De Avonturen van Lauwie

  • 2 Reacties
  • 29568 Gelezen
*

Lauwie

De Avonturen van Lauwie
« Gepost op: 29 maart, 2017, 06:05:01 »
Lauwie, kom eens hier'.  Ik was zó druk met spelen dat ik in eerste instantie niet hoorde.  Maar toen ik op keek zag het ik bekende vingertje en de daar bij horende gehoorzaamheid alsmede angst deed zijn kant in bewegen.
Ondanks dat ik niet wist wat en of ik iets verkeerds had gedaan maar de rolverdeling was duidelijk.
Kom eens bij Daddy schat', herhaalde ie gerustellend terwijl twee handen de knoo van mijn korte broek los trokken. Met zijn handen op mijn heupen dirigeerde hij me 180 graden rond.
Met mijn duim in mijn mond en meneer Beer onder mijn arm keek ik mijn zusje Lieke aan terwijl Daddy zachtjes mijn broekje naar beneden deed.
Met een vinger trok Daddy de achterkant van mijn pamper naar achter.

Ik dacht al zoiets' en staat op en pakt mijn handje. Met mijn rechterhand bij mijn mond en beer onder de arm en met mijn linkerhand in de grote hand van Daddy achtervolg ik hem gedwee richting de slaapkamer waar ik middels een 'kontje' de commode op gedirigeerd.
Nieuwsgierig als ze is staat Lieke inmiddels langs de commode om de voorstelling te aanschouwen.
Met zen sterke armen duwt Daddy mijn beide benen omhoog en trekt in dezelfde beweging mijn broekje uit.

Lauwie grote bahh gedaan' zegt Lieke terwijl ik druk ben met meneer Beer.. Goedzo Liekje. Lauwie grote bahh gedaan' zegt Daddy terwijl hij een grote speen in mijn mond stopt.
Ik hoor middels gekraak de plakstrips één voor één los gemaakt worden.
Met de natte voorkant voel ik hoe hij over mijn billen wrijft.
Met zijn grote maar lieve handen maakt ie me schoon en voor ik het weet ligt de schone luier onder mijn billen.  Twee vingers zinkzalf worden over mijn liezen en bipsje vespreidt en vlak voor de pamper dicht gaat besprenkelt ie me met dat heerlijk ruikend zwitsalpoeder.

Uit de la wordt een rompertje gepakt en bij me aangetrokken.
Terwijl ik recht op de commode wordt gezet  en krijg ik mijn favo mickey mouse sokjes aan.  Vervolgens wordt ik van de commode af  geholpen en met die herkenbare grote hand wordt ik mee genomen richting mijn bedje.

Lauwie even een dutje doen ' en met een kus op mijn wangetje wordt het licht uit gedaan en nestel ik me met meneer Beer én mijn fijne comfortabele luier tot een knotje wol. Met het duimpje in de mond val ik nagenoeg direct in slaap.


*

Offline Winnie

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Klein maar fijn.
  • Ik ben: AB en DL
Re: De Avonturen van Lauwie
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart, 2017, 15:44:45 »
 :-*

Wat een super zoet verhaaltje.
Groetjes van een kleine lieve knuffelbeer.
A Libero sit convivium.

*

Lauwie

Re: De Avonturen van Lauwie
« Reactie #2 Gepost op: 29 maart, 2017, 18:11:26 »
Dank Winnniiiieeee