Cid's bijbaantje

  • 0 Reacties
  • 16843 Gelezen
*

Offline Chefke

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: DL
Cid's bijbaantje
« Gepost op: 11 november, 2019, 01:36:18 »
"Cid's bijbaantje".

Cid is een jongen van 17, zit op de havo en heeft altijd een krantenwijk gehad.
Tot hij een paar maanden geleden  inneens zijn been brak.
Maar toen het gips er weer af ging was hij zijn wijkje kwijt, en zocht en ander baantje.
Maar het is niet makkelijk om dat met school te combineren, tot hij de advertentie las.


"Gezocht product testers (M/V)" , goede betaling, minimaal werk, op tijden die je zelf bepaald.


Perfect dacht Cid, daar reageer ik op, en de volgende dag mocht hij al langs komen.
Het is een enorme fabriek, en Cid vraagt zich af wat ze er maken, eenmaal binnen is het ineens heel duidelijk.
Foto's van lachende baby's in alleen een luier, een vitrine met luiers in alle maten
Ik kom solliciteren zegt hij tegen de sexy receptoniste.
Ze kijkt op een lijst en zegt product-tester, ze grinnikt er een beetje bij en zegt "als je hulp nodig hebt dan roep maar"
Dan word hij meegenomen door de fabriek heen, hij ziet het hele process van luierfabricage voorbij komen.
Kom ik hier te werken vraagt Cid, nee is het antwoord, jij krijgt thuiswerk.
Ohh dat is helemaal prettig denkt Cid, niet wetende dat zijn hele leven daar door zou gaan verranderen.
Na de rondleiding, gaan ze nog even naar een kamertje om te bespreken wat Cid nu eigelijk moet doen.
De receptioniste komt binnen en vraagt koffie of thee?
Een colaatje als het kan zegt Cid.
Sta eens op zegt de receptioniste, kijkt een keer naar zijn heupen, een twijfel gevalletje, S of M.
Breng ze beide maar mee twee 2 S en 2 M.
Nu begint het een beetje duidelijker te worden wat er getest moet worden, Cid krijgt er een kleur van.
Vooral ook hoe er getest moet worden, dit is iets meer dan hij verwacht had, maar hij heeft het geld nodig.
Samen met de cola worden er 4 pakken luiers mee naar binnen gebracht, een een paar vragenlijsten en een keukenweegschaaltje.
Kijk het is heel simpel jij trekt hem aan gebruikt de luier en vult naderhand de lijst in, dan even wegen en het gewicht noteren.
Je vult 10 lijsten per week in waarvan een met een poepluier, ik hoop dat je dat kunt, het betaald zeer goed.
Het is niet wat ik verwacht had, zegt Cid, maar het betaald zeker goed.
Is er verder nog iets waar ik op moet letten, vraagt Cid.
Nee, alleen even langs de administratie gaan om de financieele kant te regelen.
Een uur later staat Cid buiten met de spullen, "dit mag niemand weten" denk hij.
Cid wacht tot het etenstijd is met naar huis gaan, dan zitten ze allemaal aan tafel en kan hij de luiers in de schuur verstoppen.

Bezweet van de stress, komt hij de keuken binnen, Pa , Ma, en zijn zusje Dawn zitten te eten.
Als hij ook aanschuift vraag Ma ,hoe ging de sollicitatie?
Nee liegt hij, geen succes en schept wat eten op.
Echt honger heeft Cid nu niet, met de stress van het nieuwe baantje, straks eerst de lijst doornemen denkt hij.
Na het eten verdwijnt hij snel naar z'n kamer, en pakt een lijst.
hij moet de datum en het type invullen, en hoelang hij hem gedragen heeft.
En ook wat hij in de luier gedaan heeft, lopen, zitten, fietsen, sporten, slapen, auto rijden, kermisbezoek, en nog meer.
Ook of en waar de luier lekt, draag comfort en gebruiksgemak.
Helemaal onderaan staat een vakje om aan te geven of het een vieze of alleen natte luier is en ruimte voor het eindgewicht.

Makkelijk zat denkt Cid, en gaat met een tas naar de schuur en neemt een S en een M maat mee naar zijn kamer.
Hij doet met veel moeite de luier liggend aan, hij zit een beetje scheef.
Hij kijkt in de spiegel en vind het er kinderlijk uitzien.
Zijn gewone kleren gaan er weer over en hij ziet er vrij weinig van, dat is geluk hebben denkt Cid.
Dan gaat zijn kamerdeur open en Cid kan nog net de andere luier onder bed schoppen, het hart klopt in z'n keel
Het is Ma met een colaatje, en een plak cake.
Je vind wel een bijbaanje hoor zegt ze geruststellend.
Cid knikt en denkt dat was krap, bijna direct betrapt.
Eenmaal weer alleen vind hij dat het eigenlijk best prettig zit zo'n luier, en probeerd er ook in te plassen.
Maar zijn blaas weigert leeg te lopen, dat word nog lastig denkt hij.
Na een tweede cola moet hij inneens heel nodig plassen, en als hij opstaat lukt  het dan toch.
De luier word helemaal warm en dik, geen onaardig gevoel, daar kan ik aan wennen denkt hij.
Hij maakt zijn huiswerk in de natte luier, en als er zich weer een plasje aanbied, wil hij automatisch naar de wc lopen.
Hi hi dat hoeft niet meer, denk hij, en laat alles weer lopen, maar nu word zijn been ook warm.
Verschrikt kijkt hij naar beneden, en ja hoor helemaal nat.
Snel doet hij de natte kleding uit wast zich en doet schone kleding aan.
Drie minuten later is de eerste lijst ingevuld, snel verdiend denkt hij.

Een paar dagen gaan voorbij, en er zijn al negen lijsten ingevuld, de tiende moet een vieze luier worden.
Hij is alleen thuis en denkt nu of nooit.
Eerst plast hij er in en dan moet het maar gebeuren, hij perst en al snel zit er een bult op de luier.
De geur liegt er niet om, en snel zet hij een raampje open, perst de rest er in, en voelt zich wel heel vies nu.
Dan word er op de deur geklopt, hij schrikt en denkt hoe kan dat iedereen is weg.
Het is Dawn, doe eens open zegt ze, we moeten effe praten.
Nu niet Dawn ik ben druk bezig.
Ik heb de hele dag vrij zegt ze, en vanmorgen heb ik je  bed opgemaakt, je raad nooit wat ik onder bed vond, dus doe die deur open.
Hij was vergeten dat hij daar een luier heen geschopt had, een pijnlijke fout denkt hij.
Of moet ik dat luiertje aan Mammie geven?
Nu effe niet kan het straks niet Dawn?
Nee maak nu die deur open, ze bonkt er hard tegen.
Kom over een half uurtje maar, dan ben ik klaar met mijn huiswerk.
Nee zegt Dawn je hebt tien sekonden om die deur open te maken anders vertel ik het aan Ma.
Dit is een nachtmerrie ik ben zo goed als betrapt denkt Cid.
Vijf sekonden zegt Dawn, vier, drie, twee...
Snel doet Cid de deur open en trekt haar naar binnen.
Zo zegt Dawn je gebruikt ze ook ruik ik.
Cid is knalrood en het zweet druipt van zijn voorhoofd, het is werk stamelt hij.
En dat moet ik geloven grinnikt Dawn, wel een orginele smoes hoor.
Nee echt waar, en laat de ingevulde formulieren zien, kijk maar.
Dawn kijkt naar de bult achterin zijn in zijn broek en duwdt er hard tegen, nou flinke hoop zegt ze lachend.
Dat geloven mijn vriendinnen nooit.
Maar ik weet wel wat, laat je broek maar zakken, dan maak ik even een foto voor ze.
Dat doe ik echt niet, zegt hij, daar begin ik niet aan.
Ik kan het nog steeds aan Mammie vertellen, dus laat maar zakken.
Aarzelend laat hij zijn broek naar zijn enkels zakken.
Waar ben ik in terecht gekomen denkt hij als de camera flitst, ik zit in de stront nu, letterlijk ook.
Nog eentje terwijl je lacht Cid, zegt Dawn.
Met moeite maakt hij een zuur lachje, de flits komt er direct achter aan.
En nu nog eentje met een duim in je mond, dan mag je je verschonen, dan praten we straks verder.

Hij loopt naar de douche, wast zich, en de luier gaat apart verpakt, buiten onder in de bak.
Als hij terug komt op het kamertje zit Dawn al te wachten, ze gooit hem, de luier toe, en zegt aantrekken.
Zo met deze foto's heb ik je helemaal in de hand, en er gaan een paar dingen veranderen.
Niet meer tien luiertjes per week maar de hele dag en nacht, en als je wil verschonen, mag je dat eerst aan mij vragen.
Als Cid helemaal aangekleed is moet hij alle luiers pakken en aan Dawn geven.
Ze doet er meteen een in haar tas, die is voor vannavond, zegt ze met een knipoog.
Dat voorspeld niet veel goeds, vorige week had ik het zo goed, en nu word ik als slaaf behandeld door mijn jongere zusje.

Bij het avond eten zegt Dawn inneens ik ga vannavond naar Emy, en Cid gaat mee.
Cid kijkt verbaast, naar Dawn, hij weet nergens van.
Dawn zegt ja dat is vannavond.
Dan is het goed zegt Ma als jullie maar bij elkaar blijven onderweg.
Er verschijnt een tevreden smile op Dawn's gezicht.

Bij Emy thuis gaan ze meteen naar haar kamertje, daar zit Fia ook.
Hij kent ze beide al omdat ze ook vaak bij Dawn komen, en op Fia is hij al een tijdje stiekem verliefd.
Maar nu hij een luier aan heeft vind hij het niet leuk om haar te ontmoeten.
Wat is er Dawn, vraagt Fia die de smile van Dawn wel erg breed vind.
Dit moet wel onder ons blijven, maar ik heb een persoonlijk slaafje.
Cid kan wel door de grond gaan.
Ze pakt haar mobieltje en laat de foto's zien.
het lijkt wel of die luier vol zit zegt Emy, ja zegt Fia.
Hihi, en het stonk een uur in de wind, maar jullie weten het mooiste nog niet.
Het is zijn werk, hij krijgt er voor betaald.
Alle drie liggen ze in een deuk van het lachen.

Kan het nog erger denkt Cid, als ze inneens beginnen te fluisteren.
Maar wat kan ik doen Pa en Ma kunnen niet helpen en m'n vrienden ook niet.
Was ik maar liever geweest tegen Dawn schiet er inneens door zijn hoofd.
Hij heeft haar jaren geplaagd en getreiterd, nu krijg ik alles terug denkt ie, en met rente.
Dan kijken de drie meiden hem aan en zeggen "MAKE OVER" !
Met zijn drieën komen ze op hem af en dertig seconden later heeft hij alleen nog maar een luier aan.
Hij heeft het niet meer, de dag begon zo goed.
Wat schattig dat luiertje zegt Emy, een kort nacht hemdje zou daar goed over staan.
Dawn krijgt een smsje, deze moet ik beantwoorden zegt ze snel, anders gaan die drie foto's het internet op.
Cid laat zijn hoofd vallen, ze heeft overal aan gedacht.
Emy heeft een nachthemdje gehaald, doe die maar aan of moet ik even helpen zegt ze.
Cid doet een beetje moeilijk en probeerd langzaam te doen, maar Emy en Fia schieten te hulp.
Nee dat staat niet met die borstharen, zegt Dawn, die moeten er af.
het hemdje gaat weer uit en Fia scheert Cid's borst tot aan de luier, er zit meer daar onder zegt ze.
Dawn zegt, dat doe ik wel even, ik heb dat al vaker gezien, maar als je wil kijken is dat oké hoor.
De plakstrips gaan los, en dan ligt alles open en bloot, hee je luier is nog droog zegt Dawn.
Ik hoef nog niet liegt Cid die alles opgehouden heeft, en bijna op knappen staat.
De luier gaat weer aan en Dawn zegt nu plassen, anders Ma...
Rood van het persen, loopt er weer plas in de luier maar nu met toeschouwers.
Dit is echt een probleem aan het worden terwijl het nog maar een paar uur bezig is.
Als Dawn heeft laten zien dat de luier verkleurd is moet Cid weer gaan liggen.
De luier gaat weer open, en Cid ligt weer open en bloot.
Maar niet lang het scheerschuim gaat er over en Fia en Emy kijken gelukkig niet.
Angstvallig kijkt hij naar het scheermesje, maar ze is er iets te goed in.
Heb je dat vaker gedaan vraagt Cid aan Dawn.
Dawn word een beetje rood, ja ik heb ook een vriendje zegt ze.
Hoewel het niet genoeg is om Dawn te chanteren, ziet Cid het als een kleine overwinning.
Hij laat de manikuur en pedikuur gewillig toe, maar zegt wel dat nagellak alles zal verraden, dat werkt gelukkig.
Als de meisjes hun fun gehad hebben word Cid weer in bijna oude staat hersteld, met de gym heeft hij wel wat uit te leggen.
Cid fluisterd of hij zich mag verschonen, maar Dawn zegt vraag dat maar hard op
Met een rooie kop vraagt hij het hard op,  Emy en Fia vinden het prachtig dat Dawn hem zo onder de duim heeft.
Ja, trek maar een schone aan Cid, hier op de grond.ze gooit hem de luier toe, en zegt, jullie mogen wel kijken hoor.

Onder weg naar huis, zegt Dawn je bent erg lief geweest vandaag.
Cid zegt, ik moest wel, Ma mag het niet weten.
Emy en Fia houden het wel geheim, ik heb genoeg geheimpjes over hun verzekerd Dawn.
En Cid ziet inneens een hele andere kant van zijn zusje, vriendelijk en berschermend.
Misschien is het niet eens zo slecht nu, denkt hij, Fia vond het leuk en dat is ook belangrijk.
Als ze thuiskomen maakt Ma warme chocomel, en probeert uit te horen hoe het ging die avond.
Nu nippen ze beiden aan de chocomel en laten niets los over de spannande avond.
Ergens is het toch wel fijn om even samen met mijn zusje aan de zelfde kant te staan denkt Cid, ook al is ze nu even mijn... ja wat is ze eigenlijk.
Als Cid eindelijk met een schone luier aan in bed ligt denkt hij, had Fia die foto's maar, voor haar doe ik alles, zelfs vrijwilig.
Smorgens moet Cid weer aan Dawn vragen of hij mag verschonen.
Nee zegt ze ik doe het wel, kan ik vast voor later oefenen.
Aarzelend gaat hij op haar bed liggen, erger kan het niet, verschoond worden door zijn 1 jaar jongere  zusje.
Ze doet het best goed, denkt Cid als hij weer droog en strak verpakt is.

Vandaag gaat hij de lijsten in leveren, en vraagt zich af hoelang zijn zusje nog door gaat met haar chantage.
De receptioniste begroet hem vriendelijk en vraagt hoe hij het vond de eerste keer.
Met een rood hoofd bekent hij dat het best lekker is, maar dat de poepluier wel heel erg stonk.
Ik vind het ook lekker zegt de receptioniste, ik draag altijd nu, voegt ze er aan toe.
Cid kijkt verbaast op, dat had hij niet verwacht, zo´n sexy meid die luiers lekker vind.
Zal ik je als incontinent aan melden, vraagt ze zachtjes, dan krijg je zoveel luiers mee als je maar wilt?
Cid knikt, ja graag, zegt hij.
Ze typt wat in de computer, en zegt, zo geregeld.
Als door die deur gaat kom je bij het magazijn en daar krijg je ook de nieuwe lijsten.
Drie minuten later staat hij weer met vier pakken luiers buiten.

Een paar weken gaan voorbij, en als Cid weer lijsten inleverd, moet hij even op gesprek komen.
Het is niks bijzonders alleen een evaluatie lijst in vullen, over hoe het gegaan is, maar helemaal onder aan staat een rare vraag.
Of hij gechanteerd word met de luiers, Cid vult nee in.
Bij het naar buiten gaan roept de receptioniste hem, en vraagt, of Cid zin heeft om ergens een kopje koffie te gaan drinken.
Ja Leuk zegt Cid, hoe laat, vraagt hij?
Kijk zegt ze als er een jonge man binnenkomt, daar is mijn aflossing.
Ze pakt haar jas, ik ben Joy zegt ze vriendelijk.
Vlak bij is een café, en als ze daar gezellig zitten, verteld Cid over die rare vraag.
Nou, zegt Joy, dat is geen rare vraag hoor ik ben ook gechanteerd.
Maar het bedrijf heeft er wat aan gedaan voor me.
Ohh vertel eens zegt Cid, klinkt spannend.
Het was vrij simpel, we hebben hem laten verleiden door een mooie vrouw en toen wat plaatjes geschoten.
Ze pakt haar telefoon en zegt, hier kijk maar, heb er nooit meer last van gehad.
Dan bekent Cid het hele gebeuren met zijn kleine zus.
Oei zegt Joy, ze heeft je flink bij je ballen, maar foto's maken van haar mag niet daar is ze nog te jong voor.
ik durfde het niet eens op de lijst in te vullen zegt hij.
Dat begrijp ik zegt Joy, misschien is er een andere methode.
Ze praten wat over de eerste keer in luier, en de eerste poepluier, en Cid is verbaast dat hij er met haar zo open over kan praten.
Dan zeg Joy inneens "IK HEB HET !", breng haar de volgende keer maar mee en vertel haar dat het een open dag is.
Wat ga je doen dan vraagt Cid geïntereseerd.
Dat is een verrassing, je zult wel zien het kan niet fout gaan.
De brede glimlach van Joy spreekt boekdelen, ze gaat er voor.
Nog een weekje en dan zijn je problemen over, zegt ze.
Het is inmiddels laat geworden , en bij het afscheid krijgt Cid een kusje en ze  fluisterd, het gaat allemaal goed komen, in zijn oor.
Bij thuiskomst gaat Cid meteen naar Dawn en verteld hij dat ze mee mag naar de open dag volgende week.
Dawn ziet dat wel zitten, en zegt leuk, dat heb al een keer willen zien die fabriek die mij zoveel plezier geeft.
Je moest eens weten denkt Cid .

Een week later is het zover, samen gaan ze naar de fabriek.
Joy geeft een knipoogje naar Cid toe en steekt een duim omhoog.
Ze hebben er veel werk van gemaakt, bij binnenkomst word er meteen een "herrinnerings" foto gemaakt.
Samen met een aantal werknemers die zo genaamt ook voor de open dag zijn gekomen, krijgt ze een rondleiding.
Na de rondleiding, worden Dawn en Cid mee genomen naar het kamertje waar Cid zijn eerste luiers kreeg.
Ohh denkt Cid vandaar die foto, en ziet nu wat ze van plan zijn met Dawn.
Joy komt binnen en vraagt of we iets willen drinken.
Dawn en Cid willen beide cola, en Cid zegt, doe er maar twee voor Dawn.
kun je even opstaan zegt Joy tegen Dawn.
Dawn kijkt Cid verbaast aan, maar Cid zegt, doe nou maar.
Aarzelend staat ze op en, Joy zegt, weer een twijfel gevalletje, zit zeker in de familie.
Dan begint de baas van Cid te praten.
Dawn, zegt hij streng, ik weet waar jij mee bezig bent.
Ik kan zo de politie bellen en je op laten halen voor chantage.
Dawn plast zowat in haar broek zo schrikt ze daar van.
Wat Cid voor ons doet is een ongewone baan maar dat betekent niet dat hij daar nog extra onder moet lijden.
Maar ik ben de slechtste niet, gaat hij verder, ik zal je een kans geven om het weer goed te maken.
Op dat moment komt Joy binnen met de cola, 4 pakken luiers, formulieren en een weegschaaltje.
Ohh het weegschaaltje hoeft niet, zegt de baas, Cid heeft er al een.
Dawn Kijkt Cid vragend aan, Cid knikt, dat is voor jou voegt hij er aan toe.
De baas zegt je hebt Cid vier weken gechanteerd, dus dat wat je de eerste vier weken verdiend gaat naar Cid.
En ik wil dat je nu direct een luier aan doet, anders bel ik alsnog de politie.
Dawn word knalrood, moet dat echt vraagt ze?
Ja zeggen de baas en Cid tegelijk.
Ik ga even weg, en als ik terug kom over tien minuten heb je een luier aan of ik ga telefoneren zegt de baas streng.
De baas gaat weg en slaat de deur keihard dicht, oei hij meent het denkt Dawn.
Cid pakt een luier uit de verpakking gooit die naar Dawn en zegt aantrekken.
Zal ik je even helpen, vraagt hij grinnekend?
Ja doe maar zegt Dawn met haar hoofd naar beneden, ze heeft nu wel spijt van de chantage.
Dawn doet haar broek en slipje uit en gaat op tafel liggen.
Cid geniet met volle teugen van het vernederen.
En doet heel rustig de luier om, checkt of ie goed strak zit, mocht ik dat maar bij Fia denkt hij.
Er word hard op de deur geklopt, "zijn jullie klaar?" klinkt het.
Ja, roept Cid, alleen nog even aankleden.
Dawn kleed zich weer snel aan, en Cid doet de deur open.
De baas en Joy komen binnen.
Laat je luiertje maar even zien, zegt de baas tegen Dawn.
Dawn word weer knalrood, en vraagt, moet dat?
de baas wijst naaar de telefoon en vraagt, heb je liever dat ik ga bellen?
Dawn staat op en laat haar broek een stukje zakken, is het zo goed, vraagt ze?
Nee laat maar op je enkels vallen, kommandeerd de baas.
Dawn schrikt er van en doet het maar snel.
Joy maakt er een foto van.
Nu nog een met een glimlach zegt Joy.
Shit denk Dawn, ze weten echt wat er allemaal gebeurt is.
Na de tweede foto doet ze zelf al een duim in haar mond en denkt, ik heb het gewoon verdiend.
De derde foto word gemaakt en ze mag zich weer aankleden.
Nu beseft Dawn dat ze in het zelfde schuitje als haar broer zit.
Voor ze naar huis gaan moet Dawn nog even langs de administratie, en Cid babbelt effe met joy bij.
Joy geeft hem een USB stick met de foto's en zegt wees er zuinig op het zijn de enige, alles hier is al vernietigd.
En ik heb nog een bonus voor je ook zegt ze.
Cid krijgt een tweede bedrijfspas van Dawn
Als ze moeilijk doet kun je die ergens in huis laten slingeren, is de suggestie van Joy.
Volgens die pas is Dawn "Junior-luiertester", op de afdeling praktijktesten, en er staat zelfs op dat ze incontinent is.
Cid schiet spontaan in de lach, al zijn problemen zijn opgelost.
Hij vraagt Joy of ze volgende week weer naar het caffeetje wil.
Joy vind dat een goed idee, ik wil alles horen over Dawn nu jij de controle hebt.
Cid bedankt Joy voor de hulp, maar Joy zegt, dat hoort hier bij het bedrijf.

Als Dawn en Cid naar huis gaan is Dawn erg stil, ze vraagt zich af wat Cid met haar gaat doen.
Vlak bij huis is er een parkje en Cid zegt we moeten effe praten Dawn.
Ze gaan zitten en Cid vertelt haar over de extra pas en de usb stick met foto's.
En dat haar geheimpje veilig is zolang ze doet wat Cid zegt.
Daar was ik al bang voor zegt Dawn, ik heb het verdiend en ik zal de foto's vernietigen, zegt ze.
Maar ik wil zelf wel een copie van die foto's zegt Cid.
Dawn knikt en zegt oké.
Is er nog meer vraagt Dawn, ik moet naar de wc.
Nee plas maar in je luier Dawn,  zegt Cid grinnekend.
Dat is je eerste opdracht van mij, wen er maar aan.
Dawn word weer knalrood, maar houd het op en schud nee.
Dan wacht ik wel zegt Cid.
Maar ik kan dat niet als er naar me gekeken word, zegt Dawn.
Cid staat op en gaat met zijn rug naar Dawn staan, zo goed, vraagt hij?
Ik zal het proberen zegt Dawn.
Na een minuut of drie zegt Dawn het is gelukt, maar het voelt wel heel raar aan hoor.
Goedzo collega zegt Cid met een niet te onderdrukken glimlach.
Eenmaal thuis verstopt Cid de luiers weer in de schuur en Dawn verdwijnt naar haar kamer.

Net voor het avond eten zegt Cid, bel Emy en Fia maar of ze op bezoek komen vanavond.
Dawn schud nee maar Cid laat de extra pas zien, meteen belt ze haar vriendinnen.
Dan ziet Cid dat ze haar luier uit heeft gedaan, trek maar een andere luier aan zegt hij streng.
De komende weken draag jij de hele dag en nacht ook als je vriendinnen er bij zijn.
En misschien vind je het daarna net zo lekker als mij, ik draag vrijwillig de hele dag nu voegt Cid er aan toe.
Met tegenzin trekt ze een luiertje aan en denkt dit is vernederend, en hij gaat het vast tegen Emy en Fia vertellen ook.
Dawn is wat afwezig tijdens het eten en Ma grapt dat Dawn waarschijnlijk een nieuw vriendje heeft.
Cid zegt dat denk ik ook, met een knipoogje naar Dawn.

Fia en Emy komen en ze gaan boven op Dawns kamer zitten.
Dawn baalt flink omdat ze weet dat Cid wraak gaat nemen.
Maar Cid doet niets en zegt niets, pas na een uur snijd Cid het onderwerp luiers aan.
Hij verteld dat Dawn mee geweest is naar de fabriek, en dat ze daar een verrassing gekregen heeft.
Cid pakt het pasje en laat dat aan Fia en Emy zien.
We zijn collega's nu zegt Cid trots.
Emy en Fia willen meteen weten van Dawn hoe dat voelt zo'n luier.
Dawn zegt dat het wat vreemd aanvoelt.
Cid zegt Laat je luiertje eens zien aan Fia en Emy, of zal ik de foto's laten zien?
Met tegenzin staat ze op en laat het aan haar vriendinnen zien.
Dan wil Dawn naar de wc gaan, Cid zegt nee doe dat maar in de luier.
Fia en Emy giegellen, maar dan zegt Cid willen jullie er zelf ook een proberen?
Meteen is het even stil, Cid zegt we hebben er genoeg hoor.
Emy gaat naar de wc en Fia komt wat dichter bij zitten.
Zachtjes zegt ze ik wil het wel een keer proberen.
Cid Pakt een luier en zegt, als je het lekker vind kun je bij ons komen werken.
Zal ik even weg gaan terwijl je hem aandoet vraagt Cid, Fia knikt.
Als Cid wat later terug komt heeft hij zijn eerste loonstrook bij zich, kijk hier maar eens naar zegt hij tegen Fia.
Wat zegt ze verdiend dat zo goed, dat lijkt me wel wat.
Hoe zit de Luier vraagt Cid aan Fia.
Ook Dawn is nieuwsgierig naar het antwoord.
Fia vind het erg dik aanvoelen maar wel leker zacht.
Als ze naar huis gaan geeft Cid Fia een paar extra luiers mee, voor als deze vol is, zegt hij en slaat een keer zachtjes op haar verpakte kontje.

De week veroopt soepel en deze keer maken ze samen een vieze luier, dan stinkt het huis maar een keer.
En als ze de lijsten inleveren vraagt Cid of het oké is dat Dawn ook mee gaat naar het café.
Even later zitten ze lekker aan de cola Cid vertelt hoe hij Dawn een koekje van eigen deeg gegeven heeft.
En ook dat Fia misschien wel wil komen werken.
Breng haar maar mee zegt Joy, we zoeken nog meer testers.
Dan moet Dawn vertellen hoe het was voor het eerst weer in de luiers.
Met een rood hoofd bekent ze dat het best lekker is, en dat ze ook na haar straf wil blijven werken.

Cid denkt aan de maand dat hij het slaafje was van Dawn.
Ergens zou hij graag het slaafje van Fia zijn.
En als Fia dan toch het baantje accepteerd geeft hij haar de drie foto's, en vraagt, mag ik je slaafje zijn.
Fia knikt met een rood hoofd.
Cid gaat een spannende tijd tegemoet.
En allemaal omdat hij zijn been brak.

Einde.

Word nog een keer vervolgd!

Reacties graag onder dit bericht (Niet Via Pm).