Logeren bij mijn oom, tante en neefje op de boerderij

  • 5 Reacties
  • 94871 Gelezen
*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Logeren bij mijn oom, tante en neefje op de boerderij
« Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:06:10 »
-- deel 1 --

Kijkend uit het raampje van de auto zag ik de weilanden voorbij schieten en de koeien als een waas langs de weg staan. Mijn ouders gingen 3 weken op reis en ik zou 3 weken logeren bij mijn oom en tante. Iets waar ik best naar uit keek omdat ik daar altijd graag mag zijn. Ondanks dat ik zelf al 9 jaar ben kan het erg goed vinden met mijn neefje van 3 die daar rond huppelt. We reden de oprijlaan op en zagen mijn oom, tante en neefje al buiten in het zonnetje zitten. We stapte uit de auto en werden meteen van harte welkom geheten. Kopje koffie met een stuk cake werden er neer gezet en ik kreeg een beker limonade. Mijn neefje trok me meteen het grasveld op om samen te voetballen. We rende het veld over en probeerde te scoren bij elkaars doel, natuurlijk speelde ik wat slechter dan normaal om hem ook eens te laten winnen.

We werden van het veld geroepen en ik kreeg een dikke knuffel en kus van mijn vader en moeder. Al zwaaiend zag ik ze weg rijden, de 3 weken gingen beginnen!

Ik rende met mijn neefje Tom het veld weer op en speelde nog even verder. We hoorde een fluit en zagen mijn tante bij de deur staan zwaaien, een teken om naar binnen te komen. Samen rende we terug naar de boerderij en stapte we de keuken binnen. Op de tafel stond het brood al klaar en we schoven snel aan. Ik smeerde mijn eigen broodje maar zag dat mijn neefje een kant en klaar broodje kreeg gesneden in kleine stukjes die hij zelf vanuit zijn kinderstoel naar binnen probeerde te werken, het zag er zo lief uit. De lunch zat in onze buikjes en ik hielp even de tafel afruimen. Mijn tante greep mijn neefje bij zijn broek en vroeg “hoe is het met je luier vriend” mijn neefje keek mijn tante aan en zei “goed” terug. Mijn tante kneep in zijn luier en zei “volgens mij kan jij wel eens schone gebruiken”. Ze trok mijn neefje mee naar zijn slaapkamer, die beneden was. Ik volgende zonder dat ik zelf eerst erg in had. In zijn slaapkamer stond ik te kijken hoe hij alle aandacht kreeg en hoe hij uitgekleed werd en met zijn natte luier op de commode gelegd werd. Zijn luier werd los gemaakt en werd lekker verzorgd en kreeg een schone luier weer om. Ik stond er aandachtig naar te kijken. Mijn tante zag dat gaf me een aai over mijn bol en zei “ga jij even plassen grote vent”. Ik voelde me vreemd en knikte ja en liep naar de wc. Het plassen lukte me niet ik had een raar gevoel in mijn buik. Na even op de wc zonder resultaat liep ik terug naar de woonkamer waar mijn neefje al dapper aan het bouwen was met de duplo. We kregen ondertussen wat te drinken en een snoepje. Mijn oom kwam binnen en begon even met ons te stoeien. Met gelach en gekietel werd dit gestopt door mijn tante die graag naar de supermarkt wilde.

Mijn neefje werd in zijn zitje gezet en ik kroop naast hem op de achterbank. In het dorp gingen we de supermarkt in, mijn neefje zat in het zitje in het winkelwagentje en ik hielp mijn tante met boodschappen vinden. We hadden de kar al redelijk gevuld en liepen via het baby schap naar de kassa. Mijn ogen vielen op de enorme pakken luiers en ik kreeg weer een beetje het kriebelige gevoel in mijn buik. Mijn tante pakte een pak pampers uit het schap en zette deze in het karretje.

We reden weer terug naar de boerderij en ik voelde me vreemd. Terug aangekomen bij de boerderij pakte mijn oom de auto uit en liepen wij de woonkamer in. mijn tante starte meteen met koken terwijl ik weer met de duplo verder ging. Mijn neefje was bij mijn oom op schoot gekropen en werd voorgelezen. “Eten” kwam er uit de keuken. We liepen naar de keuken toe en gingen aan tafel zitten. Ik probeerde het eten naar binnen de duwen maar het ging niet van harte. Mijn tante zag het en vroeg of ik het niet lekker vond. Ik zei dat ik het wel lekker vond maar een raar gevoel in mijn buik had. Ze wreef over mijn rug heen en zei als je niet meer hoeft stop je maar lieverd. Ik stopte met eten en keek beetje voor me uit.

Ze pakte mijn hand vast en zei kom, ga je even lekker in bad, knap je vast van op. ik werd uitgekleed zoals ik dat vanmiddag bij mijn neefje gezien had en terwijl de kraan nog liep werd ik in bed getilt. Het warme water voelde fijn aan en ik ging lekker liggen. Na 15 minuten kwam mijn neefje met alleen zijn luier de badkamer binnen lopen. Duidelijk was te zien dat hij deze goed gebruikt had. De luier werd af gedaan door mijn tante en hij werd erbij in gezet. Samen spetterde we er even lekker op los. Na 10 minuten was de pret voorbij en kwam mijn oom en tante de badkamer binnen. Mijn neefje werd door mijn oom uit bad gehaald en afgedroogd en ik werd lief door mijn tante afgedroogd. met alleen een handdoek om stond ik mijn tandjes te poetsen. Toen dit klaar was kreeg ik een kus van mijn neefje en een kus van mijn oom die mij welterusten wensen. ik liep met tante mee naar de logeer kamer waar ik mijn onderbroek en pyjama aan deed. ik kroop in bed en werd nog fijn voor gelezen. Tijdens het voorlezen stuit mijn oog ineens op de kast waar onder de kast een pak luiers lag. het vreemde gevoel kwam terug en kon me moeilijk concentreren op het verhaal wat mijn tante voorlas.

het verhaaltje was voorbij en ik kreeg een dikke kus. Omdat de wc beneden was hadden ze een potje neer gezet voor de zekerheid. Dan hoefde ik niet het hele huis door. Ik lag in bed en kon mijn gedachte niet weg halen bij het pak luiers. Ik besloot maar uit bed te kruipen en er even naar te gaan kijken. Ik haalde het pak onder de kast vandaan en zag dat het al aangebroken was. Ik pakte een luier uit het pak en voelde er aan, wat zacht en wat voelt dat fijn… hoe zou dat tegen mijn lichaam voelen dacht ik. ik oude de luier iets verder open en wreef hem langs mijn buik. Ik merkte dat het vreemde gevoel omgezet werd naar kriebels. Ik dacht wat als ik hem nu in mijn onderbroek even doe, alleen om te voelen.. ik deed mijn pyjamabroek naar beneden en probeerde de luier in mijn onderbroek te leggen. Ik was zo er mee bezig dat ik niet door had dat ik tegen de staande lamp aan stootte. Ik schrok enorm  en haalde snel de luier uit mijn broek en probeerde deze terug te vouwen. Ineens ging de deur open en stond mijn tante mij aan te kijken. Wat is er schat? Zei ze alleen. Ik wist niet wat ik moest zeggen of doen en begon uit angst een beetje te huilen. Ze pakte me vast en nam me mee naar bed, terwijl ik de luier nog in mijn hand had. Ze trok me op schoot en zei lief “lieverd ik weet niet wat je doet, maar wil je deze luier om?” Ik wist niet wat ik moest en knikte toch maar ja. Dat is niet erg, dat mag hoor, maar waarom vraag je dat niet gewoon zei ze. Ik stotterde dat ik niet wist dat ik dat wilde en dat het heel raar voelt en kriebelt. Ze gaf me een ai over mijn bol en legde me neer op bed…

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: Logeren bij mijn oom, tante en neefje op de boerderij
« Reactie #1 Gepost op: 02 augustus, 2016, 20:06:30 »
--- deel 2 ---

Daar lag ik dan, starend naar het plafond terwijl ik voelde dat mijn tante mijn pyjamabroek en onderbroek uitdeed. Ik voelde de koude lucht uit de slaapkamer tegen mijn benen en billen aan. Ze tilde me benen de lucht in en ik voelde dat mijn billen los kwamen van het bed en daarna terug kwamen op een zachte ondergrond. Ik voelde hoe de luier strak dicht gemaakt werd. Geritsel verpakte dat mijn pyjamabroek over de luier werd geschoven. Tante kwam nu naast me zitten en gaf me weer een aai over mijn bol. "voelt het zo goed lieverd?" zei ze zachtjes. Ik knikte en drukte mijn hoofd een beetje tegen haar aan. Ze gaf me een kus op mijn wang en wreef over mijn luier heen. "Ga maar lekker slapen vent". Ze knipte het nachtlampje uit en verliet de slaapkamer. Ik voelde aan de luier en merkte dat het zo enorm fijn voelde en vertrok rustig naar Dromenland.

De haan schreeuwde erop los en zag op de klok aan de muur dat het pas 6.00 uur was. ik voelde aan mijn luier en deze voelde nog droog aan, maar merkte wel dat ik enorm moest plassen. Ik twijfelde enorm wat ik moest doen. Als ik de luier af zou doen om op het potje te gaan plassen kreeg ik de luier nooit meer goed om. Ik besloot maar te plassen in de luier. Ik ging naast het bed staan en liet langzaam mijn plas in de luier lopen, het voelde zo bijzonder. Een warm gevoel verspreide zich in de luier en ik voelde dat de luier meteen dikker werd. Ik kroop weer snel in bed en genoot van het gevoel. Ik hoorde ineens mijn neefje roepen. "Mammaaaaa". Gestommel op de gang en zacht gepraat wat ik niet helemaal kon volgen. Zachtjes hoorde ik de deur open gaan en zag mijn tante me aankijken. "Al wakker lieverd" zei ze. Ik knikte ja. "Kom maar gaan we naar beneden toe". Ik kroop uit bed en merkte dat de luier toch echt wel een stuk dikker was geworden. Ik liep naar de overloop waar mijn neefje me meteen omhelsde. Hij merkte blijkbaar niet mijn luier op. Samen met mijn tante liepen we naar beneden.

Mijn neefje Daan ging de hoek in waar de duplo lag en ging in zijn pyjama ijverig verder met bouwen. Ik zag duidelijk zijn luier zitten en bedacht me ineens dat het bij mij er ook zo uit zou zien nu. Ik ging naast hem zitten en hielp hem mee met bouwen. Tante kwam bij ons staan en plukte mijn neefje van de grond, kom schatjes we gaan even iets eten. Aan tafel gekropen stond er al een broodje gesneden in kleine stukjes klaar en wat te drinken in een Piet Piraat beker. Mijn neefje werd ondertussen gevoerd om te voorkomen dat de chocopasta overal zat. Ondertussen kwam mijn oom naar beneden en gaf ons allebei een aai over onze bol. "Kom mannen we gaan jullie eens wassen en aankleden" zei tante.

In de badkamer aangekomen kleden ze mij en mijn neefje uit en stonden we daar allebei in onze natte luier. Mijn neefje keek mij aan en zei "jij ook luier". Ik bloosde enorm en mijn tante zei meteen "Ja jullie zijn beide mijn grote jongens" en gaf me een aai over mijn bol. Met een washandje werden we gewassen, onze luiers gingen uit en ook daar werden we goed gewassen met een washandje. In onze blote kont liepen we mee naar de slaapkamer van mijn neefje die beneden was. Mijn neefje werd op de commode gelegd en kreeg een schone luier om, shirt aan en kreeg een korte broek aan. Nu was ik aan de beurt, maar wist niet zo goed wat ik moest doen. Mijn tante kwam op haar knieën bij me zitten en vroeg, wil je weer een luier om lieverd of liever een onderbroekje? Ik keek naar de grond en durfde geen antwoord te geven. Ze pakte me bij mijn kin en keek me in de ogen en zei "het mag hoor, geen probleem en bent hier veilig". Ik stotterde dat ik wel een luier om wilde en wist niet waar ik kijken moest. Mijn tante pakte me op en legde me op de commode. Ze deed me een luier van mijn neefje om. Tilde me er vanaf en we liepen samen naar de logeerkamer toe. Ik trok zelf mijn shirt en broek aan en merkte dat mijn luier er snel boven uit stak. Mijn tante gaf me een klopje tegen mijn geluierde billen en zei "zie je niks van vent". We liepen met z'n drieën naar beneden, de achterdeur stond open en mijn oom zat voor de boerderij in het zonnetje. We holde naar buiten en gingen op het veld lekker met de bal spelen. Mijn oom kwam er bij en speelde mee. Totdat hij ons optilde om de bal af te pakken. Toen belande we in een kietel gevecht en hebben we hard moeten lachen. Ik merkte dat ik mijn plasje had laten lopen en zonder dat iemand er een probleem van maakte.

Na een glas limo was het tijd om even op pad te gaan. Ze wonen op een boerderij maar dieren hadden ze niet, het uitje was dan ook op naar de kinderboerderij. Toen we vast gezet waren achter in de auto reden we die kant op en waren we er vrij snel. Mijn oom kocht kaartjes en wij liepen met tante naar binnen. Na een rondje dieren hadden we de grootste pret in de speeltuin. Ik liet rustig mijn plas lopen en merkte dat de luier wel weer aardig dik was geworden. Maar geen enkel kind keek me raar aan, dus speelde rustig verder. Nadat we iedereen speeltoestel wel gehad hadden gingen we bij oom en tante even zitten. We kregen een pakje drinken en tante kneep in onze luier om te kijken of we al toe waren aan een nieuwe. Mijn luier was al aardig gevuld. Nadat we het drinken ophadden werden we bij de hand gepakt en liepen we samen met tante mee naar de toiletten. Daan werd als eerste op de commode gelegd in de damestoiletten en kreeg snel een schone luier om. Toen was ik aan de buurt. Ik werd op de commode gelegd en mijn broek werd naar beneden gedaan en mijn luier werd los gemaakt. Terwijl ik daar zo lag kwam er een moeder binnen met een jongetje en zei “ we moeten heel even wachten Bas, dit jongetje is je voor”. De moeder kwam dichterbij staan en zei “Is hij net een beetje te oud voor een luier” tegen mijn tante. Mijn tante “ja dat klopt, maar deze jongen kan er helaas niks aan doen, er lopen nog allerlei onderzoeken”. “Dat is vervelend zeg, hopelijk kunnen ze hem snel helpen dan ben jij er ook eindelijk iets minder druk mee” zei de moeder terug. “Ik heb er niet zo last van help hem graag” zei tante snel terug toen ze mijn broek weer optrok. Ze tilde me van de commode af en zei “jullie zijn” en snel liepen we naar buiten. “Bedankt tante” zei ik zachtjes terug. “Is goed lieverd, ga maar nog even spelen, we gaan zo terug”. Samen met Daan gingen we nog een paar keer van de glijbaan en daarna waren we redelijk moe. Tante riep ons en we gingen weer richting de auto. Klein ritje terug en thuis waren we. Uit het vuistje aten we een boterham buiten en kregen we opnieuw wat te drinken.

Mijn neefje werd naar bed gebracht voor z’n middag dutje terwijl ik buiten nog een boterham proberende weg te werken. Tante kwam weer in de tuin en legde een kleurboek en stiften neer. “Ga maar lekker kleuren vent.” Ik zocht een leuke kleurplaat uit en ging ijverig kleuren. Tante kwam naast me zitten en kleurde gezellig mee. Ik voelde dat ik naar de wc moest en zei zachtjes tegen tante dat ik naar de wc moest. “Lieverd je wilde een luier om, dus dan hoef je niet naar de wc” zie tante. “Maar ik moet niet plassen maar… zie ik beetje met een trilling”. “Geeft niet schat, krijg je straks een schone broek van me” en haalde me aan. Ik probeerde maar rustig verder te kleuren maar lukte niet zo. Ik hield het niet meer en voelde nu de luier langzaam vullen. Tante merkte het aan me en liet me even met rust. Toen alles eruit was haalde was ik zichtbaar opgelucht. Maar het voelde heel raar, totaal anders dan een plas luier. Mijn tante kietelde me en trok me op schoot, waardoor ik de vulling in mijn luier verder voelde verspreiden. Samen kleurde we lekker verder, mijn oom kwam terug uit de schuur en daagde me uit voor een potje voetbal. Met mijn gevulde luier ging ik toch maar de strijd aan en probeerde we de bal steeds van elkaar af te pakken. De tijd vloog voorbij en mijn tante kwam de tuin inlopen met mijn neefje. In haar hand had ze een luier en een pakje doekjes en Daan nam mijn plek in bij het voetbal. Ik werd op de tuinbank gelegd en kreeg terwijl ik naar het veld lag te kijken zorgvuldig van mijn poepluier afgeholpen.

*

Offline Luierikl

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Bedplasser en ABDL
  • Ik ben: Bedplasser
Re: Logeren bij mijn oom, tante en neefje op de boerderij
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus, 2016, 15:17:40 »
-- deel 3 --

Mijn schone luier werd dicht gemaakt en mijn broek werd weer omhoog gedaan. Ik kreeg een tik tegen mijn billen en holde het veld weer op. We voetbalde nog even verder. Het was tijd om even iets rustiger te spelen, we gingen binnen weer verder met de lego en bouwde samen ons dorp lekker verder. We kregen lief een snoepje en een beker met limo en genoten samen van het bouwen. Ik voelde tijdens het spelen ineens mijn luier warmer worden, ik plaste dus ongemerkt blijkbaar. Even later werden we aan tafel geroepen en werd mijn neefje in zijn hoge stoel geholpen. Gezellig samen aten we allemaal ons bordje leeg. Na het eten bracht tante ons naar de badkamer. Omstebeurten werden we uitgekleed en werden onze natte luiers af gedaan. Samen stonden we onder de douche en werden we lekker gewassen. Na de verfrissende douche, kreeg ik een zachte handdoek om me heen en droogte tante me heerlijk af. Met een handdoek om me heen geslagen werd ik op de commode getild van mijn neefje. Ik voelde de zachte luier weer onder mijn billen geschoven worden. Het knisperende geluid van de plakkers. Ik voelde de hand van mijn tante over de luier wrijven en daarna kreeg ik een kusje op mijn buik. “Wat ben je toch ook een lieverd” zei ze zachtjes tegen me. Ik werd van de commode afgetild en mijn neefje was nu aan de beurt. Op delfde manier als ik de luier omkreeg. Hij kreeg z’n pyjama aan en werd in z’n bedje gelegd. Ik stond nog in de slaapkamer met alleen een luier om en bekeek zorgvuldig het ritueel wat er gaande was.  Ik kreeg van mijn tante mijn pyjama in mijn handen. “Ga maar even naar de woonkamer” met mijn pyjama in mijn handen kwam ik de woonkamer binnen. Mijn oom kwam naar mij toe, pakte mijn pyjama uit mijn handen en kleden me aan als een kleuter. Ik kroop naast hem op de bank en samen zaten we tv te kijken. Mijn tante kwam binnen, tilde me op, ging zitten en zette me op schoot. Haar hand legde ze op mijn luier en knuffelde me nog even lekker. Het was nu ook voor mij bedtijd, ik werd naar de logeerkamer gebracht en lekker ingestopt. Tante pakte een boek en las me nog even wat voor. Ik kreeg een kus en langzaam ging ik onderweg naar dromenland.

Ik werd wakker en merkte dat het nog donker was buiten, het zal wel vroeg zijn denk ik. Ik stap uit bed en kijk op de overloop. Iedereen slaapt nog geloof ik.
Ik loop de logeerkamer weer in en merk nu eigenlijk pas dat mijn luier enorm dik en zwaar is. Ik wil net mijn bedje inkruipen als ik ineens achter me hoor “wat is er lieverd”? Ik kijk achter me en zie mijn tante daar staan. Ze komt naar me toe en haalt me even aan. “Zullen we jou maar even een schone broek geven schat”. Half slaperig merk ik dat ik op het dekbed neer gelegd wordt en dat ze mijn pyjamabroek uitdoet en mijn luier los maakt. Ik hoor mijn tante weg lopen en door de vermoeidheid raak ik ineens in paniek, waarom lig ik nu ineens zonder luier alleen op bed. Ik begin te snikken en ineens voel ik een hand over mijn hoofd aaien. “Niks aan de hand, ik ben bij je” ze deed me de schone luier om en trok me tegen haar aan. Langzaam viel ik weer in slaap. Een uurtje later werd ik wakker en merkte ik dat ik geen pyjamabroek aan had. Die was natuurlijk uitgebleven na de verschoning, maar kon me het maar slecht herinneren. Met mijn alweer natte luier zichtbaar liep ik naar beneden. Mijn neefje was alweer druk met de lego in de weer… ik was nog beetje slaperig en liep richting mijn tante. Ze haalde me aan en gaf me een kus in het haar. “Lekker ventje, kom je even ontbijten”. Ze zette me op de stoel en zette me een broodje met hagelslag voor. Nog steeds een beetje slaperig stopte ik de stukjes naar binnen. Daarna had ik weer wat energie en ging op de grond meespelen. Ik liet een plas lopen en zag mijn neefje naar mijn luier kijken die duidelijk verkleurde. Ik keek er nu zelf ook naar, maar we deden er beide weinig op uit. We speelde gewoon lekker verder. Ik rook ineens iets en keek eerst naar mijn eigen luier, maar daar was nog niks aan de hand, keek daarna mijn neefje aan en zag dat hij nog beetje een rood hoofd had, maar was alweer druk in de weer met de lego. Tante kwam de woonkamer binnen en zei “volgens mij heeft er een jongetje een vieze broek”. Ze liep naar ons toe, ze voelde eerst aan mijn luier en daarna die aan mijn neefje. “Volgens mij heb ik hem gevonden” zei ze lachend. Gaan jullie mee boefjes, gaan we jullie eens even verschonen… 

*

Heronimus

Re: Logeren bij mijn oom, tante en neefje op de boerderij
« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus, 2016, 10:59:48 »
ik hoop dat dit maar de eerste paar dagen van de 3 weken zijn ! :jeej

*

Offline Winnie

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Klein maar fijn.
  • Ik ben: AB en DL
Re: Logeren bij mijn oom, tante en neefje op de boerderij
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus, 2016, 20:54:09 »
 :-*
Groetjes van een kleine lieve knuffelbeer.
A Libero sit convivium.

*

Offline Easy Ryder

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: AB en DL
Re: Logeren bij mijn oom, tante en neefje op de boerderij
« Reactie #5 Gepost op: 15 augustus, 2016, 11:19:33 »
Weer wachten op het vervolg  :'(