Mijn zusje Lisa

  • 4 Reacties
  • 26149 Gelezen
*

Offline Vino

  • **
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: DL
Mijn zusje Lisa
« Gepost op: 02 mei, 2020, 22:42:13 »
Dit is mijn eerste verhaal.
Graag hoor ik jullie reactie hierop, en ook de nodige feedback. (ben ik leestekens zoals komma's enz vergeten? of iets anders, zeg het maar, alles is welkom)

ik heb alles verzonnen, dus mochten er mensen zijn, die de situatie herkennen, of dat ze andere overeenkomsten zien, uit eigen ervaring, of een ander verhaal, kan ik hier niks aandoen.

mochten er leuke reacties zijn, komt er misschien nog een hoofdstuk.

Hoofdstuk 1

Mijn ouders waren het hele weekend weg, en ik zou alleen thuis blijven met mijn 16 jarige zusje Lisa.
Zelf was ik een jonge jongen van 18 jaar.


Ik zit op de bank, een beetje tv te kijken, als Lisa huilend beneden komt. Ze had in haar bed geplast
Ik zei haar dat dit niet zo erg was. Terwijl zij zich ging douchen, verschoonde ik haar bed.

Toen zag ik in haar kast, een stapel Drynites luier broekjes liggen.
Plaste ze dan vaker in bed?
Ik vroeg dit dus ook aan haar, en ze zei, dat dit waar was.
"Waarom had je afgelopen nacht niet zo een broekje aan dan?" vroeg ik haar.
Lisa vertelde, dat ze nu al 3 weken, in de nacht droog was, en dat ze van mama zonder luier mocht proberen. Maar dat ging dus mis. Ik belde mama op, en vroeg haar wat ik hier mee moest doen. Ik mocht zelf een straf bedenken. Dan wist ik wel wat leuks.

Ik zei dat Lisa een luierbroekje aan moest trekken.
Als ze in de nacht een luier droeg, kon het overdag ook geen kwaad. Toch?
Daarna wilde ik, dat ze haar kortste jurkje zocht, en deze aantrok. Nadat ze, zonder protesten, maar wel huilend, het jurkje aan had getrokken, kon je duidelijk haar luier zien.

Ik zei haar, dat we naar de stad gingen, nu begon ze wel te protesteren. Iedereen kon zien dat ze een luier om had.
Dat was ook mijn bedoeling. Zo kon iedereen zien, wat voor klein meisje ze eigenlijk nog is.
Eenmaal in de stad aangekomen, gingen we wat winkels binnen, en ik deed net of er niks aan de hand was. Lisa, keek wel steeds om zich heen, of ze geen bekende tegen kwam.
Dit was niet het geval, maar toch was ze bang.

Ze kwam naar me toe, en fluisterde dat ze moest plassen. Ik zei haar, dat ze nu toch een luier om had, dus dat ze het daar maar in moest doen. Ze keek me verdrietig aan, haalde diep adem, en keek wazig voor haar uit. Ik keek naar haar luier, en zag dat die wat begon uit te zetten, en wat gelig werd. Ze was echt aan het plassen. Ik wreef over haar rug, en zei tegen haar dat ze een grote meid was.
Ze vroeg of ik haar meteen wilde verschonen, maar ik was nog even in het winkeltje aan het kijken.
Even later liepen we naar de Hema, en vroeg ik de sleutel van de verschoonruimte. Het meisje achter de balie keek me vragend aan. "Heeft u die nodig dan?" vroeg ze.

"Ja, voor deze kleine meid," zei ik, en ik wees naar Lisa. Nadat ik de sleutel had gekregen, ging ik met Lisa de verschoonruimte in, en deed haar jurkje omhoog. Er kwam een poeplucht mijn kant op, en ik vroeg aan Lisa, of ze soms ook gepoept had. Met een bedroefd gezicht, knikte ze ja, en er begonnen tranen in haar ogen te komen.
Ik troostte haar, want vond het eigenlijk wel zielig, en besloot dat de straf wel lang genoeg had geduurd. Ik deed Lisa haar luier uit, en pakte een gewoon onderbroekje van haar. Toen ze dit zag, vroeg ze me met een zachte stem, of ze nog een luier om mocht, want ze vond het eigenlijk wel fijn.

Ik keek haar verbaasd aan, maar deed haar toch weer een nieuw luierbroekje aan.
Ze zuchtte, en ik merkte dat ze alweer stond te plassen.
Thuis aangekomen, had ze een kletsnatte luier, en was hij zelfs een beetje gaan lekken, waardoor haar jurkje ook een beetje nat was.
Ik hielp haar om de luier uit te doen, en nadat ze even gedoucht had, deed ze weer een gewoon broekje aan, en gingen we op de bank tv kijken. Ik vroeg Lisa wat ze wilde eten.

Pizza, en ik liet 2 pizza thuisbezorgen.
Ik liep even de keuken in om wat te drinken in te schenken, en toen ik weer terug kwam, zag ik Lisa staan. Ze keek naar de grond, en ik zag onder haar een grote plas liggen. Ze had dus weer in haar broek geplast.

Ik ging zitten, pakte Lisa beet, en legde haar over mijn knie. Na 3 petsen op haar natte kont, huilde ze het uit. Ik liep met haar mee naar boven, en deed haar weer een luierbroekje aan.
Daarna naar beneden om wat te eten.
Na het eten zei ik tegen Lisa, dat het voor haar bed tijd was.
Ik liep met haar mee naar boven en verschoonde haar luier, die alweer aardig nat was.

*

Offline Vino

  • **
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: DL
Re: Mijn zusje Lisa
« Reactie #1 Gepost op: 02 mei, 2020, 22:47:31 »
Hoofdstuk 2

Nadat ik Lisa verschoond had, kwam ik bij haar op bed zitten.
Ik vroeg haar of ze, iedere keer dat ze in haar luier plaste, het expres deed, of dat ze het echt niet voelde.
Ze zei: “ Die keer dat we in de Hema stonden, toen deed ik het wel expres, en net tijdens het eten ook, maar de andere keren had ik het niet in de gaten, pas toen ik al nat was, had ik door dat ik geplast had.”
Ik zei tegen haar, dat als dit morgen weer gebeurde, we het aan onze ouders moeten vertellen, en dat ze dan eventueel met haar naar een dokter moeten gaan, want op haar leeftijd, en dan overdag niet merken dat ze in haar broek plast, dat klopt niet helemaal vond ik.
Maar, wat ik niet wist, er bleken nog meer meisjes van haar leeftijd hier last van te hebben, en zelfs mensen van mijn leeftijd, hebben nog wel eens een ongelukje.
Dat word dan incontintie genoemd ofzo.
Dat had ik tenminste later op het internet gelezen.

*

Offline diapersammie

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: Inco + DL
Re: Mijn zusje Lisa
« Reactie #2 Gepost op: 04 mei, 2020, 21:58:46 »
 ;) dank je voor je bijdrage Vino  ga zo door leuk om te lezen.

*

Offline Vino

  • **
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: DL
Re: Mijn zusje Lisa
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei, 2020, 22:30:34 »
Hierbij weer een nieuw hoofdstuk.
Ik hoor graag jullie mening en/of nieuwe ideeën.

Hoofdstuk 3.

Een paar dagen later gingen mijn zusje en ik een weekend logeren bij Opa en Oma. We hebben van tevoren al ingepakt. Ik had alleen een paar onderbroeken, en wat toilet spullen, dus ik was zo klaar. 
Maar Lisa moest naast haar toilet spullen, een aparte tas mee, met haar luiers. We hadden Opa en Oma van te voren al ingeseind, dus ze weten van Lisa haar “probleempje", maar toch vond ze het spannend. Want onze nicht zou ook komen. (Ze is van mijn leeftijd) maar die weet natuurlijk niet dat Lisa weer luiers moet dragen. Lisa was super nerveus, en liep de hele dag te mompelen: “wat als ze erachter komt?” Ik zei dat het wel goed zou komen. Ze kon zich op de wc bij Opa en Oma verschonen. En als we ’s avonds naar bed gaan, kan ze zich verschonen in de badkamer. Ze hoeft zich niet druk te maken. Een paar dagen later was het zover. We vertrokken rond 10 uur, en het was ongeveer 20 minuutjes rijden. Papa zou ons afzetten bij Opa en Oma, dat was wel zo makkelijk met de 3 tassen die we mee hadden. Toen we bij Opa en Oma binnen kwamen, werden we vriendelijk gegroet. 
Onze nicht was er nog niet, die zou in de avond na het eten pas komen. Ze moest eerst nog werken. Na onze tassen in de logeerkamer te hebben neer gezet, en Lisa verschoond te hebben, kregen we van Oma wat te drinken. 
Papa bleef ook nog even een kop koffie drinken, en ging toen naar huis. Opa vroeg, of we zin hadden in deze week. Ik wel, maar Lisa was nog altijd een beetje nerveus. Oma stelde haar gerust, door te zeggen dat het wel mee zou vallen. 
Ze liet Lisa een klein apart kamertje zien, waar ze zich kon verschonen als het nodig was. Dit zou onze nicht niet merken, want het was een kamertje die je normaal niet snel ziet. 
Hij zat namelijk verstopt achter de slaapkamer van Opa en Oma. En dat was eigenlijk altijd verboden terrein voor ons. Nu had Lisa wel zin in de week. Nadat we onze drinken op hadden, gingen we met Opa naar buiten, we moesten nog wat boodschappen halen. We gingen lopend er naartoe, want het was niet zover. Onderweg van de winkel naar huis toe, zag ik Lisa een beetje raar lopen, maar ik deed net of ik niks zag. 
Ze kwam vanzelf wel naar me toe. En eenmaal bij Opa en Oma thuis, kwam ze inderdaad naar me toe, en vroeg of ik haar wilde verschonen. Ze had in haar luier gepoept. Ik liep met haar mee, en zei een beetje streng, dat ze moest proberen dit niet meer te doen. Plassen oke, daar kon ze niks aan doen, maar het poepen kon ze wel gewoon op de wc, dus dit moest ze ook gewoon doen. Anders gaat het opvallen, en dat wilde ze niet. Nadat ik haar verschoond had, gingen we eten. Oma had sla gemaakt, met gebakken krieltjes en een speklapje. Heerlijk. Na het eten kwam onze nicht Tanya.

*

Offline Vino

  • **
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: DL
Re: Mijn zusje Lisa
« Reactie #4 Gepost op: 13 mei, 2020, 21:38:32 »
Hoofdstuk 4 

Tanya is een leuke meid om te zien. Ze is niet zo heel groot, een paar mooie borsten cup B* en lang blond haar, wat ze (bijna) altijd, kinderlijk in twee staartjes heeft zitten. Toen ze binnen kwam gaf ze ons allemaal een dikke knuffel en zei dat ze er zin in had. We kregen van Oma nog iets te drinken, en zijn daarna met zijn 3tjes naar boven gegaan. (Lisa, Tanya en ik) daar gingen we een beetje stoeien met elkaar. Lisa was zo druk met het stoeien, dat ze niet door had dat haar broek een beetje gezakt was, en je de luier nu goed kon zien. Tanya zag het ook, en vroeg aan Lisa: “draag je nu een luier?” Lisa keek verschrikt naar beneden en begon te huilen. Tanya kwam naast haar zitten en troostte haar. “het geeft toch niet schat, als je ze nodig hebt, maakt dat toch niks uit. Zal ik jou eens een geheimpje vertellen?” En ze haalde een Drynite luierbroekje uit haar tas. “Die moet ik nog elke nacht aan, en de volgende ochtend is hij ook elke keer nat" vertelde ze, met een kleine glimlach aan Lisa.
Lisa keek haar verbaasd maar ook opgelucht aan.
“eehm Tanya" Zei Lisa, en begon een beetje rood te worden. “nu je het dus weet van mijn luier en zo, zou je me willen verschonen? Ik ben namelijk nogal nat geworden" “Tuurlijk Lisa" zei Tanya en ze duwde Lisa achterover op bed, en deed haar broek naar beneden. Ze vroeg aan mij wat doekjes en een nieuwe Luier. Nadat ik deze aan haar gegeven had, begon ze Lisa te verschonen. Na de verschoning gingen we nog wat drinken met Opa en Oma, en daarna naar bed toe.
Lisa had natuurlijk al een nieuwe luier om gekregen, en ik hoefde geen luier, dus wij waren zo klaar. We wilde net het licht uit doen, toen Tanya binnen kwam lopen. Midden in de kamer deed ze haar pyjama broek naar beneden, en liet ze haar Drynite broekje zien. “zie je wel" zei ze tegen Lisa, “je hoeft je nergens druk om te maken. Wedden dat ik morgen natter ben dan jij?” “Oké,” zei Lisa, “waar wedden we om?”.

Mochten jullie nog ideeën hebben, dan hoor ik dat graag.

* Ik heb niet zoveel verstand van cup maten, maar maat B vond ik wel leuk klinken.