De Bestelling

  • 0 Reacties
  • 34901 Gelezen
*

Offline luieluieraar

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Don't wurry be Happy
  • Ik ben: DL
De Bestelling
« Gepost op: 25 februari, 2016, 19:22:29 »
De bestelling

Daan die hier in speelt is een jongen van bijna 19 en woont op een boerderij en zijn ouders zijn een week weg dus hij heeft het huis voor zich alleen.

Het was een lekker warme zomerdag en Daan lag buiten te zonnen hij zat in een schutting en daar was het dus wind stil. Hij was wel aardig moe van de dag werken die hij had gehad op het werk en dutte in zijn hangmat in slaap. Hij had al eerder zij T-shirt uit gedaan en zijn broek en hij lag in zijn boxer dus te slapen. Omdat hij luier fan was had hij de grootste luier die er te bestellen was besteld van Tena, want Tena dat was zijn favoriete merk luier.

Op een gegeven moment ging de deur bel maar dat hoorde Daan niet en sliep nog steeds. De vrouw die de deur bel nog een keer liet klinken had er genoeg van en riep: “is er ook iemand thuis” ze had een grote doos mee gebracht van de post. En Daan schrok gelijk wakker en hij keek om zich heen en had geen flauw idee wie dat nou kon zijn. Hij kleedde zich dus snel aan en liep naar de voordeur waar de vrouw stond te wachten. Toen hij de vrouw zag zei hij in zich zelf o want een mooie dame ik denk dat ze een jaar of 20 is. De vrouw hoorde hem aan komen en draaide zich om, gelijk op dat moment zag hij de doos tevoorschijn draaien en deze was wel aardig groot en gelijk flitste door zijn hoofd de Tena luiers. Hij kreeg me daar toch een rode kop en de vrouw zag dat natuurlijk en vroeg wat er was en hij zei gelijk:”nee niets”. Daarom antwoordde de vrouw deze doos kom ik brengen voor een Daan de Grote. “dat ben ik”zei en hij nam het pak in ontvangst en hij moest nog een handtekening zetten.

Toen dat gebeurd was vroeg de vrouw of ze ook even naar de wc mocht en Daan zei dat dat wel goed was. Hij wachtte netjes in de keuken en zette alvast koffie want het was 5 uur s’middags op een vrijdag en de vrouw zou wel dorst hebben en even later kwam de vrouw van de wc met een grote tas. Daan bood haar gelijk aan of ze koffie wilde drinken. Nou dat wilde ze wel want het was warm buiten en dan ook nog in een auto zitten. Ze zaten rustig koffie te drinken en ineens vroeg ze aan Daan maak je de doos nog open of niet, ik ben ook wel benieuwd wat er in zit. Daan zei nee maar de vrouw dramde door tot dat Daan zij oke oke ik maak hem wel open dus hij een mes gepakt uit de keukenla en maakte de doos open.

Toe de vrouw de luierverpakking zag dacht Daan o nee nou komt het hoor. Maar de vrouw reageerde rustig en zei zijn ze voor jou? En Daan wist geen woord uit te brengen en plaste zonder dat hij er erg in had in zijn broek en de vrouw lachte jij hebt ze wel nodig zeg. De vrouw zei zachtjes geeft niks hoor ik heb net zelf m’n luier verschoond in de wc. Nou stond Daan echt met de mond vol tanden. En de vrouw zei waar is de douche dan gaan we jou eens even lekker douchen en daarna een schone luier aan doen ja. En Daan wees naar een deur die half open stond. De vrouw trok Daan mee naar de douche en zei ga maar lekker douche en Daan deed wat hem gezegd werd.

Hij was net z’n haar aan het uitspoelen en toen hij de deur van de douche hoorde open gaan. De vrouw stapte naar binnen en deed de douche deuren open en voor hij er erg in had stond ze bij hem in de douche. Ze had mooie borsten dacht hij en toen hij omlaag keek zag hij dat ze een grote luier aan had ook een Tena allen dan de maxi waar hij er al eens een van had omgehad. En zei meteen waarom hou je je luier aan onder de douche en ze zei vind ik heerlijk want dan zwelt hij lekker op en zit hij strak om mijn kontje. Hij vroeg meteen mag ik eens voelen aan je luier als ik de douche erop zet, en dat mocht hij voelde hoe de luier snel zich zelf op zwol dat hij aan het lekken was. Toen hij druk bezig was met te bekijken van de luier voelde hij een hand om zijn piemel gaan en deze ging heen en weer. De vrouw zei vind je dat lekker? En Daan zei ja, mag ik dan ook aan jou zitten. En de vrouw zei ga je gang en de hand van Daan ging langzaam in de luier en vond het sneetje van de vrouw en z’n vingers gleden naar binnen, de vrouw slaakte een kreet van genot uit.
De vrouw deed de luier los en vroeg of Daan hem om wou hebben. Hij zei met een kleine twijfel ja en de luier werd nu bij Daan omgedaan. Daan voelde zich grandioos geil en de vrouw begon te wrijven op z’n luier. Daan kwam binnen een paar minuten klaar en hij vingerde de vrouw ook klaar. Ze deed Daan de luier af en ging zich zelf afspoelen en Daan volgde haar voorbeeld. Ze ging zich afdrogen en Daan ook. Toen ze klaar waren zij de vrouw zal ik je een van je nieuwe luiers dan maar eens om doen. Ze ging in haar blootje de keuken in om twee luiers te halen een voor haar en een voor Daan. Ze zij tegen Daan ga maar op de bank liggen en doe je benen maar iets omhoog ze schoof de luier eronder en Daan voelde gelijk hoe dik de luier was en begon met genieten. De vrouw deed zorgvuldig bij Daan de luier om en zei toen ze klaar was nu moet jij mij ook zo’n luier omdoen. Daan hoorde het niet want hij was druk aan het genieten van zijn schone dikke luier de tweede keer zei de vrouw het wat harder en Daan antwoorden een beetje geschokt oké. Daan volgde de aanwijzingen van de vrouw op en ze ging al klaar liggen en zei precies hoe hij bij haar de luier om moest doen. Toen Daan de luier onder haar legde keek hij recht ik de vagina van de vrouw en zij piemel steigerde. Hij deed door, en hij probeerde zonder te kijken naar dat mooie kaal geschoren kutje de luier om te doen toen de luier om was stond de vrouw op en zei dat ze gouw naar huis moest want het was al 7 uur en ze had honger ze stond op trok snel haar kleren aan en ging naar de keuken.

Je mag zelf verzinnen hoe dit afloopt schrijf desnoods een deel 2 !!!

Ps dit is mijn eerste verhaal als er nog tips zijn hoe ik de volgende beter kan maken hoor ik het graag.     

Groet Luieluieraar
diapering alone is cool
diapering with friends is awesome