Hans en zijn vriendin

  • 0 Reacties
  • 25242 Gelezen
*

Offline luieluieraar

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Don't wurry be Happy
  • Ik ben: DL
Hans en zijn vriendin
« Gepost op: 25 februari, 2016, 19:25:59 »
Dit verhaal gaat over dat Hans die zijn plastic broek wil bestellen bij de apotheek.

Hans is een jongen van 18 en heeft een mooie vriendin waar hij al 5 maanden verkering mee heeft.

Hans draagt al een paar jaar luiers maar zijn vriendin weet nog van niks.

Verder heeft hij de afgelopen 5 maanden niet veel meer luiers gedragen en wil dat wel weer

Hans heeft op zijn werk pauze en zit te dubben over of hij een plastic broek zou gaan bestellen bij de apotheek hij heeft vanmorgen op de ruit van de apotheek gekeken naar een nummer van de apotheek en had een nummer op een papiertje zien staan. Dus hij naar de experimenteerruimte waar het altijd een zootje is maar ja dat te zijde verder was het altijd rustig in de ruimtes om hem heen. Dus hij had het nummer goed onthouden en had het al ingetoetst staan op zijn mobiel en drukt op de groene telefoon. Tuut …tuut… tuut… tuu  met de noord-oost-polder apotheek wat kan ik voor u doen? Klonk het aan de telefoon spreek in met de kring apotheek vroeg hans nee u spreekt met de noord-oost-polder apotheek zij de stem aan de telefoon. Heeft u ook het nummer van de kring apotheek in marknesse? Vroeg hans even kijken zei ze ja die heb ik dat is 204 404 oke dank u wel zei Hans. Totziens
Tuutuutuut. Hans draaide gelijk het nummer 204404 met zijn mobiel en toen klonk het aan de telefoon hallo met de kring apotheek wat kan ik voor u doen? Ik wou graag een plastic broek bestellen. Ja dat kan, weet u ook al wat voor één? Klonk er aan de ander kant. Ja een suprima 1252 graag. Zal even kijken ben zo terug …. Dat word dan 32,95 hij is ongeveer dinsdag of maandag binnen zei de stem aan de andere kant. Kan ik hem dan maandag ophalen? Ja tuurlijk zei ze maar weet nog niet of hij dan binnen is. Dus Hans stond maandag middag om kwart over 5 bij de apotheek voor met z’n scooter en deed z’n buddy sit al vast open dat hij het snel kwijt was het pakketje toen stapte hij binnen en een jonge dame hielp hem achter de balie en deze zij na veel gezoek dat ze hem niet kon vinden dan ga ik het morgen wel weer proberen en hans reed naar huis. Dus daar stond hij weer voor de apotheek om kwart over 5 dus hij stapt naar binnen en vroeg aan het zelfde meisje of hij al binnen was gekomen maar ze had nix binnen zien komen en dat de groothandel niet wist waar ze het vandaag moesten bestellen en dat hij het zelf maar moest bestellen. Dus toen maar weer naar huis. Hij zat op zijn scooter net buiten marknesse en dacht nu ik hier toch ben kan ik net zo goed een pak luier mee nemen dus weer voor de apotheek en naar binnen gestapt en daar stond een mooi blonde meid achter de balie van een jaar of 20 en ze vroeg aan me wat kan ik voor u doen meneer? Ik wou graag een pak tena slip maxi medium kopen. Oke kunt u dat nog eens herhalen meneer zei ze. Kan ik ook in een prive ruimte met u verder praten mevrouw over wat ik ga kopen zei Hans met een rode kop als een tomaat en ze liet me door lopen naar een hokje acht in de apotheek en ik zag daar al een groot tena pak staan toen sloot zij het gordijntje en vroeg nog een keer of ik het wou herhalen dus ik zij heeft u ook nog ergens een pak tena slip maxi medium staan ze schreef het op een briefje en ging naar achteren en zei zou het en kwam met lege handen terug en zei nee die heb ik niet meer ik zou ook wel de super willen hebben zei ik dus zei weer naar achter en had een pak in haar handen en zei toen ze bij mij in het hokje ging zitten dat het wel een large was of dat uitmaakte dus ik een beetje dubben. En zei zo in een keer weet niet waar het vandaan kwam heeft u er nog eentje los en mag ik die dan passen?
Zij keek mij niet verbijsterd aan en ging even weg en kwam aan met een luier die heel groot was en ze zei moet ik helpen of kunt u het alleen? Ik kreeg een nog rodere kop en zei ja dat is wel goed dat u mij helpt weet ik ook gelijk hoe ik hem om moet doen dus kleedde mij uit en legde mijn kleren op haar stoel toen ze even beleeft weg ging toen moest ik gaan liggen op de grond van haar ik was poedelnaakt en had me handen voor me penis die al behoorlijk stijf was jammer genoeg!!! Dus zij zei tegen mij doe je handen maar weg hoor ik heb wel meer plassers gezien hoor en ik deed voor ik er erg in had me handen voor me penis weg en daar stond mijn slurf dan en zei keek een beetje verschrikt en zei met een rood hoofd zo kan ik hem niet om doen dan moet u hem maar kleiner zien te krijgen en ik vroeg hoe dan nou trek jezelf maar af op een zachte toon en ging even weg maar hoe hard ik ook heen en weer ging nix maar bleef wel stijf ik hoorde de meid al weer terug komen en ze deed het gordijn open en ik zei dat ik nog niet klaar was en ze zei zal ik je dan even helpen grote jongen met een klein stemmetje en liet haar hand over mij penis glijden en bewoog mee wat ik heel prettig vond. Maar naar een paar minuten kwam ik nog niet dus voelde ik iets zachts en nats overmijn penis heen gaan was ze mij aan het pijpen en ik spoot al naar een paar seconden in het doekje dat ze snel ergens had weg getoverd.

Dus ik naar huis weer en me ouders waren niet thuis want ze waren op visite op een trouwerij van vrienden van vrienden dus ik hoefde niet mee dus dacht ik lekker allen in huis en me vriendin kwam vanavond langs dus het word geweldig me moeder had al een kamer voor haar ingericht en ik dus nog ff me luier om me kamer uit gegooit.
Ze kwam binnen en we begroeten elkaar met een dikke knuf/kus en ze stelde voor om film te gaan kijken en dat deden we dan maar we gingen kijken naar een romatische film wat ik niet zo erg graag kijk maarja ze wou het alles voor je vriendin he. Dus ik wat chips en cola geregeld en ook wat bier en wijn in de koelkast gezet voor straks en halfe wege de film waren wij meer aan het zoenen dan op de film met wat wijn en bier op !! Toen het al een uur of 12 was gingen we maar eens naar boven en klaarmaken voor boven dus ik deed de deur van wat haar kamer moest zijn open en zag dat hij nog helemaal vol stond met van alles en nog wat en flapte er een paar schelt woorden uit. En me vriendin zei ik kan toch ook wel bij jouw slapen heb je nu een goede reden voor. Ik lachte en pakte een bed bodem van de zolder en zette die op mijn kamer klaar waar ze al was en ik ging weer naarde zolder om de matras te halen. Toen kwam ik terug in me kamer en stond me vriendin met de luier die ik vanmiddag aan had en zei wat heeft dit te betekenen? Ik was het helemaal vergeten op te ruimen stom stom stom zei ik zonder dat ik er erg in had ik barste in tranen uit en kon niks meer uitbrengen. Toen ze bij mij op schoot ging zitten en zei kleine woordjes tegen me zei werd ik wat rustiger en toen zij ze ik ben ook dol op luier hoor en ik moest het vragen wat ze zei want ik kon het niet geloven dus daar zaten we dan met z’n tweeën op mijn bed toen opeens zei ze waar heb je ze liggen? Ik zei in die kast daar achter een schoenen doos keek daar en vond daar me luiers. Ze pakte er twee en vroeg mij of ze er een bij haar om wou doen en zij dan bij mij. Oke dat lijkt mij wel wat zei ik en dus deden we dat zo dus zij helemaal uitkleden tot in haar nakie en ik dus maar niet kijken en de luier klaar leggen en zij ging op de grond liggen en nu haar benen omhoog en luier eronder gelegd en toen tussen haar benen doorgehaald en toen dicht geplakt en zij deed het zelfde bij mij maar ik kreeg weer een stijve dus dat was een opstakel en ze zij wat hebben we hier? Met een lacherige stemmetje en zag mij stijve en zij met een strenge stem daar moeten we wat aan doen. Dus zij boog zich over mijn penis en gaf hem een hevige pijp beurt wat heeel lekker was!!! En ze zei toen ze eindelijk mijn penis me luier had in gekregen dat ik haar wat verschuldigd was en moest toen in haar luier met me hand en ik voelde een paar flapjes huid en ging er met me vinger langs en kreunde en zei sneller snellller dus ik dat gedaan en toen er vocht in de luier kwam waren lagen we kiet dus daar zaten we dan twee geluierde volwassenen op mijn bed en ik stond maar eens op om het opmaken van haar bed af te ronden maar ze zei laat het zo maar staan we gaan met z’n tweeën wel in jouw bed lekker warm dus wij met z’n beiden in mijn bed en ik viel zo in slaap wat ik eigelijk nooit had maar ja het gebeurde en toen ik een geschreeuw hoorde werk ik hevig wakker en ik voelde dat ik in me luier had geplast dat ik niet opgemerkt had gedaan maar ik werd dus wakker dat me vriendin naast me lag te gillen en ik deed een arm om haar heen en troostte haar en ze begon te huilen als een klein meisje met haar duim in haar mond wat ik heel schattig vond en ga haar een kus haar wang en ze keek met tranen in haar mooie ogen naar mij en ik veegde die weg met het dekbed waarna ze rustiger werd en we wat konden praten en het bleek dat haar luier ook nat was. Waarna we elkaar over de luier wreven wat een ongekent gevoel gaf dit wat echt heerlijk
We praten nog wat over het bij mij was begonnen het luiers dragen en hoe het bij haar begonnen was en toen we halve wege waren vielen we beide in slaap en toen het werd ik wakker en me vriendin had mij in me slaap omhelst en ik deed me ogen weer toe. Op een moment hoorde ik een lieve herkenbare stem zeggen wakker worden je moet naar school en daar stond me moeder naast me bed!! Ik schrok me een hoedje en zag dat me vriendin verdwenen was en ik nog een luier aan had en ik keek haar nog eens goed aan en zag dat het mijn vriendin was en speelde het spelletje mee dus ik met haar mee in alleen me luier om te ontbijten dus daar zat ik dan met een overvolle luier aan tafel en zag toen ze bukte dat zij haar luier ook nog om had en toen ik dus snel uit me stoel en een klap op haar luier gegeven wat bij haar een klein gilletje losliet en voor ik het wist lag ik op de grond en was me luier uit en zag ik een nieuwe luier al klaar liggen en ze deed me die snel om mijn stijve te vermijden en dat lukte haar en ze deed haar vakkundig zelf een nieuwe om en we zaten weer allebij strak in de luiers maar om tien uur thuis wezen want haar ouders zouden 11 uur er weer zijn en die van mij  kwamen ook ergens die tijd thuis van de bruiloft dus gingen we ons al klaar maken dat we straks netjes voor de tv zaten allebij thuis. En doen of er niks was gebeurd en dat lukte aardig dus de nacht slapen was als een droom zo snel voorbij gegaan jammer genoeg maar we hadden afgesproken het nog eens te doen en dan langer….
diapering alone is cool
diapering with friends is awesome