De luiers van mijn broertje

  • 28 Reacties
  • 71353 Gelezen
*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
De luiers van mijn broertje
« Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:11:46 »
-- deel 1 --

Ineens schrok ik wakker… wat is er zo koud. Ineens voelde ik het, mijn bed was nat. Hoe kan dit nu weer… heel stilletjes sluip ik naar de badkamer en pak ik 2 handdoeken. Terug bij mijn natte bed leg ik de handdoeken over de natte plek, doe mijn pyjama uit en kruip weer terug in bed. Trrrringg, de wekker gaat af en ik moet maken dat ik de badkamer in kom. Snel stop in de handdoeken en mijn pyjama in de wasmachine en spring in onder de douche. Eenmaal beneden stop ik een broodje in mijn mond en fiets ik snel naar school. Op school kon ik mijn gedachte er maar moeilijk bij houden, waarom plaste ik in bed, ik zit immers in groep 7.. met een brok in mijn keel fietste ik ‘s middags weer naar huis, ik hoop dat mama niks gezien heeft. Toch een beetje gespannen zat ik de hele avond te wachten, maar er gebeurde gelukkig niets. Tegen 20.30 uur zei mama “gaan jullie naar boven toe lieverds”. Ik liep samen met mijn broertje van 7 naar boven toe. We poetsen onze tandjes en kleden ons uit, ik trok mijn pyjama vast aan. Mijn broertje stond alleen nog in zijn onderbroekje te wachten tot mama hem een luier om zou doen voor de nacht. Daar kwam ze aan, mijn broertje ging op bed liggen en kreeg zijn luier om, pyjama er over.. ik bleef hier altijd even bij en plofte daarna bij hem op bed om een verhaaltje mee te luisteren, was er veel te oud voor, maar het bleef altijd gezellig en fijn. Na het verhaaltje moest ik mijn eigen bed in. Mama kwam me een kus geven en wenste me welterusten. Er was de hele dag niks gezegd over de natte handdoeken en pyjama… wat een opluchting. Nu mijn best doen om vannacht droog te blijven. Mijn wekker rinkelde weer.. ik ben niet wakker geweest vannacht, merkte ik op, sloeg de dekens van mij af, nee he, weer nat, hoe kan dat nou, snel naar de douche dan maar.  Ik was beneden, duwde met heel veel moeite weer een broodje naar binnen. Mijn mama was ook beneden en zij, wil je even je beddengoed in de wasmachine doen? Het is weer tijd voor iets schoons. Wat een redding dacht ik. Snel ging ik naar boven deed mijn beddengoed van mijn bed en stopte het in de wasmachine.. gelukkig was er geen grote vlek in de matras te zien. Snel fietste ik weer naar school. De dag vloog voorbij gelukkig, eenmaal thuis was mijn mama in het zonnetje aan het lezen en schenkt een kopje thee voor mij in. “Lieverd wil jij voor mij even naar de Kruidvat fietsen?”  Jawel, wat moet ik halen dan? “Luiers voor je broertje, ben ik vergeten vanochtend”. Ahh mam moet dat echt? “Anders heeft je broertje vannacht een nat bed.” Oke ik ga wel. Hier heb je mijn portemonnee. Stapte op mijn fiets en ging naar de Kruidvat. Liep naar het luierschap en keek mijn ogen uit, wat een keuze.. en wat een wat een maten. Welke moest ik nu ook alweer hebben? “Kan ik je helpen jongen” Ik keek verschrikt achterom. Uh, nou, uh, uh… ik moest luiers voor mijn broertje halen, maar weet niet meer welke.. “Hoe oud is je broertje? Dan kan ik je misschien helpen”. Hij is 7 mevrouw. “7 jaar, jeetje, en hij draagt ze snachts?” Ja, het zijn luiers met plaatjes en plakkers” “Dan is het vast gewoon onze eigen luier in de grootste maat” Ze pakte het pak en laat het plaatje op het pak zien”. Ja ik denk dat dit ze zijn”. “Anders nog iets?” nee dit is het. Ik reken af en ga snel naar mijn fiets. Pak onder de snelbinders en hup naar huis. Tijdens het fietsen bedacht ik het me ineens, waarom doe ik vannacht ook geen luier aan, dan is er niks aan de hand en weet niemand het. Ik werd al weer een stuk vrolijker. Thuis aangekomen haalde ik het pak onder de snelbinders vandaag en leg het in de keuken. “Is het gelukt lieverd?” Ja mam, denk het wel. Mam ik ga boven even spelen met mijn lego, en ging naar boven toe. Van spelen kwam niet veel, ik dacht alleen maar aan hoe ik dat vanavond zou aanpakken. We gingen eten, afwassen en daarna tv kijken. “Jongens het is bedtijd” Zoals altijd gingen we samen weer naar boven toe. Mijn mama trok het nieuwe pak luiers open en zette hem naast de kast. Mijn broertje werd weer geholpen in zijn luier.. en het verhaaltje werd gestart. Ik kon het niet volgen, was alleen maar bezig met hoe krijg ik straks een luier op mijn kamer. Het verhaal was afgelopen en ik ging naar mijn eigen kamer, kreeg nog een kus van mama en de deur werd dicht gedaan. Pakte een boekje uit de kast en ging zelf nog even lezen, dacht als ik nu half uurtje wacht slaapt vast mijn broertje en kan ik stiekem een luier pakken. Viel na 15 minuten al bijna in slaap, dus ging de gok wagen.. zachtjes de deur open en via de overloop naar mijn broertjes kamer.. deed heel zachtjes de deur open, hij sliep al gelukkig.. heel stilletjes probeer ik een luier uit het krakende pak te pakken… heel voorzichtig pakte ik er 2 uit. Stil weer de deur dicht en snel naar mijn eigen kamertje. Ik trok mijn pyjamabroek en onderbroek naar beneden en vouwde de luier open en legde hem op bed. Ging erop liggen en deed de luier dicht zoals ik dat mama altijd bij mijn broertje zag doen.. wat een lekker zacht gevoel… ik genoot er even van. Trok snel mijn onderbroek en pyjamabroek er over.. en viel lekker in slaap.

De wekker deed zijn werk weer en ik schrok wakker. Snel ging mijn hand naar mijn pyjamabroek en voelde dat mijn broek nog droog was, wat een opluchting, snel ging mijn hand nu naar de luier, jeetje die is nat, snel ging ik uit bed en trok mijn broek naar benden en bekeek mijn luier. Die had zijn werk goed gedaan. Snel maakte ik hem los en stopte hem in een doos onder mijn bed. Snel onder de douche en weer het schoolritme mee maken vandaag…

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #1 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:12:07 »
-- deel 2 --

De schooldag vloog voorbij, ik voelde me een stuk vrolijker dan anders.  Ik sprong op de fiets en ging richting huis. Op de oprit stond mijn buurmeisje Mindy me al op te wachten, "wil je met me spelen?" Natuurlijk kom er aan even mijn mama dag zeggen.  Ik doe de deur open en loop de woonkamer binnen, hoi mam, Mindy vroeg of ik buiten kwam spelen... dus ik ga weer. "Is goed schat". En rende snel naar buiten. "Hoi Mindy hier ben ik, wat wil je spelen?" "Wil je bij mij boven spelen" "Als je mama dat goed vindt prima" . We liepen naar haar huis en gingen naar boven. Haar kamer was roze met een in de ene hoek een soort woonkamertje met kinder meubels, waar ook veel poppen zaten. Ze pakte haar lego en we gingen samen lekker bouwen. Haar moeder kwam binnen en gaf ons een glas limo en een koekje. We kropen in haar poppenhoek en gingen op de stoeltjes zitten. Ineens viel mijn oog op een openstaand kastje, zag ik dat nu goed, lagen daar nu luiers?. "Mindy heb je daar nu luiers liggen?" Mindy keek om "Ja, zijn van mijn zusje maar ik gebruik ze voor mijn poppen, draag ze niet hoor!". Ik werd zelf een beetje rood en hoopte dat ze niks merkte. We dronken onze limo op en speelde verder met de lego. Ineens schrok ik van de tijd, het was al 17.00 uur. Ik zei Mindy dag en ging snel naar huis. Ik was gelukkig nog op tijd voor het eten  en schoof snel aan. Mijn moeder vertelde dat ze zo weg moest en dat Charlotte kwam oppassen. Mijn broertje was helemaal gelukkig, ze speelde altijd zo leuk met hem. We hadden net ons toetje op toen Charlotte binnen kwam. "Hoi boefen, gaan we er weer een gezellige avond van maken". Mamma gaf ons een kus en vluchte het huis uit. Charlotte ruimde alles op en zette ons voor de tv. Toen ze terug kwam riep ze "zullen we eens een leuk spelletje doen". Mijn broertje rende al naar de kast en trok Stef de stuntpiloot uit de kast. Na een ronde of 5 ging Charlotte wat drinken voor ons pakken, samen met haar op de bank dronken we onze glazen leeg. "lieve mannen, gaan jullie mee naar boven". Charlotte deed altijd een beetje alsof we nog kleine jongens waren, maar we waren het gewend en vonden het ook wel een beetje fijn. In de badkamer begon ze mij uit te kleden en voor ik het wist stond ik in mijn onderbroek. Ik kreeg een tandenborstel en had een mooi uitzicht op mijn broertje die nu helemaal uitgekleed werd. Ook hij kreeg een tandenborsel en deed zijn best. Toen ik klaar was deed ze mijn pyjama aan en stuurde me vast naar de slaapkamer van mijn broertje. Ik plofde op het bed en wachte gespannen af op hun komst. Daar kwam mijn broertje binnen, zijn onderbroekje was al uit en Charlotte legde hem op bed. Ze pakte een luier uit het pak en legde deze onder hem neer. Hij kreeg de luier om en kreeg nog een blaaskusje op zijn buik. Ik merkte dat ik jaloers was en dit ook wel wilde. Ze deed zijn pyjama aan en ging tussen ons in zitten. Ze opende het voorleesboek en las ons voor. Ik kroop iets dichter tegen haar aan. Ze rook altijd zo lekker. Het verhaaltje was uit en ik gaf mijn broertje een kusje en liep naar mijn eigen kamer. Mijn broertje kreeg een kusje van Chatlotte en ze deed de deur bij hem dicht. Ik lag in bed, Charlotte kwam op het randje zitten en gaf me nog even een knuffel en klein kusje op mijn wand. "Slaap lekker grote man van me". Ze liep de kamer uit en deed mijn deur dicht. Ik wachte nog heel even tot ik de deur beneden hoorde dichtgaan en krop weer uit bed. Pakte de bak onder mijn bed vandaan en pakte de nog schone luier die ik gister al gepakt had uit de bak. Schoof de bak weer weg en legde de luier in bed. Ik deed mijn pyjamabroek omlaag en ging op de luier liggen. Ineens ging mijn slaapkamer deur open.. met een enorm geschrokken gezicht keek ik in de ogen van Charlotte. "Wat doe jij nu?" Ik begon meteen stilletjes te huilen. Ze kwam naast me zitten. "Wat is er lieve man? Waarom doe je een luier aan?" Snikkend vertelde ik dat ik nu al 3 keer in bed had geplast en dat de luier van mijn broertje me wel droog hield, ik vertelde ook dat mama van niks wist. "Lieverd toch, maar waarom vertel je dit niet gewoon?".  Ik vertelde bang te zijn en mijn mama niet nog meer zorgen te laten hebben dan ze al heeft over mijn broertje. "Lieverd zal ik je even helpen, ze legde me neer en pakte de luier vast.  Ze legde mijn plassertje naar beneden en deed zorgvuldig de luier dicht. Raapte mijn pyjamabroek van de grond en deed deze er over. "Zo ben jij klaar voor de nacht". "Charlotte wil je niks zeggen tegen mama?" "Lieverd dit kan niet altijd geheim blijven.. maar ik zal niks zeggen vanavond dan hebben we het er volgende keer even over oke?" "Ja graag, vind ik heel lief". "Charlotte wil mij nog helpen?" "jawel wat is er". "Wil je voor mij nog een paar luiers pakken en de vieze van gister weg gooien?" "natuurlijk" Ze liep naar mijn broertjes kamer en kwam terug met 4 luiers. Ik pakte de bak en haalde de vieze luier er uit. Ze stopte de schone erin en pakte de vieze aan. Gaf me een knuffel en veluisterde "slaap lekker, het geeft niets ik pas wel op meer kindjes met een luier om" en gaf me een kusje. Ik viel in slaap. De volgende ochtend was mijn bedje weer droog maar de luier was weer gevuld.  Ik stopte hem weer in mijn bak en ging richting de badkamer. Beetje gespannen liep ik naar beneden, mama wenste me goedemorgen en begon er niet over.. Charlotte had blijkbaar haar belofte niet verbroken. Na het ochtend ritueel ging ik weer op weg naar school. Na het rinkelen van de schoolbel ging ik weer naar huis. "Schat morgen komt Charlotte weer oppassen, toen ik belde vroeg ze of ik dat nu vast wilde zeggen" Ik knikte en zei verder niks. "Ik ga boven spelen" en vluchte even weg.

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #2 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:12:54 »
-- deel 3 --

Op mijn kamer bouwde ik lekker met de lego en ging ik op in mijn eigen lego stad. Op de achtergrond een muziekje aan en even aan niets denken wat maar met de nacht te maken had. Er werd op de deur geklopt. “kom maar binnen”. Mijn moeder kwam binnen met een glas limo en zette deze op mijn nachtkastje. “Lieverd het ruikt hier wel een beetje vreemd” Zet je zo wel even een raam open als je naar benden komt?” Ik knikte met een beetje een rood hoofd ja. Voor ik het wist werd ik geroepen voor het eten, ik zette mijn dakraam een stukje open en rende naar beneden toe. Tijdens het eten namen we de dag door en hoe iedereen deze mee gemaakt had. Mijn broertje was aan de beurt om te helpen met de afwas en kroop na het eten lekker op de bank om maar niets te missen van alle kinderprogramma’s op tv. Mijn broertje kwam na het afwassen erbij zitten en duwde zich een beetje tegen mij aan. De tijd ging snel en om 20.00 uur werden we naar boven gestuurd. Ik ging mijn tanden poetsen en mijn broertje werd uigekleed in de badkamer. Mijn moeder zag bij hem een gele vlek in zijn onderbroek en zei even streng tegen hem dat ze dit niet wilde en hij echt op tijd naar de wc moest. Ik ging snel mijn pyjama op mijn slaapkamer aan doen en plofte daarna op het bed van mijn broertje. Mijn broertje kwam beetje sip binnen en ging alvast liggen op zijn bed. Naakt lag hij te wachten tot mijn moeder zou komen. Ik fluisterde “heb je in je broek geplast?” “Ja tijdens het knutselen vanmiddag.. ik wilde niet naar de wc.. het was lekker warm.. maar werd helaas ook wel weer koud.. de juf had gelukkig niks door..” Ik keek hem verbaast aan, hij had dus express in zijn broek geplast.. “plas je ook s’nachts express in bed dan?” vroeg ik. “Hij keek me aan en zei “niet altijd, maar als ik s’ochtends een droge luier heb plas ik er wel in” Mijn moeder kwam binnen en pakte een luier uit het pak, vouwde deze uit en legde hem onder billen van mijn broertje. Vouwde hem dicht en zette de plakkers vast. Controleerde het randje even en zei, zo jij bent er weer klaar voor. Terwijl mijn broertje zijn pyjama aantrok pakte mijn moeder een boekje en begon vast met voorlezen. Ik kroop tegen haar aan en probeerde het verhaaltje te volgen maar het lukte me niet.. mij broertje plaste express in zijn broek en soms in zijn luier.. en ik probeer droog te zijn maar dat ging nu niet. Het verhaaltje was uit en ik werd naar mijn eigen kamer gestuurd. Ik lag in bed en wacht op een kus van mijn mama. Ze kwam naast me zitten en vroeg “schat zie jij je broertje wel eens in zijn broek plassen? Ik keek haar verbaast aan en zei “nee mam, maar hoezo?. “Nou ik heb het idee dat hij het soms express doet, en dat wil ik voorkomen. Als je het ziet wil je het me dan zeggen?””ja zal ik doen mam”. Ik kreeg een kus en ze ging naar beneden toe. Ik wachtte weer even en trok de bak onder mijn bed vandaan. Pakte een schone luier en legde deze op bed. Ik deed mezelf de luier weer om en ging uit bed om de rest van mijn pyjama aan te doen. Ik zag mezelf in de spiegel en keek even naar mijn zelf. Een 10-jarige jongen die daar stond met een luier om met beertjes erop.. het zag er heel lief uit, maar ik schaamde me ook wel. Morgen zou Charlotte komen en moesten we het er over hebben.. ik kan het even niet los laten maar viel uiteindelijk wel in slaap.

“Lieverd je bent te laat” Ik schrok… mijn moeder stond naast me. “je hebt je wekker niet gehoord denk ik”. Ik was even in schok en keek mijn moeder aan. Ik zei snel “ik kom er zo aan”. Mijn moeder ging de slaapkamer uit maar liet de deur open. Snel trok ik onder de dekens mijn luier uit en stopte hem in mijn bak. Ik ging snel douchen, aankleden en rende met een boterham in mijn hand de deur uit. Op school was ik nog even van slag.. hoe kon dit zo mis gaan… Gelukkig zou Charlotte er vanavond zijn.  Uit school kwam ik thuis, gooide mijn tas in de hoek en plofte op de bank. Ik was moe. “Gaat het schat?” Ik ben moe mam. “Ik zal wel tegen Charlotte zeggen dat jullie op tijd naar bed moeten”. Het was 16.00 uur en Charlotte kwam binnen lopen, mijn broertje was lekker aan het kleuren en ik staarde vooruit. “Lieverds ik ga, ik zie jullie morgen ochtend weer” We kregen allebei een zoen en mama ging de deur uit. “Zo donderstenen zullen we vanavond eens lekker patatjes eten?” “Ja” riepen we samen in koor! “Robin blijf jij even thuis ga ik samen met je grote broer even patat halen”. Charlotte gaf me een knipoog en ik begreep wat ze wilde. “Samen liepen we de deur uit naar de snackbar en ze opende het gesprek al op de oprit. “Kanjer hoe zit het nu? Hoe lang plas je al in bed en waarom denk je? En hoe gaan we dit oplossen en vertellen aan je mama?” Een hoop vragen rustig begon ik het te vertellen “ Ik plas nog maar net in bed, heb nu 3 luiers gebruikt en 2 keer mijn bed nat, ik weet niet waardoor het komt.. en ik weet ook niet hoe ik het aan mama moet zeggen…  we liepen de snackbar in en bestelde onze patat. Daar in de zaak waren we stil om niet meeluisterende mensen een kans te geven iets op te vangen. Op de terug weg zei ze “Lieverd ik ga vanavond tegen je mama zeggen dat je last hebt van bedplassen en dat ik dat heb ontdekt omdat ik s’ avonds altijd nog even jullie controleer omdat ik gewend ben bij mijn andere oppas kindjes. En dat ik je daarom vannacht een luier heb omgedaan in overleg me jou en we het er samen over gehad hebben. Omdat jij je mama geen verdriet wil doen en het heel naar vindt, heb je het stiekem gehouden. Morgen ochtend gaat ze vast met je praten en dan zeg je het zelfde verhaal.. komt het vast goed.  Bel ik morgen avond even met je onder het mom of je niet boos op mijn bent en kan je eventueel nog wat dingen aan mij vragen oké?” Ik knikte van ja. “ik vind het wel spannend Charlotte”. “Snap ik lieverd, maar komt goed!”

Thuis ging we snel aan tafel en gezellig patatjes eten en praten over koetjes en kalfjes. We plofte met zijn 3tjes op de bank en keken nog even naar klokhuis onder het genot van een glaasje limo. “Mannen het is tijd om naar bed te gaan” Ze drukte de tv uit en we liepen naar boven toe. Onder het tanden poetsen merkte ik dat ze 2 luiers pakte en beide op bed legde. We werden beide geroepen naar de slaapkamer van mijn broertje. Charlotte keek mijn broertje aan en zei “lieverd je grote broer heeft in bed geplast en daarom krijgt hij ook een luier om, ik ga dit morgen met jullie mama overleggen dus wil je nog even je mond houden?” Hij knikte gelukkig ja. Eerst werd mijn broertje op bed gelegd en kreeg de luier om, nu was het mijn buurt, gespannen keek ik Charlotte aan. Ik ging op bed liggen en voelde de zachte luier onder mijn billen geschoven worden.. ze legde mijn piemeltje naar beneden en deed snel de luier dicht.. ik voelde me ongemakkelijk en voelde dat mijn piemeltje stijf werd. Charlotte merkte dit op maar deed er niks op uit. Ze trok mijn broertje zijn pyjama aan en deed daarna het zelfde bij mij. We nestelde ons tegen haar aan tijden het verhaaltje en werden daarna nog even gekieteld… stoeiend lagen we op bed. Het feest was voorbij en ik werd naar mijn kamer gestuurd. Mijn broertje werd ingestopt en ik hoorde zijn deur dicht gaan. Nu kwam ze bij mij binnen. “Hoe is het met je lieverd?” “Gaat wel goed, voel me alleen gespannen en ben bang voor morgen”. “Lieverd hoeft toch niet, alles komt goed.” Ze legde haar hand op het dekbed en wreef een keer over mijn luier “je hoeft je geen zorgen te maken je bed blijft droog vannacht”. Ze gaf me een kus op mijn voorhoofd  “als er iets is kom je maar even naar beneden oké?”. Ik knikte en pakte mijn beer er bij en drukte hem strak tegen mij aan. Charlotte schoof de bak onder mijn bed vandaan en pakte de vieze luier van gister. “Die gooi ik nog even voor je weg schat, kan je morgen met een schone lei beginnen” en gaf me een knipoog. Gespannen dacht ik aan morgen en langzaam viel ik in slaap.

---

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #3 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:13:13 »
--- deel 4 --

Ik schrok wakker, ik hoorde mijn deur open gaan, ik draaide me om en keek ineens in de ogen van mijn broertje. “ga je mee naar beneden?” “Ik keek hem nog wat slaperige ogen aan en knikte ja. Het was zaterdag natuurlijk, dus we mogen in onze pyjama beneden tv kijken. Ik sloeg het dekbed van me af en stapte uit bed. Oh ja, ik heb een luier om, de natte luier hing wat zwaar in mijn pyjamabroek. Mijn broertje keek me aan en zei “geeft niet, ik heb ook een natte luier hoor”. Ik liep naar de keuken en maakte voor ons beide een kopje thee. Samen zaten we op de bank tv te kijken en namen we kleine slokjes van de thee. Na een poosje hoorde ik ineens iets en keek mijn broertje aan “ja moest plassen van de thee” zei hij. Hij had gewoon bewust in zijn luier geplast, ik keek hem verwonderlijk aan. “Goedemorgen lieverds klonk het achter ons” Mama was wakker. Ik voelde ineens de spanning terug komen. Ik zat nu voor het eerst met een luier aan beneden. “Ze aaide me over mijn bol en zei lieverd, heb je nu wel lekker geslapen?” “ik knikte van ja” “Dat is fijn schat, praten we straks even verder, komen jullie ontbijten?”. Samen liepen we naar de tafel en namen plaats. Gezellig zaten we met z’n drieën te kletsen en te ontbijten. Ik voelde dat de thee mijn blaas aan het werk had gezet.. zou ik de plas laten lopen of zou ik mama vragen om mijn luier uit te doen.  “Gaan jullie mee naar boven, stop ik jullie even onder de douche” Beide stapte we van tafel en liepen achter mama aan naar boven. Mijn broertje werd uigekleed en zijn enorm natte luier werd afgedaan. Hij stapte onder de douche. “ga jij je even wassen, kom ik zo terug met je grote broer” Ik werd aan de hand meegenomen naar mijn slaapkamer. “Lieverd je hoeft je echt niet te schamen dat je nog in bed plast, dat gebeuren nog heel veel kinderen en je hoeft het zeker niet voor mij verborgen te houden, Charlotte heeft me gister alles verteld, je bent echt een schatje om mij te sparen, maar ik ben je mama, bij mij kan je alles kwijt. We doen je voorlopig gewoon een luier om, kan je lekker slapen en hoef je je geen zorgen te maken, oke”. Ik knikte ja en keek haar beetje verlegen aan. “Kom we gaan je onder de douche zetten”. We liepen de badkamer in en mijn broertje stond al te wachten onder de douche. Hij werd er onderuit gehaald en ik sprong er onder. Na gewassen te hebben ging ik eronderuit en kleedde me aan.

Beneden was mijn broertje al druk in de weer met zijn treinbaan. Ik had nog niet zo zin en ging op de bank even naar buiten kijken. Vrolijk zag ik mijn buurmeisjes al zwaaien naar me. Onze telefoon rinkelt en mijn moeder neemt op “het is voor jou schat”. Ik loop er naar toe en pak de hoorn op “Kom je spelen bij ons?” Ik kijk uit het raam en ziet de buurmeisjes aan de telefoon. “Ja ik kom er aan!” “Mam ik ga spelen bij Mindy en Anne..” “Is goed schat, ben je om 15.00 uur terug?” “ja doe ik mam”. Ik ren naar de overkant. Beide lopen ze nog in hun pyjama en ik zie duidelijk dat Anne haar luier nog om heeft.  Ze pakte mens-erg-je-niet uit de kast en we begonnen met spelen. Anne werd midden in ons spel geroepen, ze ging voor haar mama staan. De buurvrouw deed haar hand in haar broek en voelde aan de luier. "Jij kan nog wel heel eventjes spelen, na dit spelletje gaan jullie beide in bad hoor." We speelde rustig verder en het precies uitkomen bleef lastig. Mindy was het als eerste gelukt en sprong op. "Mam we zijn klaar!" Haar moeder kwam van de keuken de woonkamer in en zei "Hup naar de badkamer jullie dan!"  "Mam wat moet Rik nu doen?" "Wil Rik misschien mee in bad?" Mindy keek mij vragend aan. "Ik heb al gedoucht vanochtend" zei ik.  "Maar dat geeft niet, we gaan spelen met de bootjes het is zaterdag namelijk". "Vooruit dan!" Ik liep mee naar boven. In de badkamer kleedde Mindy zich uit en sprong het bad vast in. Ik stond er beetje twijfelachtig te kijken, met twee meisjes in bad, dat had ik nog nooit gedaan. Ik trok snel mijn kleding uit en plonsde ook in het bad. Anne stond daar nu alleen nog met haar luier aan. Haar mama kwam binnen en zette in bad de kraan uit en deed de luier af bij Anne. "Goed hoor lieverd, de luier is minder nat dan gisteren" Anne sprong met een blij gezicht ook het bad in. Door vlokken schuim zagen we niet meer dan alleen onze bovenlijven. De bak met bootjes werd in bad omgekieperd en we begonnen met alle bootjes te spelen. We vermaakte ons enorm. "Lieverds het is tijd om uit bad te komen, het is al begin van de middag" Mindy stapte als eerste uit bad en werd meteen door haar moeder afgedroogd. Vanuit bad zat ik te kijken hoe een meisje er eigenlijk uitzag, ik had zelf alleen maar een broertje immers. Ze werd met een tik tegen de billen naar haar slaapkamer gestuurd om zich aan te kleden. Daarna was Anne aan de beurt, ze werd uit bad getild en ook afgedroogd. Met een handdoek om haar heen holde ze naar haar badkamer. Nu was het de beurt aan mij. Ik stapte ook uit bad, de buurvrouw droogde mij af en gaf me mijn eigen kleding terug. Ik kleedde me aan en stond op de overloop te wachten. Mindy kwam aangekleed in een roze jurkje de overloop op. "Ik moet volgens mij naar huis Mindy" zei ik beetje droevig. "Zullen we morgen weer spelen zei ze?" Ik knikte en ging naar beneden toe. Ik bedankte de buurvrouw en liep weer naar huis.

Via de achterdeur liep ik naar de woonkamer waar mijn broertje nog steeds druk met zijn trein bezig was, de baan liep bijna door de hele kamer heen. "Hoi lieverd, lekker gespeeld? Hoe kom je aan het natte haar?" Ik vertelde wat we gedaan hadden en plofte naast mijn moeder op de bank.  "Lieverd we gaan zo naar opa en oma, ze vroegen of jullie bleven slapen vannacht, ik heb gezegd dat ik even met jullie zou overleggen. Durf je dat schat? Om daar te slapen?" Ik begon een beetje te snikken en kroop tegen mijn moeder aan. "Lieverd toch, het hoeft niet he".  Ik vertelde wel te willen omdat het altijd groot feest was bij opa en oma, maar ik bang was voor een ongelukje. "Schat je krijgt toch gewoon een luier om dan". Dan durf ik het wel zeg ik. "heel knap schat". Pak ik zo even de tas voor je in. Ik zapte de tv aan en ging wat tekenfilms kijken. Een uurtje later zaten we in de auto onderweg naar opa en oma.

----

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #4 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:13:31 »
--- deel 5 ---

We reden de oprit op van opa en oma. Mijn broertje en ik klommen uit de auto en liepen op opa en oma af. We kregen beide een knuffel. Mijn moeder pakte de tas achter uit de auto en liep op ons af. Snel gingen we naar binnen en namen we meteen plaats aan de eettafel. De tafel was al gedekt en het huis rook al helemaal naar het eten. Oma zette het eten op tafel en met z’n allen gingen we heerlijk smullen van de maaltijd. Mijn broertje en ik hielpen met afdrogen terwijl mijn moeder met mijn oma aan het praten was. Er kwamen flarden voorbij en ik ving iets op over mijn bedplassen en een luier. Dat stemde mij wel een beetje gerust en ik ging rustig verder met afdrogen. Het laatste bord passeerde mijn theedoek en snel liepen we naar de woonkamer. Mijn broertje ging meteen op het vloerkleed voor de tv zitten. Ik plofte op de bank bij oma. Ze gaf me een knuffel en verluisterde in mijn oren “komt goed schatje, maak je maar geen zorgen”. Ik knuffelde terug en pakte daarna met iets meer opluchting mijn glas drinken. “Lieverd ik ga, geef me nog even een knuffel”. Beide gaven we mijn moeder een knuffel en kregen een dikke zoen. Voor het raam zwaaide we haar uit.  “Zullen we eens een spelletje doen?” Beide knikte we ja. Opa pakte de krant en ging lekker in de stoel zitten. Wij gingen samen met oma aan tafel en speelde triominos. Oma pakte er wat chipjes bij en vulde onze glazen nog eens met limo. Tegen 21.00 uur was het tijd om naar bed te gaan. We gaven opa een kus en liepen achter oma aan naar boven. Mijn broertje sliep in het kleine kamertje voor en ik sliep zoals altijd op zolder. Oma had de bedden al opgemaakt. Oma pakte onze toilettassen en hielp ons beide aan de tandenborstel met tandpasta. We poetsten ijverig want oma controleerde dat altijd erg goed. “Lieverd ga jij vast naar zolder?, stop ik eerst je broertje even in bed”. Ik liep de trap op naar zolder en kleedde me vast uit tot aan mijn onderbroek. Ik hoorde mijn oma mijn broertje welterusten zeggen en hoorde haar nu de trap op komen. In haar hand de tas die mama gepakt had voor ons. Ze legde de tas op de grond en haalde mijn pyjama er uit. Oma liep naar me toe en wilde me in mijn pyjamabroek helpen. “Oma ik moet eerst nog een luier om” zei ik heel zacht. “Oh ja lieverd, sorry, zal ik eens even kijken waar je mama de luier in de tas heeft gestopt.” Oma keek alle vakjes na, maar er kwam geen luier uit de tas. De tranen kwamen al in mijn ogen te staan.  “Ik ben bang dat ze er per ongeluk eentje vergeten is in te doen voor jou schat, oma gaat even kijken of ik er toevallig nog eentje heb liggen, ga maar eventjes in bed liggen”.  Al starend naar het plafond maakte ik me zorgen dat ik vannacht weer een nat bed zou krijgen, waarom heeft mama geen luier meegegeven? Alles spookte door mijn hoofd heen. Ik hoorde oma de trap naar zolder weer op komen. Ze kwam naast me staan en zei “Kijk eens, ik heb nog 3 luiers gevonden van één van je andere neefjes, hopelijk pas je er eentje”  Ze sloeg het dekbed open en deed mijn onderbroek uit. Legde de luier onder mijn billen, legde mijn piemeltje naar beneden en vouwde de luier dicht, pakte de plakkers en wilde hem dicht doen, maar de plakkers raakte net niet de de juiste plek. “Niet getreurd we proberen die andere”. Ze pakte de luier onder mij vandaan en pakte de andere. Het zelfde ritueel deed ze weer en bij de plakkers aangekomen lukte deze gelukkig wel. De luier zat dicht. Ik voelde me opgelucht. Oma deed mijn pyjamabroek erover en gaf me mijn shirt aan. Ik trok hem snel aan. Oma kwam op het randje van mijn bed zitten en gaf me een knuffel. “Geen zorgen maken lieverd, het komt goed. Je kan lekker slapen. Als er iets is kom je maar naar benden oké?” Ik knikte en ging lekker liggen. Oma gaf me een kus en liep naar beneden. Ik lag te staren en maakte me toch een beetje zorgen maar viel uiteindelijk in slaap. Langzaam werd ik wakker en zag dat het al licht was buiten. Ik had geen idee hoe laat het was, wreef de slaap even uit mijn ogen en stapte uit bed. Ik voelde mijn natte luier meteen zakken in mijn pyjamabroek. Stilletjes liep ik naar beneden. De deur van het kamertje waar mijn broertje lag was al leeg, dus ik besloot nu maar helemaal naar beneden te lopen. In de woonkamer aangekomen zag ik mijn broertje alweer lekker voor de tv zitten. Mijn oma zat ik de stoel de krant te lezen en opa was druk de tafel te dekken. “Goedemorgen lieverd, heb je lekker geslapen?” “Ja oma ik heb lekker geslapen”. “Kom eens hier lieverd” zei ze. Ik ging bij haar staan en ze deed haar hand in mijn pyjamabroek en voelde aan mijn luier. “Volgens mij kan jij wel een schone gebruiken net zoals je broertje” Ik keek haar beetje verward aan, ik had toch al geslapen waarom zou ik dan een nieuwe nodig hebben? Ik keek naar mijn broertje en zag dat hij wel nog een luier om had. “Kom maar even op het kleed liggen”. Met mijn beetje slaperige hoofd deed ik gewoon wat oma zei. Ze deed mijn pyjamabroek naar beneden en maakte mijn luier los. Ze schoof een nieuwe onder mijn billen en wilde deze dicht doen, maar dit was degene die gisteravond ook al niet dichtwil. “Blijf even liggen schat”. Ze liep naar de kast en pakte een rolletje tape. Scheurde er 2 stukjes af en plakte daarmee de luier dicht. “Kan jij er weer eventjes tegen”. Ik stond op en ging bij mijn broertje zitten. Mijn oma liep de kamer uit. Heb jij ook een schone luier gekregen? Vroeg ik mijn broertje, hij knikte en vertelde dat hij dat altijd hier kreeg. Zo kunnen we nog even in onze pyjama blijven zei hij. Hij fluisterde in mijn oor dat hij alweer een plas er in gedaan had. Opa en oma kwamen de kamer in en we werden verzocht om aan tafel te gaan zitten. We peuzelde een broodje naar binnen en dronken een kopje thee. Na het ontbijt gingen we lekker spelen in de woonkamer met de lego en we vermaakte ons prima. Ik voelde een plasje opkomen en liet deze in mijn luier lopen. Mijn broertje keek me aan en zei “lekker he”. Mijn broertje was gewoon aan het genieten van zijn luier, ik genoot er nog niet echt van.. maar nu de luier lekker warm was snapte ik wel een klein beetje wat hij er fijn aan vindt. We gingen rustig verder met de lego. Oma kwam aangekleed en wel de woonkamer binnen. Mijn broertje stond op en liep naar oma toe. “Oma ik moet naar de wc toe”. “Lieverd je hebt nog je luier om, doe het daar maar in, we gaan zo douchen daarna mag je weer als een grote jongen naar de wc”. “Maar oma…” “Lieverd ga maar gewoon spelen, oma komt straks bij jullie”. Hij kwam weer bij me zitten en ik zag zijn hoofd rood worden. Ik keek naar zijn luier en zag dat er bobbel aan de achterzijde kwam. Hij zat gewoon in zijn luier te poepen…. Vol verwondering keek ik hem aan. Ik begon zijn gevulde luier nu ook te ruiken. Oma kwam onze kant op. “Tijd om te douchen, gaan jullie mee?” We liepen achter oma aan naar boven. Boven gekomen zei oma “Volgens mij heeft er eentje van jullie een grote Bah gedaan in zijn luier” Mijn broertje werd helemaal rood en keek naar beneden. Oma kleedde mij eerst uit en maakte mijn natte luier los, ze zette de douche aan en ik stapte er onder. Vanuit de douche zag ik dat ze mijn broertje neer legde en hem uit kleedde, toen de luier los gemaakt werd rook ik zelfs onder de douche de stank van zijn poep. Oma maakte hem een beetje schoon en zette hem daarna bij mij onder de douche. We werden beide gewassen door oma en na het douchen aangekleed. We liepen naar beneden en daar was Mama weer. Ik liep op haar af en gaf haar meteen een knuffel. “Hoi lieverd, je hebt lekker geslapen hoorde ik van opa, knap hoor”. Mijn broertje kreeg ook een knuffel. We dronken een glaasje limo en mijn moeder een kopje koffie. De tas werd weer in de auto gezet, we zeiden opa en oma dag en we reden weer naar huis.

----

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #5 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:13:50 »
--- deel 6 ---

In de auto vroeg mama of we het naar ons zin hadden gehad. Mijn broertje zei snel ja.. en vertelde over de lego. Ik knikte ook en zei dat mama mijn luier vergeten was. “Ohw lieverd, het spijt me, het zit nog niet helemaal in mijn ritme denk ik.” “Oma had nog een luier dus het is opgelost gelukkig” zei ik. “Via de patatzaak reden we naar huis.” We vanuit de auto snel naar binnen en gingen snel aan tafel zitten om lekker patatjes te eten. Na het gesmikkel kropen we voor de tv en zapte we in de film Toy-story. Heel aandachtig keken we beiden naar het scherm. We kregen van mama een glasje limonade erbij. Toen de reclame begon zei mijn moeder “lieverds zullen we vast pyjama aandoen, dan mogen jullie de film afkijken vanavond, maar morgen niet chagrijnig zijn op school he!” We liepen snel naar boven, we wisten niet hoe snel we de kleding moesten uit doen. We wilde natuurlijk niets missen van de film. Mijn broertje ging vast op bed liggen. Mijn moeder kwam binnen en pakte meteen 2 luiers uit het pak. Mijn broertje tilde zijn billen op en de luier werd er onder geschoven. Behendig zoals mijn moeder dat deed, plakte ze de luier dicht.

Nu was ik aan de beurt, mijn broertje stapte van het bed af en deed snel zijn pyjama verder aan en holde weer naar beneden. Ik deed ook netjes mijn billen om hoog en de zachte krakende luier kwam onder mij te liggen. Mijn moeder deed snel de luier dicht en gaf me een hand om snel uit bed te komen. Mijn broertje riep dat het al begonnen was.. mijn moeder zei ” ga maar vast, breng zo je pyjama wel” In alleen mijn luier holde ik naar beneden en ging ik snel naast mijn broertje zitten. Hij keek me aan en zei “staat je goed broer en kneep even in mijn luier”. Mijn moeder kwam de kamer in en trok me mijn pyjama aan. Daar zaten we dan, 7 en 10 jaar en beide met een luier om voor de tv. Mama schonk de glazen nog een keertje bij en we keken de film aandachtig verder. Natuurlijk kwam er weer reclame. Ik voelde de limo nu wel in mijn blaas drukken. Zou ik het laten lopen dacht ik bij me zelf.. maar vond dat toch geen goed idee, mama vindt dat vast niet leuk. Ik liep naar mama toe en zei dat ik moest plassen. Ze deed mijn pyjamabroek naar beneden en trok mijn luier los. Ga maar snel lieverd. Met mijn blote kont liep ik naar de wc en deed daar mijn plas. Terug in de woonkamer moest ik op de bank liggen en kreeg ik mijn luier weer om. De film begon weer. Het einde naderde en de film was afgelopen.

Onderweg naar boven keek ik tegen het luierkontje van mijn broertje aan en na mijn idee was deze dikker dan toe net. We gingen tandenpoetsen en toen mijn moeder de badkamer uit liep voelde ik aan zijn luier.. “je hebt geplast” Fluisterde ik. Mijn broertje knikte en zei “zo lekker”. Mijn moeder kwam binnen en zei “wat is er zo lekker?”  Snel zei ik we het hadden over snoep en dat hij de kikkertjes zo lekker vindt. “Zal ze eens meenemen zei mijn moeder”. Ik had mijn broertje gered. We werden beide in gestopt en ik viel snel in slaap.

Maandag ochtend en de zon scheen precies via het kiertje tussen mijn gordijnen naar binnen.
Ik werd wakker en voelde zoals elke ochtend aan mijn luier, hij was weer behoorlijk nat. Ik voelde dat ik nog een plasje kon doen en besloot deze te laten lopen, ik voelde de warme straal langs mijn balletjes de luier in lopen, ik begreep ineens waarom mijn broertje dit zo lekker vond. Mijn moeder kwam mijn slaapkamer in lopen en deed mijn dekbed omhoog. “je bedje is weer droog schat, heel goed! Kom maar snel doe ik je natte luier af” Ze deed mijn pyjamabroek uit en ze keek naar mijn enorm natte luier. “maar goed dat je een luier draagt schat, dit had je matras niet leuk gevonden”. Met een rood hoofd liep ik snel naar de douche.

Ik zette mijn fiets in de stalling van school en liep naar mijn vriendje Lucas toe. We vertelde over onze weekenden en voor we het wist ging de bel om naar binnen te gaan. De meester deed een rondje door de klas met wat iedereen had meegemaakt. Nadat iedereen iets verteld had opende de meester het school bord en stond er groot “Schoolkamp”. Ik schrok enorm en ik had het idee dat mijn hart stopte met kloppen. Iedereen enthousiast maar ik bleef een beetje stil. De meester legde uit dat we naar 2 dorpen verderop gingen en dat we 2 nachtjes zouden gaan slapen. Maar meer informatie volgde nog. Het leek de school een leuke afsluiting van dit schooljaar. In de pauze kwam Lucas naar me toe en vertelde hoe leuk hij het vond en hoe gaaf het zou worden.. stiekem naar de meisjes slaapzaal toe.. hij had al allerlei plannen klaar.

Ik fietste na de schooldag met lood in mijn schoenen naar huis, hoe ga ik dit nu weer doen…

-------

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #6 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:14:17 »
-- deel 7 --


Ik zet mijn fiets in de schuur en sjok naar binnen. Gooi mijn tas onder de kapstok en plof daarna op de bank. "Hoi lieverd" "Hoi mam" kan ik nog net opbrengen. "Wat is er, je zit er zo sip bij?" De tranen rolde al over mijn wangen en al stotterend vertel ik over het kamp. "Lieverd toch, daar hoef je je toch geen zorgen over te maken, ik ga naar school en samen met de meester verzinnen wij een oplossing". "maar mama, dan lacht iedereen mij uit...". "Schat maak je niet zo druk, ik ga dit voor je oplossen, ga maar even lekker tv kijken." Mijn broertje komt de kamer in lopen en ziet mij sip zitten en kijkt mijn moeder aan. "Laat hem maar eventjes, hij is een beetje verdrietig" zegt ze. Mijn broertje kruipt weer in de hoek van zijn treinbaan en gaat hier rustig mee spelen. Mijn moeder dekt de tafel en voor ik weet zitten we alweer ons avond eten weg te peuzelen. Ik help mijn moeder even wat de afwas en ineens staat Mindy bij ons aan de achterdeur. "Hoi wil je met me spelen?" "Jawel ik moet alleen eerst even mama helpen". "ga maar lekker spelen schat ik maak het wel af " zegt mijn moeder. Ik leg de theedoek weg en loop met Mindy mee naar buiten. We gaan naar het speelveldje en nemen plaats op de schommels. "Wat is er? Je kijkt een beetje sip." Ik twijfel of ik het haar zou gaan zeggen, straks lacht ze me uit. Maar bedacht me ook dat haar zusje ook nog een luier draagt. Ze ziet me twijfelen en zegt " ik vertel niks door hoor! Echt niet anders mag je me een stomp geven". Ik besluit haar toch maar het maar te zeggen en vertel over het kamp en dat ik in bedplas. Ze troost me en zegt dat zij vorig jaar op kamp ook een klasgenootje had die nog een luier droeg, maar niemand in de meisjesslaapzaal deed daar moeilijk over. Dat stelde me wel iets gerust maar was nog steeds bang. We sprongen van de schommels en gingen naar haar huis toe, zoals wel vaker pakte we mens-erg-je-niet uit de kast en speelde we met onze eigen kleur pionnetjes het spel. Haar zusje zat al in pyjama op de bank. Tijdens het spel zei Mindy "Kijk Anne draagt ook een luier, valt haast niet op toch?" Ik keek naar haar zusje en zag inderdaad niet meteen de luier en knikte Mandy toe.  Het was al 19.30 uur en ik moest naar huis, ik zei de buurmeisjes en buurvrouw dag en liep naar huis.

Thuis aangekomen kreeg ik nog een glas limo van mijn moeder. "Waar is Tom?" vroeg ik. "Die ligt al in bed, hij was vervelend en luisterde niet dus hup naar bed dan maar" met een kleine glimlach op haar mond vertelde ze me dit. Ik kroop even tegen mijn mama aan op de bank en ze knuffelde me lekker terug. "Lieverd het komt echt goed, ik bel morgen je meester even, maak je geen zorgen!".  Iets na achten liepen we samen naar boven. Ik poetste mijn tanden en liep daarna naar mijn slaapkamer toe. Mijn moeder zat op mijn bed met een luier in haar hand te wachten. Ik kleedde me helemaal uit en ging zoals afgelopen week weer netjes op bed liggen en deed mijn billen de lucht in. Mijn moeder vouwde de luier open en legde hem onder mijn billen. Ze deed mijn luier dicht, deed de randjes in mijn lies goed en trok me daarna mijn pyjamabroek aan. Ik trok daarna zelf mijn shirt aan en kroop onder de deken. "Slaap lekker schat! Morgen is Charlotte er als je thuis komt he." Ik knikte haar toe, pakte mijn beer en kroop helemaal weg in  mijn bedje.

"Wakker worden schat!" klonk het ineens. Ik schrok wakker. Mijn mama stond al naast me en sloeg de dekens open. Ze maakte meteen mijn luier los en haalde hem weg. Ik sprong uit bed en ging snel naar de badkamer. Het water van de douche maakte me gelukkig wakker en snel was ik aangekleed en zat ik beneden te eten. Mijn broertje was de deur al uit, hij wordt altijd vroeg opgehaald door een busje die hem brengt naar een speciaal onderwijs. Ik zat alleen aan tafel met mijn moeder en ze vertelde dat ze zo meteen de school zou bellen. Ik gaf haar snel een kus en pakte mijn fiets uit de schuur.

We zaten allemaal weer in de klas, maar de meester was er nog niet. Na een paar minuutjes kwam de meester binnen en gaf me een knipoog. De les begon en voor we het wisten was het alweer drie uur en ging de bel. Iedereen pakte zijn tas en liep naar de deur. De meester tikte me aan en vroeg of ik heel eventjes wilde blijven. Mijn vriendje keek raar op en zei snel "ik wacht op het plein". Iedereen liep naar buiten en de meester ging op zijn knieën voor me zitten. "Rik ik heb je moeder gesproken vanochtend en ik begreep dat je je nogal zorgen maakt over het schoolkamp" ik knikte en keek een beetje naar beneden. "Je hoeft je geen zorgen te maken jongen, er is nog iemand die in bedplast en we doen dit al zo lang dat we precies weten hoe we jullie kunnen helpen. Juf Sandra gaat ook mee op kamp en die helpt jullie dit jaar, ken je haar nog?" Ja meester, zij is vaak bij groep 3 toch?". "Ja Rik, dat heb je goed. Voordat we op kamp gaan neem juf Sandra het met je door en wat je fijn vindt, in de klas gaan we straks het kamp ook bespreken en dan vertellen we ook altijd over kinderen die nog in bedplassen en dat het helemaal niet raar is en dat het niet is om iemand uit te lachen, want die mag dan naar huis. Maar ik denk niet dat ze er achter komen. Ga nu maar lekker naar huis". "Meester wat moet ik nu tegen Lucas zeggen, die staat buiten te wachten?". "Zeg maar dat ik een vraag had over de school van je broertje". Ik knikte en liep de klas uit naar buiten. Lucas zat op het bankje te wachten. "Wat had de meester?". Ik vertelde dat hij vragen had over mijn broertjes school, of ze daar ook huiswerk hadden enzo.." "oke stom zeg". Samen fietste we weg, halverwege de route zeiden we elkaar dag.

Thuis zette ik mijn fiets weer weg en liep naar binnen toe. Charlotte had al een spelletje Yenga opgebouwd op tafel  en zei " daar ben je! ik zit al een poosje klaar.". Ik vertelde haar waarom ik zo laat was en ze stelde me meteen gerust. "Komt wel goed vent." Ik pakte een blokje uit de stapel en wachte op haar zet.

-------

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #7 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:14:34 »
--- deel 8 –

Charlotte pakte ook een steentje en we speelde het spel rustig verder tot dat de toren omviel door een zet van haar. Mijn broertje kwam de kamer in lopen en gaf Charlotte een knuffel. Charlotte pakte wat te drinken voor ons en we gingen met z’n drietjes op de bank zitten en speelde een potje kwartet. Na twee potjes was het wel klaar en zapte ik de tv aan. Charlotte maakte vervolgens de pizza klaar en schonk ons nog een keertje bij. We aten op de bank lekker de pizza op. Tegen zeven uur zie Charlotte “Komen jullie mee knullen, gaan we vast pyjama’s aandoen, dan gaan we daarna nog een spelletje spelen en is het bedtijd”. Mijn broertje en ik liepen achter haar aan en gingen braaf onze tandjes poetsen. Na een controle van Charlotte liepen we naar mijn broertjes slaapkamer. Ik kleedde me uit terwijl mijn broertje door Charlotte werd uitgedeeld. Mijn broertje kroop op bed en kreeg van Charlotte de luier onder zijn billen geschoven en ze maakte de plakkers dicht. Hij stapte uit bed en kreeg een tik tegen zijn luierkontje, “jij bent klaar voor de nacht, nu je grote broer nog”. Mijn broertje trok zijn pyjama aan terwijl ik op bed ging liggen. Ze deed de luier bij mij om en pakte mijn pyjamabroek en trok deze bij me aan. Ik ging zitten en trok mijn shirt aan. Uit bed gestapt kreeg ik ook een tikje tegen mijn kont en ze gaf me een knipoog. We gingen met z’n drietjes naar beneden. Charlotte pakte Memory uit de kast. Een uurtje later was het spel klaar en moesten we naar boven. We kropen op het bed van mijn broertje en luisterde aandachtig naar het verhaal wat Charlotte ons vertelde. Mijn broertje zat tegen mijn been aan en tijdens het verhaal voelde ik zijn luier warm worden. Ik moest ook plassen en besloot maar het zelfde te toen. Ik liet mijn plas lopen en voelde de warme plas mijn luier in lopen. Charlotte klapte het boek dicht en zei “bedtijd lieverds”. Ik stapte uit bed en liep naar mijn slaapkamer. Charlotte stopte mijn broertje in en wenst hem welterusten. Ze komt mijn kamer binnen, doet mijn deken goed en geeft me een kus op mijn voorhoofd.

De volgende ochtend wordt ik wakker voordat ik gewekt ben door mijn mama. Ik voel aan mijn luier en voel dat deze al goed nat is. Maar de druk op mijn blaas is er ook weer. Ik ga op mijn buik liggen en laat mijn plasje lopen. Maar ineens voel ik iets vreemds. Ik sla snel het dekbed open en zien dat de luier het toch niet hield en mijn pyjamabroek nu ook nat is. Ik stap snel uit bed en loop naar de badkamer. Ik twijfel of ik zelf mijn luier af mag doen en besluit om maar even de slaapkamer van mijn mama in te lopen. Ze is al wakker en kijkt me aan. “Wat is er schat?”. “mama mijn broek is nat”. Mijn moeder stapt uit bed en helpt me uit mijn broek en doet mijn luier af. “Ga maar lekker douchen schat”. Vroeger dan ooit zit ik al aan het ontbijt. Als mijn broertje de deur weer uit loopt naar het schoolbusje ga ik richting de schuur en pak ik mijn fiets en cross ik weg naar school. 

Na de grote pauze verteld de meester dat ik en Suzan straks even opgehaald worden door juf Sandra voor een leestestje. Ik kijk Suzan aan en zij kijkt mij ook verbaast terug. Ik haal mijn schouders op en denk het zal wel. De meester begint nu zijn verhaal over het kamp. Hij begint met het progamma, we vertrekken met de bus vanaf school naar het speelparadijs. Hier zijn waterfietsen, glijbanen, skelters noem maar op. Hier gaan we ook met z’n allen lunchen. Na de lunch rijden we weer verder en komen we aan bij de logeerboerderij. Hier blijven slapen. Er is een jongens en een meisjes slaapzaal. Jullie hoeven alleen een slaapzak mee te nemen, de rest is daar. ‘S avonds gaan we een avondspel spelen en daarna is het bedtijd. De volgende dag is nog een verrassing. De laatste dag gaan we wat spelletjes spelen daar en dan gaan we aan het einde van de dag weer met de bus naar school toe. Terwijl de meester vraagt zijn er nog vragen klopt juf Sandra op de deur. De meester zegt “Rik en Suzan gaan jullie met haar mee?. Beide staan we op en lopen naar de deur. Juf Sandra loopt voorop en we gaan een klein kamertje in waar een bureau en 3 stoelen staan. “Ga lekker zitten”. Suzan en ik gaan beide naast elkaar zitten en kijken beetje verbaasd de juf aan. “Jullie zijn hier niet vanwege een leestest dit was een smoesje om jullie even mee te nemen uit de klas, jullie zijn hier vanwege het schoolkamp”. Ik kreeg meteen een rood hoofd en durfde Suzan al helemaal niet aan te kijken. “Jullie hoeven je echt niet te schamen, elk jaar zijn er wel kinderen die nog in bedplassen”. Ik keek nu Suzan wel aan, want ineens begreep ik dat zij ook nog in bed plaste. Ze had ook een rood heeft en keek een beetje verdrietig. “Ik wilde graag met jullie bespreken hoe we het beste jullie kunnen helpen tijdens het kamp, want we willen jullie natuurlijk wel graag mee hebben.” Suzan begon stilletjes te huilen, ik pakte haar hand vast en zei “Suzan ik plas ook in bed, misschien kunnen we elkaar helpen, ik ben ook bang en als jij niet gaat ga ik zeker niet.” Suzan keek me lief aan en zei ook dat ze zo bang was en niet uitgelachen wilde worden. Juf Sandra kwam voor ons zitten en stelde ons gerust. “het komt echt goed, dat beloof ik.”. “Suzan hoe slaap jij nu thuis?”. Suzan vertelde dat voordat ze ging slapen van haar mama een luier om kreeg en soms wel eens had gelogeerd met een luierbroekje aan. Ik kreeg dezelfde vraag en vertelde dat ik ook altijd een luier om kreeg voordat ik ging slapen. De juf zei “Op kamp zullen we dat ook doen, jullie kleden je gewoon om zoals de rest en dan roep ik jullie bij me voor zogenaamde medicijnen en dan krijgen jullie van mij een luier om en dan kan je in pyjama weer terug naar de slaapzaal oké?” Beide knikte we. Juf Sandra vertelde dat ze onze moeders nog even zou bellen om dit door te spreken. “Willen jullie vrijdag allebei vast 3 luiers meenemen? Dan hoeven die niet in jullie tas en valt het niet op, ik roep jullie dan weer voor een leestestje”. Weer knikte we. Samen liepen we terug naar de klas. “Ik vind het fijn te weten dat jij het ook hebt” zei ik tegen Suzan. Ze bloosde en gaf me een handje. Voor dat ik de deur open deed liet ze los en we liepen weer nog ons eigen plekje toe.

---

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #8 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:14:51 »
--- deel 9 ---

De rest van de schooldag verliep snel en voor ik het wist was ik alweer op weg naar huis. Mijn moeder zat aan de eettafel met een kopje thee, ik schoof aan en vertelde wat we met juf Sandra besproken hadden en dan Suzan ook nog in bed plast. Mijn moeder gaf me een aai over mijn bol “zie je wel dat het goed komt lieverd”. Ik gaf haar een kus en ging naar boven toe, pakte mijn lego en ging weer verder met het bouwen van mijn dorp. Eten! Klonk het van beneden, ik stond op en liep snel naar beneden, de maaltijd schoof er snel in. Na het helpen met de afwas liep ik weer naar boven om verder te bouwen. “klop klop, ik heb wat drinken voor je”, mijn moeder zette een glas limo op mijn nachtkastje en liep mijn kamer weer uit. Tegen 20.00 uur kwamen mijn broertje en moeder de slaapkamer in, het was alweer bedtijd.
Tandjes poetsen, uitkleden en hup weer op bed liggen om een luier om te krijgen. Na het gebruikelijke verhaaltje ging ik naar mijn eigen bedje toe en viel ik na de kus lekker in slaap.


Ik werd wakker en voelde alweer uit mij zelf aan de luier, hij was weer goed nat. Mijn moeder kwam mijn kamertje in en maakte mijn luier los. “Je moet niet meer gaan plassen lieverd, dan moeten we opzoek naar een andere luier ben ik bang”. Ik keek haar beetje sip aan en ging snel naar de badkamer. Het was alweer vrijdag en vandaag moest ik 3 luiers geven aan juf Sandra.

Na het ontbijt liep ik naar mijn mama en vroeg om de 3 luiers, “Schat deze zitten al in een plastictasje in je rugtas”. Pakte mijn tas, gaf mijn moeder een kus en fietste naar school.

Ik was net op tijd en snel holde ik naar binnen. De les begon, meester gaf ons allemaal een velletje met sommen en een velletje met Nederlands. Iedereen moest stil voor zich zelf gaan werken. Ik kon mijn gedachte er slecht bij houden en zat met mijn gedachte weer even bij het kamp. Ineens zag ik juf Sandra alweer voor de deur staan. De meester liep naar mij en Suzan toe en fluisterde, “Juf Sandra is er weer, lopen jullie mee?”. We liepen naar de gang en pakte onze rugzak en liepen met juf Sandra mee.  In het kamertje gingen we weer zitten en begon juf Sandra te vertellen. “Jullie hebben allebei luiers meegenomen?” Beide knikte we. Ik maakte mijn tas open en pakte het plastic tasje er uit. Suzan deed ook haar tas open en pakte daar 3 losse luiers uit. Het waren 3 Pampers met vlindertjes erop. Juf Sandra stopte ze in mijn tasje erbij. Juf ik heb nog een vraag zei ik. “Hoe doen we het als we wakker zijn?” “ ’s ochtends roep ik jullie weer bij me voor medicijnen en dan zal ik jullie luiers af doen en dan kunnen jullie je in mijn slaapvertrek even wassen, is dat een goed idee?” Beide knikte we.
“Zijn er nog meer vragen? Het is al volgende week.”. Ik schudde nee en zag Suzan nog twijfelen. Stilletjes zei ze “Juf wat als nu toch iemand het ziet en mij uit lacht?” “Suzan dan kom je bij mij en dan spreek ik diegene erop aan en als hij niet heel snel stopt en zijn mond houdt dat hij of zij naar huis gaat.” We waren gerust gesteld en liepen weer richting de klas. Op de gang zei Suzan dat ze het nog best eng vond, ik gaf haar gelijk en had het zelfde. Zullen we anders bij elkaar zitten met het kamp? Dan kunnen we elkaar steunen zei ik. Ze knikte en gaf me een kusje op mijn wang. Ik voelde ineens kriebels in mijn buik.

Terug in het lokaal was iedereen aan het lezen. We sloten weer aan in de les.

Ik gooide mijn fiets tegen de schuur en liep naar binnen toe, “Mam mag ik even naar Mindy?” “Hoi lieverd, ja ga maar” riep mijn moeder terug. Ik liep naar de overkant en zag Mindy al in de tuin zitten. Ik liep naar haar toe en begon te vertellen dat ik een kusje had gehad en dat ik kriebels voelde. “Je bent verliefd” zei ze enorm blij. Verliefd? Nee.. dat kan toch niet? Mindy legde het uit en wat voor een gevoel dat gaf het paste wel bij wat ik voelde. Ik pakte de bal van het grasveldje en riep “kom we gaan even voetballen”. Samen liepen we naar het speelveldje en we trapte de bal het veld over. Na een poosje plofte we neer op het grasveld. Mindy begon me weer uit te horen over Suzan, ik fluisterde dat zij ook in bed plast en dat we daarom wel een klik hebben, niet door vertellen he! Mindy knikte overdreven heen en weer. “Blijf je logeren vannacht bij ons, kunnen we lekker verder babbelen” zei Mindy. Ik schrok even en werd stil. “Mijn zusje draagt ook een luier, dus ik vindt dat niet raar hoor, lijkt me gezellig.” Vraag jij het aan jouw mama vraag ik het aan de mijne. We liepen beide weg. “Mam mag ik logeren bij Mindy vanavond?”. “Lieverd dat mag wel, maar hou je er rekening mee dat je wel een luier om krijgt?” Ik knikte. “Zullen we dan even wat spulletjes pakken?” We liepen samen naar boven. Ik pakte mijn beer, pyjama en pakte schone kleding. Mijn moeder kwam aan met een luier, tandenborstel en deed schoon ondergoed in mijn tas. Ze gaf me een kus en zei dat ze het heel dapper vond. Ik liep met mijn tas naar de overkant. Mindy deed de deur open en zei “het mag”. “Gelukkig heb mijn tas al bij me” zei ik met een dikke glimlach op mijn gezicht. Ik zei netjes de moeder van Mindy en Anne gedag en voegde me bij de twee meiden toe aan de tafel waar Anne Monopoly aan het opbouwen was.

---

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #9 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:15:09 »
--- deel 10 ---

We dobbelde er op los en kochten wat mogelijk was tijdens het spelletje Monopoly.  De buurvrouw bracht ons lekker chipjes en wat te drinken. We waren er fanatiek mee bezig. Tegen 21.00 uur zei de buurvrouw "het is bedtijd lieverds, jullie mogen het spel wel laten liggen kan je morgen ochtend zo verder spelen". Anne zei meteen "Ja, dan kan ik morgen winnen!". We moesten hard lachen en liepen achter hun moeder aan naar boven toe.
In de badkamer poetste we netjes onze tandjes en kregen we een washand over ons gezicht heen en moesten we onze handen wassen. "Mindy en Rik komen jullie naar Anne haar slaapkamer? Dan lees ik nog even voor". Anne huppelde al vooruit. Wij ploften op haar bed neer en wachtte op het verhaaltje. Anne kleedde zich uit en bleef in haar onderbroekje staan.  Haar moeder kwam binnen en pakte Anne haar pyjama uit de kast en pakte een luier. Anne ging naast ons op bed liggen, Mindy en ik zaten er bijna boven op. Haar moeder trok haar onderbroekje uit en vouwde de luier open. Ik zat stilletjes te kijken met een beetje een rood hoofd. Ik had nog nooit een meisje naakt gezien en vond dit enorm spannend. De luier werd dicht geplakt en ze kreeg haar pyjama aan. Hun moeder kwam tussen ons in zitten en begon het verhaaltje voor te lezen. We genoten van het verhaal en kropen lekker tegen hun moeder aan. Het verhaaltje was klaar. Wij stapte uit bed, wenste Anne weltrusten en liepen naar de slaapkamer van Mindy. Er lag een matras naast het bed van Mindy op de grond. Mindy begon zich uit te kleden en deed haar nachtjapon aan en kroop onder haar dekbed. Ik stond er beetje zenuwachtig bij en wist niet goed waar ik moest kijken. Ik stond daar alleen in mijn onderbroek en wachtte op haar moeder. Mindy zei zachtjes "Ik zal straks niet kijken, hoef je je niet te schamen, niet bang zijn he!". Haar moeder kwam binnen. "Ga maar liggen Rik, dan doe ik even je luier om". Ik ging op de matras liggen. De buurvrouw trok mijn onderbroek uit. "Doe je billen even om hoog lieverd". Ik deed meteen mijn billen omhoog en voelde de luier er onder geschoven worden. Ik liet me weer zakken. Ik voelde de luier dicht gevouwen worden en ze maakte de plakkers dicht. Mijn buurvrouw pakte mijn pyjama en deed deze bij me aan. Ik voelde me ineens heel klein. Snel kroop ik daarna onder het dekbed. Mindy kreeg een kus van haar moeder en ik kreeg er ook eentje op mijn wang. "Niet te lang kletsen hé, slaap lekker schatten".
Haar moeder deed de deur dicht, Mindy kroop meteen naar het randje van haar bed toe zodat ze mij kon zien. "Zal ik even bij jou komen liggen, dan kunnen we lekker kletsen" zei ze. Ik knikte met nog steeds mijn rode hoofd. Ze stapte uit bed en kroop zonder iets te zeggen bij mij onder de deken. "Schaam je je erg?" Vroeg ze. "Wel een beetje ja" zei ik.  "hoeft toch helemaal niet, zijn echt wel meer kinderen die een luier dragen, mijn zusje toch ook nog, en een vriendinnetje van mij heeft er ook soms nog wel last van, zij slaapt bij mij altijd met een luierbroekje aan, misschien ben ik heel makkelijk, maar weet zeker dat het de meeste mensen niets uitmaakt, ik vind je daarom niet minder leuk hoor". Ik probeerde de hele brei aan info te verwerken en zei haar "vind ik lief dat je dat zegt". Mindy: "Voelt het raar om een luier om te hebben? Of merk je er niets van?". "Ik voel wel dat ik een luier om heb, maar het zit niet vervelend".  Mindy: "Ik heb nooit meer een luier gedragen sinds ik peuter was, heb geen idee hoe dat is, sorry voor al mijn vragen, maar ben even nieuwsgierig". "Ik heb nog wel een luier voor je" zei ik plagerig.  Ze keek me ineens serieus aan en zei "Ja waarom ook niet?, kan jij hem om doen?". Ik was helemaal verbaast en keek haar aan, "Wil je echt een luier om?". "Ja heel even, voelen hoe dat is, wil jij hem om doen?" Ik kon nog niks zeggen en ze deed het dekbed van haar af, trok haar onderbroekje uit en deed haar nachtjapon omhoog. "Rik, toe dan, pak de luier dan". Even schrok ik wakker en pakte de luier uit mijn tas. Ik vouwde hem open zoals ik gezien had vandaag. Mindy deed haar billen de lucht in en ik legde de luier onder haar neer. Ze liet zich zakken. "Dat is lekker zacht zeg" zei ze. Ik vouwde snel de luier dicht en maakte de plakkers vast. "Hij zit dicht hoor zei ik zachtjes". Ze stapte uit bed en ging even voor de spiegel staan kijken. "Staat me wel leuk he zei ze grappend". "Ja staat je leuk" zie ik lachend terug. Ze kwam weer bij mij onder het dekbed liggen. We kletste over van alles en nog wat, vooral Mindy ratelde maar door. Ik werd moe en mijn ogen hadden het zwaar. "Zullen we anders slapen Rik?, Ik zie je ogen het zwaar hebben". Ik knikte. Ze gaf me een kusje op mijn wang en kroop haar eigen bedje in. Ik viel snel in slaap.
---

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #10 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:15:39 »
-- deel 11 --

Ik werd wakker van de vogeltjes en het zonnetje wat tussen de gordijnen heen piepte. Ik draaide me om en keek ineens in de ogen van Mindy, zij hing al over de bedrand heen en keek mij aan. "Lekker geslapen?" zei ze zachtjes. Ik knikte en keek haar nog een beetje moe aan. Ze rolde van haar bed af bij mij op de matras. "Ik heb net een plas gedaan in de luier, wat voelt dat vreemd, is warm, vies en lekker tegelijk of zo". Ik keek haar vol verwondering aan. Ik voelde aan mijn eigen luier en voelde dat deze ook al een plas te verwerken had gekregen. Ik voelde de drang voor nog een plasje, maar durfde dit nog niet aan. "Heb jij al in je luier geplast" vroeg Mindy. "Ja mijn luier is nat, maar ik moet nog een plas doen voel ik" met mijn ogen naar beneden gericht zei ik haar dit. "Gewoon doen joh, mijn zusje doet dat ook als ze haar luier nog om heeft, en ik weet nu hoe dat voelt" zei Mindy al lachend. Ik besloot toch maar de druk van de blaas te halen en de plas te laten lopen. Mijn luier werd weer warm. Anne kwam de slaapkamer in en plofte bij ons op de matras. Haar luier was duidelijk zichtbaar nu in haar pyjamabroek omdat deze ook wat plasjes te verwerken had gehad zag ik. "Zullen we weer monopoly spelen?" zei Anne met een zo'n lief mogelijk gezicht erbij. "Lijkt me een goed idee" zei ik meteen. Mindy keek mij nu wat angstig aan en zei "Ja lijkt me goed, zet jij vast thee aan Anne?". Anne vloog naar beneden toe. "Ik moet de luier snel uit doen en weg gooien bij Anne op haar kamer, anders weet mijn moeder het ben ik bang". Ze  maakte de plakkers los en liet de luier vallen. Ze raapte haar onderbroekje op en deed deze snel aan. Ze rolde de luier op en liep de overloop op. Ik stapte uit bed en liep nu samen met Mindy naar beneden. Ik voelde de warme dikke luier goed bij het traplopen. Beneden ging ik op de stoel zitten  aan tafel waar we gister gestopt waren met het spelletje.

Anne zette 3 kopjes thee op tafel en we speelde het spel weer verder. De moeder van de twee meiden kwam beneden "goedemorgen, het spelletje al weer opgepakt zie ik, zal ik iets te eten voor jullie maken?" "Ja graag" zegt Anne meteen. Ik heb de kop thee al op en vecht nog voor de laatste straten die te koop zijn, maar het dobbelen zit niet mee. We krijgen alle drie een bordje met daarop een beschuit met hagelslag en een broodje met chocopasta, tijdens  het spel peuzelen we het op. Ik voel ineens de drang om weer een plasje te doen, de thee heeft blijkbaar het eindstation bereikt. Ik laat het plasje lopen, maar terwijl de luier zich vult voel ik ineens mijn pyjamabroek nat worden. Ik kijk naar beneden en schrik enorm. Er komt een donkere vlek ik mijn broek. Ik spring meteen van de stoel af en begin te snikken. "Wat is er" zegt Anne meteen. Ik wijs naar mijn broek. "Mam, Rik heeft een ongelukje gehad denk ik" roept Anne meteen naar haar moeder. Ze komt de kamer in en ziet me daar staan. "Ohw lieverd, dat kan gebeuren, niks aan de hand dit heeft Anne ook wel eens". Ze trekt mijn pyjamabroek uit en laat me even in alleen een shirt en een enorm zware en overvolle luier staan. "Ik pak even iets schoons voor je". Ze doet stopt haar hand in Anne haar pyjamabroek. "Geef ik jou ook even een schone lieverd".  "Geeft niet hoor Rik, gebeuert mij ook wel eens als ik nog plasje doe in mijn luier". zegt Anne lief. Mindy knikt als bevestiging. Hun moeder maakt mijn plakkers los en haalt de luier bij me weg. Ze maakt me schoon met een natte washand. Daarna doet ze al staand mij een schone luier om en trekt me een pyjamabroek van Anne aan. Roze met bloementjes, maar ik sta er weer verschoond bij. Bij Anne wordt haar broek naar beneden gedaan en ook haar luier wordt afgedaan. Ze krijgt ook even een washand langs haar lichaam en krijgt net zo als ik een luier om. "Kunnen jullie weer lekker verder spelen" zegt hun moeder en geeft ons een knip oog.
---

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #11 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:15:54 »
--- deel 12 ---

Met een schone luier om speelde we het spel verder. De laatste straten waren verkocht dus nu begon de strijd om iemand zo snel mogelijk blut te maken. We dronken nog een kopje thee en speelde het spel fanatiek verder. Ik kwam op het hotel van Mindy terecht en verloor mijn geld en voor ik het wist was ik helemaal blut en uit het spel. Anne en Mindy gingen verder met de strijd. Ik bleef aandachtig kijken en liet ondertussen een plas in mijn luier lopen, had immers een schone gekregen. Anne maakte vervolgens dezelfde ellende mij als mij en kwam op het hotel van Mindy en het spel was daarna snel uit. We ruimde het op en plofte op de bank. Anne haar luier stak duidelijk boven haar pyjamabroek uit en zag dat bij mij dit ook het geval was. Ik hees de roze pyjamabroek op om me niet enorm te schamen. Hoewel ik me al wel op mijn gemak voelde bij de twee meiden en me minder bezig hield om het feit dat ik een luier nodig had. Toch bekroop me ineens even de angst van het schoolkamp dat er aan kwam volgende week.

Hun moeder kwam aangekleed en wel de woonkamer in. "lieverds het bad is warm, gaan jullie mee?" Anne sprong op en rende naar boven Mindy en ik volgde. In de badkamer deed Mindy alles uit en sprong in bad. Anne werd uitgekleed door haar moeder en haar natte luier werd afgedaan. Daarna was ik aan de beurt. Ze kleedje me uit en maakte mijn natte luier los. "Plons er maar lekker bij grote vent" zei ze zacht in mijn oor. Beetje ongemakkelijk gleed ik ook het bad in. Tussen de twee meiden in, de bak met bootjes werd door Anne weer leeg gekieperd in bad en we speelde er mee. Mindy vroeg ineens "is het niet gek om tussen twee meisjes in bad te zitten?" Ik wist niet zo goed waar ik kijken moest en zei "beetje wel, heb nog nooit blote meisjes gezien" Mindy giechelde "en vindt je meisjes leuk?" Ik knikte dat ik ze wel leuk vind. "Jullie wel eens een blote jongen gezien dan?" Anne antwoordde "ja we hebben een neefje die logeert hier ook wel eens". We speelde met de bootjes verder tot hun moeder de badkamer in kwam om ons af te drogen. Bloot liep ik achter Mindy aan haar slaapkamer in en kleedde me aan. Ik stopte alles in mijn tas en ritste deze vast dicht.

We kwamen beneden en hun moeder stelde voor om naar het bos te gaan. Met z'n drietjes op de achterbank reden we naar het bos. We volgde de rode paaltjes en liepen gezellig door het bos heen. "Mam ik moet plassen" riep Anne. Kom maar, gaan we even de bosjes in. Anne verdween met haar moeder de bosjes in en ik stond met Mindy was verdwaalt te kijken. "Is voor jongetjes toch een stuk makkelijker" zei ze. Ik lachte naar haar en tikte haar "jij bent hem" en rende hard weg. Mindy achter volgde me en tikte net mijn jas aan.. in de verte zagen we Anne en hun mama ook aan zien lopen. We zagen in de verte de auto alweer staan en rende hier naar toe.

We reden de straat in en ik moest maar weer eens naar huis dacht ik. Ik bedankte hun moeder voor alles en bedankte Anne en Mindy voor de gezelligheid. Ik sjouwde de tas naar binnen en zei mijn moeder dag. "Heb je het leuk gehad lieverd?" Ik knikte, was erg gezellig mam! "Ik wilde met jullie even naar de stad en dan gaan we als we thuis zijn pannenkoeken eten, is dat een goed idee?" We pakte alle drie de fietsen uit de schuur en ik fietste achter mijn moeder met naast haar mijn broertje mee naar de stad. We zochten een plekje voor de fietsen en volgde trouw onze moeder. We liepen de Hema in en we mochten allebei een nieuwe pyjama uitzoeken. Mijn broertje kwam er met eentje aan waar een race auto op stond en ik zag een mooie rode met daarop een een Skater. "Heb je een stoere pyjama voor op kamp, schat" ik knikte naar mijn moeder. Na de markt over gesjouwd te hebben voor brood, fruit en een loempia als lekkernij liepen we de kruidvat in. Na het uitzoeken van een nieuwe tandenborstel en het mandje gevuld te hebben met zeep kwamen we bij het luier vak aan. Mijn moeder pakte twee grote pakken luiers en gaf er eentje aan mij. "Draag jij je eigen luiers even" ik werd knal rood en keek angstig om me heen of niemand me zag staan. Ik zag geen bekende en sleepte snel het pak naar de kassa. Door de stad heen probeerde ik het pak zo snel mogelijk naar de fietsen te brengen. Bij de fietsen deed mijn moeder alles in de fietstassen, maar 1 pak past niet bij haar op de fiets en werd onder mijn snelbinders gestopt. Ik heb nog nooit zo hard naar huis gefietst. Onderweg kwam ik wel een klasgenoot tegen en ze zwaaide naar me. Hopelijk heeft ze niets gezien zei ik maar tegen mezelf. Thuis aangekomen haalde ik snel het pak onder de binders vandaan en legde het bij de achterdeur. "Wat had jij een haast" zei mijn moeder. "Mam ik schaam me met die luiers achterop" "ohw lieverd dat hoeft toch niet, zeg je op school toch dat ze voor je broertje zijn" lieg je niks aan en gaf me een knip oog.

---

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #12 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:16:50 »
--- deel 13 ---

Mag ik boven spelen mam? “Ja hoor lieverd, neem je even je pak luiers mee naar boven?” Ik pakte het pak en nam deze mee naar mijn slaapkamer. Ik legde het pak maar even op bed en ging weer met mijn lego dorp verder. Mijn mama kwam mijn kamer binnen en zette een glas drinken voor me neer. “Zal ik maar eens een plekje maken voor je luiers schat” mijn mama deed mijn kleding kast open en keek en begon mijn kledingkast anders in te richten waardoor er een plekje vrij kwam om een stapel luiers kwijt te kunnen. De rest van het pak legde mijn moeder onder mijn bed in de bak die eerst mijn geheime verstop plek was. Ik speel ondertussen lekker door met mijn lego en voor ik er erg in heb wordt ik alweer geroepen voor het eten. Het eten ging er snel in en mijn broertje was aan de beurt om te helpen met de afwas dus ik plofte op de bank om lekker tv te kijken, het is immers zaterdagavond. Mijn broertje kwam naast mij zitten en probeerde mee te kijken, maar verruilde de bank al snel weer voor zijn speelgoed. Mijn moeder kwam er bij zitten en samen keken we naar de zaterdagavond programma’s.

De klok vertelde ons dat het alweer 20.30 uur was. “Robin ga je mee naar boven, het is bedtijd voor je” zei mijn mama en stond op. Mijn broertje liep op haar af “maar Mam en Rik dan?” zei hij. “Rik is wat ouder Robin, dan mag je iets later slapen”, dus hup mee komen jij. Samen liepen ze naar boven. Ik keek rustig verder en genoot van het glas drinken. Mijn moeder kwam ondertussen alweer naar beneden en zette nog een paar chipjes op tafel. Nadat het programma voorbij was zei mijn mama “Kom lieverd, tijd voor je bedje, nog even goed slapen voordat je straks op kamp gaat”. Ik knikte en liep achter haar aan naar boven. Ik poetste mijn tanden en liep naar de slaapkamer waar mijn moeder op bed al zat te wachten. Ik kleedde mij uit en ging op bed liggen, deed mijn billen de lucht vast in. Mijn moeder legde de luier er onder en sloot deze met de plakkers. Ik trok mijn pyjamabroek erover heen en mijn shirt aan en kroop onder de dekens. Ik kreeg een kus op mijn wang en drukte daarna mijn beer tegen mij aan.

Ik werd wakker en keek op de wekker, pas 5.00 uur, jeetje. Ik voelde even aan mijn luier en merkte dat mijn pyjamabroek nat was. Ik stapte uit bed en keek welke schade ik had aangericht. Mijn bed was gelukkig nog droog, ik liep naar mijn moeders slaapkamer en deed zachtjes de deur open en fluisterde “Mam, mama, mijn pyjama is nat”. “Lieverd toch” ze stapte uit bed en liep naar mij toe. “Doe je broek maar uit lieverd”. Ik deed mijn broek uit en mijn moeder maakte mijn luier los. “Ga maar liggen grote vent”. Ik ging weer op bed liggen en kreeg een schone luier om. “Je andere pyjamabroeken zitten nog in de was, ik pak er eentje van je broertje wacht eventjes”. Ik trok de pyjamabroek van mijn broertje aan, hij zat goed strak over de luier heen en een groot stuk van de luier stak er boven uit, maar het werkte. Ik kroop weer onder de deken. Kreeg een kus van mijn mama en ze zei “geeft niet jongen, ga nog maar eventjes lekker slapen”. Met mijn droge luier om viel ik weer eventjes in slaap.

Twee en een half uur later werd ik opnieuw wakker. Ik voelde dat mijn luier nog droog was maar terwijl ik dat dacht liet ik een plas lopen. Mijn luier werd warm en zag hem duidelijk dikker worden in mijn pyjamabroek. Ik stapte uit bed en liep naar beneden. Mijn broertje was alweer druk in de weer met zijn treinbaan. Zijn luier stak duidelijk boven zijn pyjamabroek uit. Bij mij ziet dit er niet anders uit dacht ik. Ik ging naast hem op de grond zitten en vroeg of ik mee mocht spelen. Hij knikte en we speelde samen verder. Twee jongens van 7 en 10 in hun luier die duidelijk zichtbaar was, gelukkig waren we lekker thuis. “Goedemorgen schatten, wat zijn jullie lief aan het spelen”. We keken om en zeiden goedemorgen terug. Mijn moeder maakte de ontbijttafel klaar en we schoven aan tafel. We genoten van de lekkere broodjes. Na het ontbijt speelde we nog even verder met de trein. “Hup naar boven jongens, tijd voor een douche” braaf liepen we achter mama aan. In de badkamer kleedde we ons uit, mama maakte onze natte luiers los en samen stonden we onder de douche. Na het douchen kleedde ik me aan op mijn slaapkamer. Ik was net klaar toen mijn mama binnen kwam. “Lieverd zullen we je tas voor het kamp even pakken samen?” Samen pakte we mijn tas in. Pyjama, shirtjes, sokken, ondergoed, broek, trui en toilettas.. hup en klaar zijn we. De luiers had ik immers al aan de juf gegeven. We speelde de middag lekker in de tuin en de dag vloog voorbij. Voor ik het wist kreeg ik op bed mijn luier weer om, de pyjamabroek van mijn broertje aan en een kus op mijn wang. Ik dacht aan het kamp en dat ik het toch wel heel spannend vond. Na een poosje wakker gelegen te hebben viel ik toch in slaap.

---

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #13 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:17:15 »
— deel 14 —

Het dekbed werd weg gehaald en ik voelde half slaperig dat ik het kouder kreeg. “Wakker worden lieverd, we moeten zo naar school” zei mijn moeder. Ondertussen trok ze mijn pyjamabroek uit en werd mijn luier af gedaan. De koude lucht voelde ik tegen mijn huid waar net nog de warme luier zat. Ik verliet slaperig mijn slaapkamer naar de douche. Mijn broertje stond er nog onder, ik kroop gewoon bij hem onder de douche en al snel werd mijn broertje door mijn moeder er onder uit gevist. Ik kleedde me zo stoer mogelijk aan en ging naar benden toe. “Wat zie jij er stoer uit zeg!” zei me moeder lief tegen me. Ik voelde me klaar voor het kamp, het moet nu goed gaan dacht ik zelf.

Mijn broertje werd opgehaald zoals altijd door het schoolbusje en even later klom ik in de auto en reed ik samen met mijn moeder naar school. Het was er al behoorlijk druk, alle klasgenootjes waren op het schoolplein en de ouders waren aan het kletsen bij het hek. Ik sleepte mijn tas mee het schoolplein op en legde deze bij de hoop die al ontstaan was door de rest van de tassen. De meesters en juffen kwamen naar buiten en de meester gebaarde om te verzamelen rondom de zandbak. De meester ging op de rand staan en sprak ons allemaal toe. “Leuk iedereen te zien, we gaan zo met de bus vertrekken, maar daarvoor wil ik graag dat jullie vast tweetallen maken, heeft iedereen zijn tas bij de rest van de tassen liggen? We willen natuurlijk niets vergeten”. Iedereen keek meteen om zich heen om te kijken wie er tweetallen konden zijn. Ik keek ook snel om me heen en zag mijn vriendje al staan, maar zag ook ineens Suzan staan. Snel liep ik naar Suzan toe en vroeg “wil jij met mij een tweetal zijn dit kamp?” en keek haar beetje verlegen aan. Ze keek even om zich heen en knikte ja. “Ja graag, ik ben best wel bang” fluisterde ze. “We zijn samen komt goed” fluisterde ik terug.

“Neem even afscheid van je ouders, de bus komt er zo aan” riep de meester. Ik rende naar mijn mama en gaf haar een knuffel en kus. Ze fluisterde terug “komt allemaal goed schat, anders ga je naar de juf he”. Ik knikte en ging terug naar Suzan. De bus kwam er aan rijden en de meesters en juffen stopte alle tassen onder de bus. Daarna kwam er nog spelmateriaal bij en toen de klep dicht ging mochten we steeds twee voor twee de bus in. Ik pakte de hand vast van Suzan en we zochten samen een plekje in de bus.

Iedereen zat en er werd wat gegrinnikt over het feit dat ik naast Suzan zat, maar dat hield snel op toen Juf Sandra en Meester Geert voor ons kwamen zitten. Juf Sandra draaide zich om en richte zich tot ons. “Hebben jullie er zin in?, de medicijnen zijn mee” en gaf ons een knipoog. We knikte beide ja en staarde vervolgens weer beetje zwijgend door het raam naar buiten.

“lieve leerlingen, leuk dat jullie allemaal mee zijn op kamp, we stoppen straks bij de speeltuin. Jullie mogen zelf het park rond lopen, wij zitten bij de grote glijbaan en zullen hier limonade hebben, tegen 12.00 uur moet iedereen zich hier verzamelen, dan gaan we lunchen en rijden we daarna door naar het gebouw waar we de komende dagen zullen zijn, mocht er iets zijn kan je ons bij de glijbaan vinden, veel plezier allemaal” klonk het door de boxen van de bus.

Even later stopte de bus en stapte we uit, we konden de speeltuin in en samen met Suzan ging ik eerst naar de waterfietsen en trapte een eind de vijver op. Andere klasgenoten kwamen ook snel aan getrappeld en we deden een soort wedstrijdje. We verkende met een klein groepje de speeltuin en haalde een glaasje limo bij de meesters en juffen. De tijd vloog voorbij en we hoorde ineens een omroep van de meester om te verzamelen. Bij de picknicktafels naast de glijbaan waren er broodjes te krijgen en genoten we zo met elkaar van de lunch. “Denkt iedereen nog even aan de wc voordat we zo de bus weer in stappen” zei meester Geert.

Na het wc bezoek gingen we weer de bus in, iedereen weer op zijn vertrouwde plekje. Na ongeveer 20 minuten kwamen we al aan bij een grote boerderij. De meester sprak nog een keer door de bus “iedereen zo even verzamelen op het grasveld dan geven we daarna een rondleiding”. De bus stopte en we konden niet wachten om te zien waar we zouden verblijven.

De meester kwam ons halen en we begonnen met de rondleiding, eetzaal, speelzaal, keuken en de trap op naar boven. Links was de badkamer met daarnaast de kamer waar de meesters en juffen slapen, toen de meisjes slaapzaal en achterin de jongens slaapzaal. De slaapzalen hadden allemaal lage bedden en stonden steeds twee aan twee. Na de rondleiding moest iedereen zijn tas halen en een bed uitzoeken. Gespannen liep ik snel met mijn tas in de hand weer naar boven, waar zou ik het beste kunnen slapen dacht ik. Meester Geert zat op het bed naast de deur wat alleen stond, ik liep de kamer verder binnen en hij zei, ga jij hier maar liggen en gaf me een knip oog. Ik legde snel mijn slaapzak op het bed en legde mijn tas er boven op. Op het bed naast me kwam Joost liggen een stille jongen gelukkig.

De tijd vloog enorm en voor we het wisten moesten we tafel dekken en werden er hamburgers, aardappeltjes en sla uitgedeeld. Het was enorm gezellig, Suzan leek haar plekje ook gevonden te hebben en zat redelijk ontspannen tussen de andere meiden. Na het eten kregen we tijd voor ons zelf. Buiten speelde we een potje voetbal en al snel kwam Bram met het plan om vannacht stiekem naar de meiden slaapzaal te sluipen. Ik deed me stoer voor en deed als of ik mee ging doen, maar realiseerde me enorm hoe lastig dat zou zijn, ik zou dan mijn luier al om hebben, en Suzan ook, die zou ook wel enorm schrikken. Tegen 21.00 uur werden we allemaal binnen geroepen. We kregen wat te drinken en Meester Geert legde even wat regeltjes uit.

“Jullie blijven s’nachts in jullie eigen slaapkamer, je mag natuurlijk er wel uit om te plassen. Mocht er iets anders zijn kan je altijd naar ons toekomen, zijn we nog niet in de slaapkamer dan zitten we in de speelzaal beneden. Mochten we s’nachts ondeugde kinderen tegen komen dan slapen die daarna niet meer gezellig bij de rest maar in de slaapkamer beneden, iedereen dit begrepen?” Iedereen stemde zwijgzaam toe.  “Dan mogen jullie nu naar boven en jullie pyjama’s aan doen en tanden poetsen in de badkamer”. Langzaam liep iedereen naar boven, de meiden deden snel hun deur dicht en wij kleedde ons ook om. Ik trok snel mijn kleding uit en deed mijn nieuwe pyjama aan. Zenuwachtig liep ik naar de badkamer met mijn toilet tas ging daar mijn tandenpoetsen. Suzan kwam naast me staan in haar roze pyjama en ging ook haar tanden poetsen, ik zag ook in haar ogen een beetje de angst die we beide hadden. Ik kneep even in haar hand en fluisterde met beetje bevende stem “komt vast goed”. Iedereen ging weer naar hun eigen slaapzaal. Bij ons kwam Meester Geert binnen en vroeg “Ik wil jullie graag nog een spannend verhaal vertellen, maar dan roep ik de meiden er even bij is dat goed?” Tuurlijk riep Bram al snel. De meiden kwamen even later onze zaal binnen en gingen zo her en der op een bed erbij zitten. De meester starte zijn spannende verhaal. Nadat hij ons al bang genoeg had gemaakt was het tijd dat iedereen weer zijn eigen bedje opzocht. Juf Sandra stond op de gang en zei “Willen Suzan, Rik, Jochem en Ilse nog even bij mij langs komen?” We liepen achter de juf aan mee naar beneden. In een kleine ruimte waar nog een bed stond. Wachten jullie even op de gang. Ilse kom maar als eerste. Ilse ging naar binnen en de deur ging dicht. Wij zaten gespannen op de gang te wachten. De deur ging weer open en nu was de beurt aan Jochem. Met beetje bange ogen keek ik Suzan aan. Jochem kwam ook snel het kamertje weer uit. Juf Sandra stond in de deur opening, komen jullie binnen? Beide stapte we binnen. “Lieverds wat kijken jullie angstig”. Ik voelde de tranen op komen en haalde deze snel weg met de mouw van mijn shirt. “Jullie hoeven niet bang te zijn, jullie krijgen zo je luier om en dan loop ik mee naar boven om jullie te beschermen en dan kruipen jullie snel je slaapzak in. Morgen ochtend kom ik jullie op halen terwijl de rest blijft liggen en help ik jullie weer eventjes. “Kom maar op bed liggen Rik”. Ik kroop op het bed en keek ondertussen met mijn rode oogjes Suzan aan. De Juf pakte een luier uit de kast en deed mijn pyjamabroek en onderbroek naar beneden. Ze stond er gelukkig voor zodat Suzan niks kon zien. De juf deed heel behendig de luier onder me en plakte de luier dicht. De onderboek en broek ging er over heen. “jij bent er klaar voor” zei de juf  lief tegen me. “Nu is het jouw buurt Suzan” zei de juf ook heel zachtjes. Suzan ging ook op bed liggen en ze onder ging het zelfde als ik. Daar stonden we beide beetje angstig te zijn. “Kom maar mee” We liepen achter elkaar aan naar boven toe. Ik zag bij het trap lopen duidelijk dat Suzan een dikkere kont had gekregen. maar verder viel het wel mee. De Juf bracht eerst Suzan naar de slaapzaal. En kwam toen terug op de gang voor mij. Ze deed de deur open en snel kroop ik mijn slaapzak in. Op naar de eerste nacht.

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: De luiers van mijn broertje
« Reactie #14 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:17:33 »
— deel 15 —

Ik lag veilig in mijn slaapzak en voelde me een beetje gespannen voor de nacht die komen zou. Bram ging aan zijn voeteneind zitten en zocht om zich heen naar maatjes die met hem mee gingen sluipen naar de meisjes slaapzaal. Een paar klasgenootjes klommen ook naar het voeten eind en snel maakte ze een plan. Bas zei “waarom gaan we niet allemaal, is toch veel leuker?” Waarop iedereen enthousiast werd, maar ik stil bleef liggen. Het plan was om per tweetallen naar de andere zaal te sluipen. De eerste twee zouden de meiden dan inlichten, mochten de meiden het niet leuk vinden kropen de eerste twee weer terug. Ik kreeg al kalme handjes en was bang dat iemand er achter zou komen dat ik hier met een luier om lag. Bas en Bram zouden als eerste gaan. Samen gingen ze in hun pyjama voorzichtig de gang op en liepen ze richting de meiden slaapzaal. Wij zaten met z’n allen naar de deur te kijken en ineens kwam Bas binnen. “het is gelukt en de meiden vinden het gezellig, dus de volgende twee kunnen nu wel mee” “Zullen we hier beginnen” en hij keek Joost en mij aan. Joost sprong uit bed en ging naast Bas staan. Ik deed snel mijn pyjamabroek nog eens omhoog en stapte uit mijn slaapzak. In mijn hoofd ging van alles voorbij, maar stoer liep ik nu mee naar de meisjes slaapzaal. Toen we binnen waren zocht ik met mijn ogen meteen naar Suzan en zag haar in het bed ook vlak naast de deur liggen. Ik liep snel naar haar toe en vroeg of ik bij haar op bed mocht zitten. Ze schoof snel iets op zei en legde de slaapzak een beetje over mij heen. Ze had duidelijk de angst in mijn ogen gezien. Langzamerhand kwamen er steeds meer jongens in de slaapzaal. Het geluid werd langzamerhand ook luider, dat we betrapt zouden worden kan niet lang meer duren. Ik had het nog niet gedacht of Juf Sandra stond binnen in de slaapzaal. “Wat hebben we ineens een hoop meisjes in de klas, kon me niet herinneren dat we er zoveel hadden, Misschien kunnen ze zich even voorstellen” Iedereen proestte het uit van het lachen. “Kom jongens terug naar jullie slaapzaal het is echt tijd om te gaan slapen, ze plukte ons van de bedden” Ik fluisterde nog snel in Suzan haar oor “slaap lekker” en liep met de groep jongens mee naar onze eigen slaapzaal.

Ineens hoorde ik gefluister achter me en keek om, Michiel en Remco zaten te fluisteren en keken mij aan, in een reflex keek ik naar mijn pyjamabroek en zag dat mijn luier er boven uit stak. De tranen rolde me al voor ik het wist over mijn wangen. De meeste jongens waren gelukkig de slaapzaal al in. Juf Sandra keek om en zag mij en zei “wat is er jongen?” Stotterend vertelde ik wat er net gebeurd was. Juf Sandra ging meteen de slaapzaak in en kwam terug met Michiel en Remco. “Jongens waarom fluisterde jullie net achter de rug van Rik?” Ze keken beide naar de vloer, Remco nam het woord “We zagen dat Rik een luier om heeft en dat vertelde we elkaar”. “Jullie hebben dat nog niet doorverteld?” vroeg de juf. Michiel knikte nee. “Heel goed, Rik draagt een luier omdat hij nog last heeft van bedplassen, zoals wel meer kinderen, hij wil dat graag geheim houden zoals jullie kunnen begrijpen. Beloven jullie niets te zeggen?” Beide jongens knikte. “Anders krijgen jullie een ander gesprek met mij” zei de Juf. De jongens gingen terug de slaapzaal in. De Juf trok mijn pyjamabroek op en zei “ga maar lekker slapen. Morgen ochtend kom ik je helpen. “. Ik veegde mijn ogen af en ging de slaapzaal in. Iedereen lag in zijn bedje en er waren nog een paar gesprekjes gaande. Ik ging snel mijn slaapzak in en dommelde langzaam in slaap.

Langzaam werd ik wakker en keek om me heen, de rest lag nog te slapen. Ik voelde aan mijn slaapzak en pyjamabroek, oefff gelukkig die zijn nog droog. Mijn luier voelde wel enorm nat aan. Ik had geen idee hoe laat het was maar besloot nu maar wakker te blijven en te wachten tot de juf ons zou halen. Achter in de hoek zag ik Bas wakker worden en hij liep langs mij heen “ga even plassen” fluisterde hij. Ik moest eigenlijk ook maar ik kon niet zomaar mijn luier af doen. Nog even volhouden zei ik tegen mezelf. Bas kwam terug en kwam op mijn voeteneind zitten. “ik slaap altijd slecht als ik niet thuis ben, wordt altijd wakker van geluiden, even tussen ons, ik mis eigenlijk mijn knuffel ook altijd wel, slaap het lekkerste met hem” kwebbelde Bas tegen mij aan. Ik vertelde ook wel slechter te slapen maar hield wijselijk mijn mond over waarom. Juf Sandra keek om het hoekje van de deur. “Zijn jullie al wakker jongens?” We fluisterde zachtjes ja terug. “Rik kom je vast mee voor je medicijnen?” Bas liep terug naar zijn eigen bed. Ik ging mijn slaapzak uit en liep naar de gang toe. “Wacht je hier eventjes? Haal ik Suzan ook even op” Paar tellen later kwam de juf samen met Suzan de gang op. Samen tippelde we naar beneden. In het kamertje waar we gister de luier om kregen stonden we weer. “Rik kom maar even liggen” zei de juf op een lieve toon. Ik ging op het bed liggen. De juf deed mijn pyjamabroek uit en maakte mijn luier los. Ik voelde de koude lucht tegen mijn lichaam aankomen. Ik rook de luierdoekjes al en voor ik het wist maakte ze mij schoon. De deed me een onderbroek aan en opnieuw mijn pyjamabroek. “Zo Rik, het is helemaal goed gegaan ‘high five’” En gaf haar een high five terug. Nu was het de beurt aan Suzan. Ze ging ook op bed liggen en ik zag hoe ze het zelfde onderging als ik net gehad had.

Hand in hand liepen we terug naar boven en op de gang hoorde we een hoop lawaai uit de jongens slaapzaal komen, de deur stond ook open en we zagen dat de meiden daar nu ook waren. Wij gingen de zaal in en voegde ons toe aan het gezelschap. Meester Geert kwam niet veel later binnen, “komen jullie ontbijten?” Al snel ging de hele klas naar beneden en gingen we in onze pyjama’s aan de tafels zitten. Suzan kwam naast me zitten, we begonnen echte maatjes te worden. Na het ontbijt moesten we ons wassen en aankleden. Iedereen nam genoegen met een natte lap door zijn of haar gezicht. De dag kon weer beginnen.