De loodgieter Deel 1

  • 1 Reacties
  • 23069 Gelezen
*

Offline dldaan1987

  • *
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: AB en DL
De loodgieter Deel 1
« Gepost op: 15 mei, 2016, 02:49:57 »
Hallo ik ben Daan en wil graag een verhaal schrijven hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden. Het is niet echt gebeurt.

Heb ik weer is het eindelijk heerlijk weer buiten moet ik wachten op een loodgieter die mijn douche komt maken. Het is niet de eerste keer dat we dit thuis hebben. Mijn vader zei nog zo laten we de badkamer verbouwen, maar nee dat komt er niet van. En nu? verstopping heel de douch volgelopen met water en je weet natuurlijk al wie er nu vrij van werk is en dus kan gaan wachten? Juist ik dus. Dan maar even lekker in de tuin zitten met een flesje bier en een peuk om de tijd te doden. *pling* hey een whatsapp zo dat is al vroeg het is net half 9. “Yo Daan wat doe je dan? Gaan we nog lekker chillen op het strand vandaag?”. Het is Tim, die weet dat ik graag ga chillen, pff. “Gozer! Ik moet helaas vandaag thuis blijven hebben lekkage in de badkamer en er komt vandaag een loodgieter kom anders gewoon hierheen?”. Tim en ik zijn al heel lang vrienden en wat mij betreft zou ik wel eens wat meer met hem willen doen dan alleen maar chillen. Helaas denkt hij er anders over, niet dat ik het hem heb gevraagd maar dat weet ik gewoon. Altijd populair doen als er lekkere dames bij zijn echt een macho gozer. “staat het bier koud? Of heb jij alles al opgedronken? Ik ben al onderweg!”. Nog geen 15 minuten later was Tim er en we dronken lekker een bietje in het heerlijke zonnetje. Ik was haast vergeten dat de loodgieter zou langskomen. Tot de bel opeens ging. Oh gelukkig de loodgieter heeft niet lang op zich laten wachten. Ik doe de deur open en zie daar een leuke jongen in een overal voor me staan. “Goedenmorgen meneer, ik kom voor de verstopping in de badkamer.” Komt u verder en ik wijs hem de weg naar de badkamer. Zo zegt hij “dat is een aardige verstopping, dit kan wel even duren.” En hij haalt zijn spullen uit zijn bus. Als er wat is hoor ik het wel ik zit buiten. Na een half uur denk ik van ik ga maar eens een blik werpen. Hoop dat hij het probleem snel kan oplossen. “lukt het allemaal een beetje? En wil je wat te drinken?” daar zegt hij geen nee tegen, en loopt mee om samen met Tim en ik een drankje te doen. We raken een beetje aan de praat het was wel een aardige jongen die hard werkt, opeens zegt hij ik ga weer verder anders blijf ik hier te lang zitten. Tim ging er ook maar eens vandoor en nodigde mij uit om vanavond te komen chillen.  Een klein half uur later was hij klaar en was de verstopping verholpen. “nou de verstopping is verholpen, het was een behoorlijke klus maar alles loopt weer door als een vergiet. Als er nog problemen zijn met betrekking tot de verstopping heb je hier mijn kaartje met mijn gegevens.” Ik betaalde de loodgieter en liep de kamer in en zag het kaartje op de tafel liggen. Oh vreemd er staat ook iets met pen opgeschreven: “kom vanavond een biertje bij me halen je kan gewoon mij een app sturen, groetjes Marc.” Wat betekende dit? Was dit echt alleen voor een biertje? Of was dit omdat hij interesse in me had? Ik ga hem gewoon een bericht sturen. “Hey Marc, Ik las op je kaartje en kom graag een biertje bij je drinken. Groetjes Daan.” Als snel kreeg ik een berichtje terug met zijn adres gegevens. En we hadden om 20:00 afgesproken.
Daar sta ik dan voor zijn deur nummer 59 even twijfelde ik nog, ik vind dit tenslotte een rare situatie maar toch bel ik aan. Marc doet open en laat me binnen het is een hele aardige jongen en we raken aan de praat. Na een paar biertjes begin ik mijn blaas te voelen. “waar is hier het toilet?” Marc stuurt me naar boven de badkamer in waar ik rustig even naar de wc kan. Nieuwsgierig als ik ben kijk ik even rond en valt mijn oog op een stapel in de kast in de badkamer. Dat lijken wel luiers! Maar hij heeft het niet over kinderen gehad? Ik denk ik ga het straks wel aan hem vragen. Met een vreemde gedachten loop ik naar beneden. “ik heb alvast een nieuw biertje voor je gepakt” zegt Marc. En ik loop langs de tafel en loop per ongeluk mijn biertje omver. “oh geeft niet ik ruim het wel op” en Marc pakt een vaatdoek om het bier op te ruimen. Wat zie ik in mijn ooghoek boven zijn broek uitkomen! Zie je wel die luiers zijn niet voor kinderen. Ik vond ze al zo groot, ze zijn gewoon voor zichzelf. “Mag ik je iets vragen?” vraag ik met een onzekere stem. Marc antwoord met tuurlijk. “Waarom draag jij een luier? Ik zag ze boven in de badkamer al liggen?” Marc wordt rood en antwoord met: “die draag ik omdat ik incontinent ben, maar loop er zeker niet mee te koop en je kan het gewoon negeren hoor”. Het vreemde vind ik dat ik er enigszins een apart gevoel van in mijn maag krijg, zoiets van ik wil ook wel een luier dragen. Niet dat ik ze nodig heb maar omdat het me wel lekker lijk. “waar denk je aan?” vraagt Marc. “Niets bijzonders, ik dacht erover na dat je incontinent ben ik vraag me af hoe je dat dan doet overdag enzo”. Marc kijkt me aan en zegt: “eerlijk gezegd vind ik het gewoon fijn om luiers te dragen”. Ik kijk hem aan en denk dit gevoel heb ik ook een beetje. “hoe is het om een luier te dragen dan?” Marc kijkt me aan en vraagt: “Wil jij het proberen dan?” en neemt me mee naar boven naar de zolder en doet daar de deur open. Mijn mond viel open van verbazing wat ik daar allemaal zag. Het leek wel een baby kamer maar dan allemaal heel groot soort van voor volwassenen. “zo ga hier maar opliggen dan ga ik je een luier om doen even kijken of ik nog een leuke romper voor je heb”. Opeens doe ik maar gewoon wat hij vraagt en ik ga op een groot ledikant liggen met een aankleedkussen onder me. Dan doet Marc mijn broek open en trek me broek en boxer uit. “Zo, hier heb ik wel een goede luier voor een jongen zoals jij!” en krijg een dikke luier om mijn kont heen. Wat een apart gevoel zo’n prop tussen me benen, maar het voelt wel lekker en vertrouwd aan. Ook mijn shirt wordt uitgedaan en ik sta met alleen een luier om voor Marc. Nu krijg ik een romper aan, wat een raar idee dat ik opeens bij een vreemde jongen thuis ben met een luier om en een romper aan. “de wc is voor jou niet te in gebruik, je hebt je wc namelijk om, ga maar leuk met de blokken en lego spelen dan ga ik even beneden alles aan kant maken”. En hij laat mij achter in de “kinderkamer”. Na een kwartiertje krijg ik al een gevoel in mijn blaas dat ik moet plassen. Ik loop naar de deur en merk dat die op slot is. Oh nee he ik moet zo nodig naar de wc ik kan het bijna niet ophouden. Dan moet ik het wel in mijn luier doen. En voordat ik er verder over nadenk gebeurt het al en ik voel de warme urine mijn luier vullen. Even later komt Marc weer naar boven. “Eens even kijken of je het nog droog heb weten te kunnen houden”. En hij voelt met zijn hand aan mijn kruis. Hij voelt natuurlijk dat ik erin geplast heb. “Je bent net een kleine jongen”. En ik kijk hem beschamend aan. Ik kijk op mijn horloge het is ondertussen al half 12 en mijn ouders zijn thuis dus ik kan het niet te laat maken. “Marc, ik denk dat ik maar naar huis ga, mijn ouders weten tenslotte niet eens waar ik ben”. Marc kijkt een beetje sip me aan en zegt: “Ja, ik moet er morgen ook weer vroeg uit. Maar voor dat je gaat en je gewone kleren weer aankrijgt krijg je eerst een luier om. Stel je voor dat je onderweg naar huis opeens naar de wc moet”. Ik kijk hem aan en denk hoe ga ik dat doen ik kan moeilijk met een luier aan naar huis gaan, ik ga wel gewoon naar huis lopen en als niemand iets kan zien doe ik hem wel uit voor ik thuis ben. Ik vind het toch wel een beetje opwindend zo’n luier om. “zo dit kleine jongetje is klaar om naar huis te gaan”. Ik loop met mijn luierloopje de trap af en pak me jas en zeg Marc gedag. “Doei jongen, we gaan snel weer eens afspreken”. WORDT VERVOLGD!
Groetjes Daan

*

Offline Easy Ryder

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: AB en DL
Re: De loodgieter Deel 1
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei, 2016, 11:47:15 »
Leuk verhaal hoor en zou zomaar in het echt ook kunnen gebeuren, ofwel, luiers opbergen in een toilet terwijl je een babykamer hebt is niet zo aannemelijk maar pas wel mooi in dit verhaal. Succes met het vervolg