullie mee naar jullie eigen slaapzaal?” zei de meester.
Ik klom uit bed en liep met de rest mee naar onze eigen slaapzaal. Dit keer lette ik goed op of mijn luier niet zichtbaar was. Ik ging snel mijn slaapzak in.

Iedereen was nog een beetje angstig en kwebbelde nog met elkaar. Het bleef nog even onrustig en langzaam vielen de eerste in slaap. Ineens klonk er een harde klap. De meester stond in de deur opening en vertelde dat Meester Gijs al schreeuwend weg was gerend.. net zoals het verhaal van vanavond. Of we met z’n allen mee gingen zoeken. Juf Sandra stond al naast me te wachten. Iedereen ging zich snel aankleden. Ik deed ook snel mijn pyjamabroek uit en stond daar met mijn luier en onderbroek er over in de slaapzaal, snel trok ik mijn spijkerbroek aan. De juf stond voor me en hielp me snel de broek dicht doen. Mijn shirt hield ik maar aan. We hoorde nu het zelfde verhaal bij de meiden en die kwamen even later ook gespannen de gang op. Met de hele groep gingen we naar beneden waar de andere leeraren stonden te wachten. Het plan was om in groepjes op pad te gaan en te gaan zoeken naar meester Gijs. Ieder groepje kreeg een lantaarn mee en was voorzien van een juf of meester. Ik zocht snel Suzan op en Juf Sandra hield ons al in de gaten. Juf Sandra kwam bij ons staan “zal ik met jullie mee gaan” fluisterde en we zeiden zachtjes ja terug. Snel kwamen er nog 3 meiden bij ons staan die graag met juf Sandra mee liepen. We vertrokken en gingen angstig op weg. We hielden elkaar handjes vast en liepen zo angstig vooruit opzoek naar meester Gijs. Onderweg kwamen we vreemde dingen tegen wat de sfeer nog enger maakte. Ik voelde ineens dat mijn luier warm werd, ik had gewoon van angst geplast. Ik werd rood, maar gelukkig was het donker. Suzan keek me aan met een vragend gezicht en keek maar snel naar de grond. Alle groepjes kwamen op een grasveld terecht en daar zagen we in de verte de meester in een boom zitten. Een paar stoere jongens rende er naar toe en en riepen dat de kust veilig was. De meester in de boom maakte het spannende verhaal af waar we geëindigd waren. Daarna liepen we als grote groep terug naar het gebouw. Beneden kregen we allemaal nog wat te drinken, daarna moesten we natuurlijk weer naar bed. Ik liep snel naar de Juf toe en fluisterde dat ik al een natte luier had. “Zullen we die maar even verschonen dan, loop maar mee”. Ik liep achter de juf aan naar het kamertje, ging snel op het bed liggen en de juf maakte mijn broek los en haalde de natte luier onder mij vandaan. Voor ik het wist had ik alweer een droge onder me liggen en zat hij alweer dicht. “Wacht je hier even, dan haal ik je pyjamabroek op, hoef je niet weer om te kleden” zei de juf. In alleen mijn shirt en luier zat ik op het bed. Ineens ging de deur open…

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #16 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:18:13 »
-- deel 17 --

--- en daar stond Bram samen met juf Sandra in de duur opening. Ik wist niet waar ik kijken moest, mijn luier was overduidelijk zichtbaar. Bram keek mij ook wat angstig aan, de juf doorbrak de stilte door meteen te zeggen: “Rik sorry dat ik zo binnen kwam maar moest even Bram redden, hij heeft namelijk in zijn broek geplast, en als Bram niks zegt over jouw bedplassen zeg jij niks over zijn natte broek toch?” Ik knikte en de juf keek nu Bram aan en hij nikte ook terug. De juf deed mij snel mijn pyjamabroek aan. Bram werd daarna uitgekleed en stond een beetje ongemakkelijk om zich heen te kijken.  De juf pakte een washandje en maakte Bram schoon en trok hem een schone onderboek aan en daarna zijn pyjama. “lopen jullie mee naar boven?” We liepen netjes achter de juf aan en in de slaapzak doken we snel de slaapzak in. De rest lag al half te slapen en voor ik het wist was ik ook vertrokken naar dromenland.

Ik werd wakker en keek om me heen, iedereen lag nog te slapen. Ik had het koud en voelde voor de zekerheid even aan mijn pyjamabroek. Ik schrok enorm, mijn broek was nat en voelde ook dat mijn slaapzak niet meer droog was. Ik kroop snel uit bed en liep zo snel als ik kon naar de slaapkamer van de juffen en meesters. Zachtjes deed ik de deur open en zag juf Sandra al me aankijken. “Wat is er lieverd?” vroeg ze zachtjes. “mijn slaapzak en broek is nat” fluisterde ik terug. De juf kwam haar bedje uit en liep samen met mij naar beneden. In plaats van het kamertje liepen we nu de badkamer in. “Zullen we maar even douchen, dan ben je schoon en weer lekker warm”. Ik knikte ja en de juf trok mijn natte pyjama en doorgelekte luier uit en zette me onder de douche. “Ik ga even schone kleren pakken voor je” De juf kwam terug met een handdoek en schone kleren. Ik werd heerlijk afgedroogd en zelfs aangekleed als of ik een kleuter was, maar de juf bedoelde het goed. Aangekleed en wel zat ik nu beneden. Even later kwam Charlotte samen met de juf beneden. Haar luier was nu duidelijk dichtbaar in haar roze pyjamabroek. Even later kwam ze naast me zitten, ze was bevrijd van haar natte luier. Ik vertelde dat het mis was gegaan en voelde me enorm rottig er onder. Ze gaf me een kusje op mijn wand en zei dat het iedereen kon gebeuren en dat we het beide overleefd hadden, vanavond zouden we weer in ons eigen bedje slapen.

De tijd vloog als nog voorbij want voor we het wisten was het ontbijt achter de kiezen. Meester Gijs stuurde iedereen naar boven om te op te ruimen, het kamp was immers bijna voorbij. Meester Gijs riep iedereen naar buiten en voor we het wisten schopte hij de bal weg en zei Meester Jaap is hem! Snel verstopte iedereen zich. Het buskruit was begonnen. Ik zat verstopt achter de deur maar was er bij voordat ik het wist. Het spelletje was over en de bus kwam voor rijden. We hielpen de meesters inpakken en stapte daarna allemaal toch wel wat vermoeid de bus weer in. Op naar school. Onderweg was het wat stilletjes maar dat veranderde toen we de straat van school kwamen in rijden. Iedereen keek enthousiast naar buiten en zwaaide naar de papa’s en mama’s. De meester bedankte iedereen voor het kamp. We liepen allemaal de bus uit en ik rende naar mijn moeder toe. Kreeg een knuffel en samen liepen we terug naar de bus om de tas te pakken. Juf Sandra kwam op mijn moeder af en vertelde hoe alles gegaan was. Mijn moeder aaide me over mijn bol en zei dat ze enorm trots was. Ik bedankt de juf nog een keer en liep lekker met mijn moeder mee naar de auto. Op naar huis en het oude leventje.

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #17 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:18:29 »
-- deel 18 --

We reden de oprit op van ons huis op, ik pakte de tas uit de auto en we liepen naar binnen. Zichtbaar moe ging ik op de bank zitten. Mijn moeder kwam naast me zitten en gaf me nog eens een knuffel. “Ben echt trots op je” zie ze lief tegen mij. “Zullen we patatjes eten?” met een grote glim op mijn mond zie ik ja.  Mijn broertje kwam thuis en omhelsde mij, hij was blij dat ik er weer was. We keken samen naar de tv en voor we het wisten kwam mama binnen met de patat. We schoven aan tafel en terwijl ik alles over het kamp vertelde aten we de patatjes op. Ik voelde me moe en een beetje weg zakken. “Grote vent zullen we vast douchen, je ziet er zo moe uit” zei mama. Ik knikte en liep met haar mee. Ik kleedde me uit en ging onder de douche staan. Mijn mama stond al klaar met een handdoek en droogde me lekker af. Ik kwam in mijn slaapkamer en zag dat ze mijn tas al had opgeruimd. Ik ging op bed liggen en mijn mama deed me vertrouwd de luier om. Dit keer kreeg ik zelfs de pyjamabroek van haar aan. Nog moeër dan ik al was liep ik mee naar beneden. Nog even voor de tv met een kopje thee. Mijn broertje was nog fanatiek aan het spelen, maar het ging langs mij heen. Nadat ik het kopje thee op had nam mijn mama mij en mijn broertje mee naar boven. Hij ging douchen ik hoefde alleen nog mijn tanden te poetsen. Na het tandenpoetsen ging ik in mijn eigen bed liggen. Kreeg een kusje en ging op weg naar dromenland.

Ineens voelde ik iemand aan mijn arm, ik keek met mijn slaperig hoofd omhoog. “Lieverd ik doe je even een schone luier om, anders red je de morgen niet ben ik bang” Al slaperig onderging ik een verschoning door mijn mama en voor ik het wist lag ik weer te slapen. Ik werd wakker en keek op mijn wekker, al 10.00 uur zolang heb ik nog nooit geslapen. Ik stapte uit bed en voelde meteen mijn luier wat afzakken in mijn pyjamabroek. Beneden aangekomen werd ik aangehaald door mijn moeder en ging aan de tafel zitten waar alleen nog voor mij een bordje stond. Ik peuzelde een boterham weg en ging daarna naast mijn broertje op de grond zitten om hem te helpen met zijn Lego. Ik voelde dat ik een plas moest doen en besloot deze stiekem in de luier erbij te doen, ik liet langzaam de plas lopen, maar zag ineens snel mijn pyjamabroek ook veranderen van kleur. Met een enorm rood hoofd liep ik naar mama. “Schat toch hield je luier het niet meer” ze wist heel goed wat er gebeurt was maar gaf me een aai en daar bleef het bij. Ze liep mee naar boven en deed mijn luier af en zette me onder de douche.

De dag verliep verder rustig, ik speelde met de Lego en genoot van het weer thuis zijn. S’middags kwam Mindy mijn buurmeisje binnen en vertelde blij dat ze volgende week een weekje naar de camping zouden gaan. De camping waar ze bijna elke vakantie heen gingen en of ik zin had om mee te gaan. Ik wilde dol graag mee maar dacht ineens aan mijn bedplassen. Beetje angstig keek ik mijn mama aan. Mindy zag mijn gezicht en zei meteen dat de luiers geen probleem zijn, Anne draagt ze ook, en mijn mama wil jij echt wel helpen. Mijn mama zei dat ze het wel erg leuk vond voor me en dat ze wel even met de mama van Mindy zou gaan praten. Mindy schoof bij ons aan op de grond en begon mee te bouwen met ons Lego dorp. Mijn moeder pakte de telefoon en liep de tuin in. Toen ze terug kwam zei ze, lieverd het is geen probleem, als je wil kan je met hun mee. Ik knikte ja, leek me super leuk zeker na alle verhalen die ik daar altijd al over gehoord had. Mindy gaf me een knuffel en zei dat ze het super leuk vond.

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #18 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:18:44 »
-- deel 19 --

Zaterdag ochtend pakte mijn moeder mijn tas in en ik stopte als laatste mijn kussen en knuffel in de tas. Samen liepen we naar de overkant. Mindy, Anne en hun moeder waren de auto al aan het inpakken. Mijn tas ging achterin en de klep ging dicht. Klaar voor de reis naar de camping. Ik gaf mijn moeder een dikke kus en kroop op de achterbank. Anne zat op haar stoelverhoger en Mindy en ik zaten er naast. De auto werd gestart en meteen kwam K3 al uit de speakers. Anne begon mee te zingen en voor ik het wist zongen we met z’n allen mee op de liedjes van K3. Na een spelletje ik-zie-ik-zie wat jij niet ziet reden we al de parkeerplaats van de camping op. De achterdeuren werden open gedaan en Mindy rende op een karretje af. Heel behendig zette ze het karretje achter de auto en zetten hun moeder alle tassen erop. “Trekken jullie het karretje naar de caravan?, dan meld ik me bij de receptie.” Samen trokken we het karretje van de parkeerplaats. Anne zorgde ervoor dat de tassen erop bleven liggen. Bij de caravan aangekomen pakken we alles van de kar en zetten we alles in de voortent. Anne pakt een bal en rent meteen het veld voor de caravan op. We rennen er achter aan en hebben meteen plezier. Hun moeder komt ondertussen aanlopen en  gaat aan de slag in de caravan. Na een half uurtje de bal over het veld getrapt te hebben worden we geroepen. De glazen ranja stonden klaar en snel dronken we deze leeg terwijl er een broodje chocopasta voor ons neer gezet werd. “We gaan even boodschappen doen, kunnen jullie daarna nog lekker spelen ok?” We knikte met onze mond vol. De caravan ging op slot en liepen samen met het karretje terug naar de parkeerplaats. Terug in de auto en op naar het dorp. In het dorp aangekomen ging we de supermarkt in we werden steeds op pad gestuurd om iets te halen en vulde we zo samen de kar. Enthousiast hielpen we bij de kassa en legde we de boodschappen in de auto. Nu moeten we de kruidvat nog even in zei moeder. We liepen trouw mee. Beetje zoekend in de winkel kwamen we bij de luiers uit. Anne zei meteen “deze zijn het mama” en wees een pak aan, zonder schaamte, ik stond naar beneden te kijken wist niet goed wat ik moest doen of zeggen. “Anne pak jij maar een pak doekjes, draag ik deze” zie hun moeder lief. Bij de kassa rekende we af en gingen we terug de auto in. Bij de camping aangekomen sleepte we de boodschappen naar de caravan. Voor op het veld waren er twee meiden druk met een bal bezig en vroegen of we mee wilde doen. Fanatiek speelde we mee. Ik voelde ineens de drang om te plassen, maar waar was de wc eigenlijk. Snel rende ik naar de caravan toe. “Ik moet plassen maar weet niet waar de wc is” zie ik gespannen tegen de moeder van de buurmeisjes. Ze wees een gebouwtje aan de andere kant van het veld aan. Snel rende ik die kant op, maar halverwege merkte ik al dat het te laat was. Snikkend liep ik terug naar de caravan. “Was je te laat lieverd”. Ik knikte zachtjes ja. “Kom maar doe we een schone broek aan en kan je nog even lekker voetballen”. Mijn broek werd los gemaakt en samen met mijn natte onderbroek naar beneden gedaan. Het pakje pamperdoekjes ging open en ik werd schoon gemaakt. Ze pakte een schone onderbroek en korte broek en nadat alles weer aan was kreeg ik een tik tegen mijn billen en de opmerking “ga maar lekker weer voetballen”. Wat een lieve vrouw dacht ik en rende het veld snel weer op. De twee meiden werden naar de tent geroepen en wij gingen daarom ook maar terug naar de caravan. “Zullen we even patatjes halen?” Mindy juinde meteen ja. Samen liepen we via de toiletten naar de receptie. We bestelde de patat en liepen snel terug naar de caravan om dat lekker op te peuzelen voor de tent. Gezellig aan de klets met patatjes. We zagen het evenemententeam op het veld staan en Anne rende er al naar toe, Mindy zei “kom dit is super leuk” en ik rende achter hun aan. Het evenemententeam deed een soort toneel stukje en we moesten liedjes meezingen. Toen het voorbij was rende we terug naar de caravan. “Gaan jullie mee, gaan we douchen”. Ze had een tas met handdoeken al in de hand en we liepen achter haar aan. We gingen de meisjes kant van het toilet gebouw in en in een familiehokje moesten we ons uitkleden. Daar stonden we met zn drietjes onder de douche. We werden goed gewassen en na een paar minuten elkaar nat gespetterd te hebben werden we afgedroogd. Mindy stond op het bankje en kreeg van haar moeder haar onderbroek en pyjama aan en stapte daarna weer in haar laarzen. Nu was het de beurt aan Anne, ze ging ook op het bankje staan en kreeg eerst haar pyjamashirt aan. Al staand kreeg ze een luier om en mocht ze daarna in haar pyjamabroek stappen. En ging naast Mindy staan. Nu was het mijn beurt, met beetje rood heeft ging ik op het bankje staan en kreeg mijn pyjamashirt aan. Toen kreeg ik ook een luier om en mijn pyjamabroek erover. Ze deed de randjes nog even goed en mocht toen van het bankje af. Met zn drietjes stonden we te tandenpoetsen en ik had het idee contenu door andere meisjes aangekeken te worden. We liepen na het tandenpoetsen snel naar buiten en ik fluisterde tegen Mindy of je erg zag dat ik een luier om had. Ze fluisterde nee terug en pakte mijn hand vast.

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #19 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:19:01 »
-- deel 20 --

“Zullen we nog een spelletje doen?” zei de buurvrouw. Anne riep meteen ja en pakte memory uit de caravan. We kregen nog een glaasje limonade en speelde fanatiek het spel memory. Anne wist te winnen. Nu was het tijd om de caravan in te gaan en te gaan slapen. Onze slaapzakken lagen al klaar op het grote bed in de caravan. Mijn slaapzak lag in het midden en ik kroop er meteen in.
We kregen nog een kus en we mochten dan nog heel even kletsen. Mindy kroop dichter tegen mij aan en begon meteen te fluisteren, “zullen we morgen hutten gaan maken in het bosje?” Anne zei beetje harder terug dat ze dat echt super leuk idee vond. Ik merkte dat ik al moe aan het worden was. Ik voelde ineens dat ik eigenlijk nog moest plassen. “Anne wat doe jij als je moet plassen?” fluisterde ik zachtjes. “Dan plas ik gewoon in mijn luier” fluisterde ze terug. Ik wist niet goed of ik dat ook maar moest dan, maar voor ik er erg in had deed ik het al. Ik voelde voor het eerst mijn luier warm worden, iets wat me anders alleen s’nachts overkwam en ik nooit merkte. Het gaf me een fijn gevoel. Anne zag aan mijn gezicht dat ik blijkbaar aan het plassen was en fluisterde terug “warm en fijn gevoel he”. Ik knikte terug en zag Mindy beetje verbaast kijken. “Jullie boven maar kleintjes” zei ze plagerig terug. Anne en ik keken elkaar aan en dacht het zelfde. We plofte beide op Mindy en begonnen haar te kietelen. Van zacht fluisteren werd er nu harder gegiecheld. De buurvrouw stond in de deuropening en zei “het is nu echt bedtijd dames”. Mindy proesten het uit, “je bent een dame Rik”. Anne giechelde ook. Ik bedacht me niet en kietelde ze nu allebei. Hun moeder kwam de caravan in en hielp me mee. “Tijd om te slapen nu” zei ze beetje streng. Mindy kroop weer haar slaapzak in. Ik voelde ineens een hand op mijn billen en voelde dat er zachtjes in mijn luier geknepen werd. “Zal ik jou even een schone broek geven lieverd, dan blijft je slaapzak zeker droog vannacht” zei ze lief tegen me. Ik wist niet waar ik kijken moest en werd enorm rood. Anne zag het en kwam naast me staan en zei “Mama ik heb ook een natte luier”. “Ga allebei maar liggen dan”. Op onze slaapzakken lagen we samen naar het plafond te kijken. Ik voelde dat mijn pyjamabroek naar beneden ging en hoorde dat de plakkers los gemaakt werden. De koude lucht voelde ik nu tegen mijn kruis aan en voelde dat de warme natte luier bij me weg gehaald werd. “Even je billen de lucht in schat” en voor ik het wist plofte ik neer op een droge luier. De plakkers gingen dicht en mijn broek werd weer omhoog gedaan. “Kruip je slaapzak maar in” en kreeg een klein tikje tegen mijn billen. Nu zag ik het zelfde gebeuren bij Anne. Haar luier zag er nog natter uit dan de mijne ondanks dat ze kleiner was. We kregen opnieuw een kus en langzaam dommelde we in slaap.

Ik werd wakker en keek om me heen, de twee slaapzakken naast mij waren al leeg. Ik kroop snel uit mijn slaapzak en liep naar de caravan deur toe. Ze zaten aan tafel met een kopje thee en een beschuitje. “Goedemorgen slaapkopje” zei de buurvrouw lief tegen me. Ik ging op de lege stoel zitten en voelde nu ineens goed dat mijn luier behoorlijk nat was. Er werd een kopje thee ingeschonken voor me en we starte met het ontbijt. Toen Mindy de laatste hap naar binnen stopte was het tijd om aan te kleden. We liepen de caravan in, “Doe maar jullie pyjama uit” zei de buurvrouw terwijl ze washandje pakte en nat maakte. Daar stonden we op een rijtje, Mindy in haar onderbroekje en Anne en ik in onze natte luier. Mindy werd als eerste gewassen en ging zicht aankleden. Bij ons werd eerst de natte luier afgedaan en kregen we ook daar even een natte washand om ons weer fris te voelen. We waren snel aangekleed en stonden snel weer buiten, we zagen meer kinderen nu op het veld verschijnen. “Mama mogen we een hut gaan bouwen?” Vroeg Mindy. Tuurlijk ga maar lekker ik kom jullie straks wel halen voor drinken en lunch. We holde richting het bos en zagen na een paar meter al een halve hut staan, we besloten deze verder af te maken. Takken zoeken en mos om zo de hut helemaal dicht te maken. Ik zag Anne de hele tijd in haar broek knijpen en vroeg of er wat was. “Ik moet plassen maar wil niet alleen weg” zei ze. Ik moest ook weer plassen en zei “zullen we samen gaan?” Ze knikte meteen ja. “Mindy wij gaan plassen, ga je mee?” Nee ik blijf wel even hier. Snel rende wij naar het veld om daarna naar de toiletten te rennen. Ineens bleef Anne staan en ik zag haar broek al donkerder worden. Ze begon te snikken, ik probeerde haar te troosten, maar het hielp niet veel. Ik moest ook nog plassen maar kon haar niet achter laten. We liepen nu samen naar de caravan. We waren er bijna tot ineens mijn blaas ook leeg liep. Anne keek mij aan en zei dat Mama nu vast boos zou zijn. We liepen naar de caravan en zagen haar moeder al op kijken. “Wat is er gebeurd jongens?” zei ze. Anne legde het uit en ik sloot aan met dat ik haar eerst weg wilde brengen. “Het is wat met jullie” zei ze alleen terug. We werden in de voortent uitgekleed en stonden nu beetje ongemakkelijk voor ons uit te kijken. We werden weer aangekleed en ondergingen dit ook als kleine kinderen. “Anne ga jij Mindy even halen?, dan gaan we even wat drinken”. Anne liep weg en ging Mindy halen. “Rik je voelt te laat dat je moet plassen denk ik, dus denk er aan dat je optijd naar de wc gaat, anders moeten we even kijken wat we doen om je broek droog te houden oke?” Ze zei het zo lief dat ik me niet bang voelde en meteen “ja” zei.

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #20 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:19:15 »
-- deel 21 --

Mindy en Anne kwamen terug bij de caravan en ondertussen had ik de buurvrouw geholpen met tafel dekken voor de lunch. We peuzelde onze boterhammen op en waren klaar voor de middag. Het voorstel van de buurvrouw was om het badje op te zetten. Mindy was meteen enthousiast en voor ik het wist stond ze al met het badje in haar handen. Ze begon al ijverig te blazen terwijl Anne de tuinslang ging halen. Ik loste Mindy af met blazen en zo hadden we samen het kleine badje opgezet. Anne legde de tuinslang erin en het badje liep vol. Snel gingen wij de caravan in om onze zwemkleding aan te doen. Mindy had heel snel haar bikini aan, Anne was de volgende met haar bikini. Ik zocht in mijn tas maar kon mijn zwembroek niet vinden. Ik liep de caravan uit en zei ik dat geen zwembroek bij me had. Ik zal even met je meekijken zie de buurvrouw maar kwam even later met het zelfde bericht naar buiten. Dat wordt dan gewoon in je onderbroek zei ze. Ik kleedde me snel uit en sprong het ijskoude badje in. Al snel scheen mijn onderbroek door maar het scheelde me niet heel veel, Mindy en Anne hadden me toch al naakt gezien. We speelde de middag lekker op het gras met water en voetballen. Voor we het wisten was het alweer etenstjd. In onze natte zwemkleding zaten we aan tafel en probeerde ik de pasta naar binnen te duwen. Na het eten liepen we samen met de afwas naar het sanitairgebouw. Hier spetterde we nog wat verder met water en liepen we terug met de schone afwas. We waren vroeg vandaag en het duurde nog even voordat het toneelstukje op het veld begon. “Gaan jullie mee dames en heer, gaan we vast douchen dan zijn we de groep voor” de buurvrouw stond al klaar met een tas vol kleding en handdoeken. We liepen weer terug naar het gebouwtje en ging het sanitairhuisje in. Het familiehokje was bezet, dus we verdeelde ons over 2 hokjes. Dit keer stond ik bij Anne in het hokje. We werden door de buurvrouw met een washandje goed gewassen en mochten zelf onze haren doen. Eenmaal klaar droogde we ons af en deden we een stap de grote ruimte in. Hier was nu nog een moeder met een kleuter bezig. Mindy kwam aangekleed al uit het hokje. Anne werd op de tafel getild naast ons hokje en kreeg alvast een luier om. Ik werd rood en bedacht ineens dat ik dat straks ook zou krijgen. De moeder en het kleutermeisje kwamen aan lopen. De moeder sprak de buurvrouw aan. “Misschien vreemde vraag, maar ik zie dat u uw dochter een luier om doet, wij zijn hier net vandaag aangekomen en ik ben er echter gekomen dat ik ze vergeten ben voor mijn dochter, heeft u misschien een luier voor de nacht voor ons?” De buurvrouw beantwoorde meteen enthousiast natuurlijk en gaf een luier aan haar. “Enorm fijn” zei de mevrouw terug. “Zie je sofie dat je niet de enige bent die een luier draagt, er zijn meer meisjes die dat doen”. Sofie keek naar Anne en knikte terug. Anne had haar luier om en kreeg haar kleren weer aan. Nu was ik aan de beurt dacht ik. “Voor jou nog even je onderbroek lieverd, jouw luier heb ik net weggegeven, ga je wel even plassen“ Ik huppelde naar de wc en kwam terug om me verder aan te kleden. Eenmaal buiten zagen we dat het toneelspel ging beginnen en we holde er naar toe. Fanatiek deden we mee met springen, dansen en zingen. Anne ging voor mij zitten en ik zag haar luier net boven haar broek uitkomen, maar volgens mij had verder er niemand erg in. Toen het afgelopen was liepen we samen terug naar onze plek. Glas limo stond al klaar en deze ging er goed in na het actief zijn. Na het drinken werden we al naar bed gestuurd, eerder dan normaal, maar we zagen er ook moe uit. In de caravan kleedde we ons uit, Mindy en Anne deden hun pyjama aan en ik bleef even wachten op de buurvrouw. “Ga maar liggen schat” zei ze lief. Ik voelde mijn onderbroek uitgaan en de zachte luier onder mijn billen gelegd worden. Ik hoorde de plakkers dicht gaan en voor ik het wist had ik ook een pyjamabroek al aan. Shirt deed ik zelf aan en klaar was ik voor de nacht. We kletste nog heel even maar vielen langzaam in slaap.

Ineens schrok ik wakker, ik keek om me heen en zag dat iedereen sliep. Ik had het warm en wilde mijn shirt uit doen. Ik trok mijn shirt over mijn hoofd en voelde ineens iets nuttigs. Snel voelde ik aan mijn broek en ja hoor, die was nat. Uit een reactie begon ik meteen te snikken. Mindy hoorde dit en keek me aan. “Wat is er?” ik legde het uit. Mindy kroop uit bed en maakte haar moeder wakker. De buurvrouw kwam in hier nachtjapon naar me toe en aaide me over mijn bol. “Geeft niet lieverd, we doen alles even uit, kom maar”. Midden in de caravan werd ik verder uitgekleed en ging mijn enorm natte luier af. De buurvrouw haalde wat pamperdoekjes over mijn lichaam en nam me weer mee richting het bed. “Ga maar liggen dan doe ik je een schone luier om” fluisterde ze lief. Ik ging op bed liggen en kreeg zoals eerder deze avond een luier om. Mindy ritste haar slaapzak open en legde deze als een soort dekbed neer. Zonder pyjama kroop ik naast haar onder de slaapzak.

*

Offline Winnie

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Klein maar fijn.
  • Ik ben: AB en DL
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #21 Gepost op: 03 augustus, 2016, 01:06:29 »
zoals altijd :  :-*
Groetjes van een kleine lieve knuffelbeer.
A Libero sit convivium.

*

Offline Easy Ryder

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: AB en DL
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #22 Gepost op: 03 augustus, 2016, 15:53:04 »
Genoeg leesvoer dus, ga er wel eens voor zitten

*

Heronimus

Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #23 Gepost op: 14 augustus, 2016, 10:10:12 »
komt er nog een vervolg?

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #24 Gepost op: 14 augustus, 2016, 16:31:59 »
-- deel 22 --

Ik voelde ineens iets tegen mijn rug waar ik wakker van werd. Draaide me om en zag dat het Mandy was. Ineens bedacht ik me wat er vannacht gebeurd was. Ik voelde even aan mijn luier en merkte dat deze alweer nat was. Maar niet zo erg als vannacht gelukkig. Mandy en Anne waren ondertussen ook wakker, De buurvrouw was waarschijnlijk al naar de douches omdat ze niet meer in de caravan lag. We gingen met z'n drieën de voortent in. De meiden in hun pyjama en ik alleen in mijn luier. Ik keek wel goed door de ramen van de voortent of niemand mij zag. En besloot in de stoel achter de tafel te gaan zitten. Anne pakte het kleurboek en de stiften en we probeerde samen één kleurplaat in te kleuren. Ik liet ondertussen nog een plas lopen, de meiden hadden gelukkig niks door. De buurvrouw kwam de tent in en zei "wat zijn jullie lief aan het kleuren". Wat zit jij er fris bij lieverd, ik knikte. Ze kwam de caravan uit met een pyjama van Mandy. Roze met een paard voorop. "Kijk eens, het is niet jouw kleur, maar dan heb je het niet zo koud". Ik kreeg de pyjama aan en kleurde daarna verder. Na het ontbijt liepen we met zn drieën mee naar de douches. We werden weer uitgekleed en de natte luiers werden af gedaan. Twee ouderen meiden die net klaar waren met douchen giebelde wat en zag dat ze naar mij keken. Ik werd beetje boos en begon te snikken. Buurvrouw trok me een hokje in en troostte me. geeft niet, we gaan vanmiddag wat leuks doen, dan zijn we even weg van de camping en kan je alles vergeten...

We waren ondertussen terug bij de tent, we zaten lekker aan de limo en keken het lege veld op. De buurvrouw was ondertussen tas aan het pakken. Kom we gaan zei ze. Anne: "waar gaan we heen?" dat is nog een verrassing. We liepen snel mee naar de auto en waren heel benieuwd waar we naar toe zouden gaan. Na een ritje van een half uur zagen we het.. een grote speeltuin met glijbanen, mini achtbaan en vanalles. We gingen langs de kassa's de speeltuin in. De buurvrouw zocht eerst een plekje uit, een tafeltje met een paar stoelen zou onze plek zijn. Goed lieverds, we zijn nu in de speeltuin, we kunnen geen ongelukjes gebruiken vandaag, keuze is of netjes steeds naar de wc gaan of nu met mij mee lopen en een luier om krijgen. Als jullie de broeken droog houden gaan we vanavond patatjes eten. Ik wist niet goed wat ik moest, Mandy zei meteen ga naar de wc, moeder knikte en zei snap ik Mandy, Anne wat doe jij? Anne zei, ik wil voor zekerheid luier. En jij? Ik wist het niet, en keek Mandy en Anne aan, besloot maar geen risico te lopen en zei ook luier. Mandy blijf jij even hier, loop ik met deze twee knappers naar de wc...

*

Offline Tenafan

  • **
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: AB en DL
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #25 Gepost op: 26 oktober, 2016, 23:52:19 »
Wat een geweldig verhaal en wat prachtig geschreven. ben echt benieuwd naar nieuwe verhalen.

*

Offline Lash

  • ****
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: Inco + ABDL
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #26 Gepost op: 15 januari, 2017, 11:51:53 »
Een erg leuk verhaal, heb hem in 1 keer gelezen en hoop dat er een vervolg komt.

*

Offline klaasjan

  • **
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: Weet nog niet
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #27 Gepost op: 03 maart, 2017, 19:41:38 »
Leuk Verhaal!

*

Offline Vino

  • **
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: DL
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #28 Gepost op: 13 maart, 2019, 15:53:01 »
Ik lees dit verhaal, terwijl ik zelf mijn luier nat maak ;)
Ik hoop dat er snel een vervolg op dit verhaal komt.