Geheim

  • 10 Reacties
  • 31261 Gelezen
*

Offline Adidaslover

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Ik ben een sissy ABDL!!
  • Ik ben: AB en DL
Geheim
« Gepost op: 27 december, 2015, 18:03:35 »
Geheimen

Nicole werd wakker, en keek naar haar vriendin die nog lekker lag te slapen. Ze was zo gelukkig dat ze eindelijk haar leven had zoals ze vroeger als meisje zo op gehoopt had. Haar leven was tot nu toe niet zo gemakkelijk voor haar geweest. Al haar vriendinnetjes om haar heen keken altijd naar jongens. Ze had altijd al het idee dat ze raar was. Nicole voelde niets bij jongens. Ze voelde zich pas fijn bij haar vriendinnen. Het was nu 1 jaar geleden dat ze Kim had leren kennen, al die tijd kon ze haar liefde voor meisjes  geheim houden, maar nu ze een maand geleden ging samen wonen zat  er niets anders op dan uit de kast te komen. Terwijl Kim vredig door sliep gingen haar gedachtes verder over de slapeloze nachten die ze had om het haar moeder te vertellen. Het was een ramp om dat op te moeten biechten maar ze was zo blij toen haar moeder reageerde.. ach.. kind.. dat weet iedereen toch al lang?? dat jij op meisjes valt?? Het was voor haar een hele opluchting en ze voelde zich vrij, gelukkig en haar leven was perfect.

Ze keek opnieuw naar Kim.. en vroeg zich af waar ze nu over aan het dromen was. Ze ademde rustig en haar ogen bewogen soms. Kim was altijd wel heel open over dingen. Ze maakte er geen geheim van dat ze meisjes ook leuk vond en zoende toen ze 12 was al met vriendinnetjes. Daar was Nicole wel jaloers op, die openheid. Dat kende ze zelf niet zo, ze was altijd al beetje onzeker geweest. Ze had wel altijd een hekel aan “de standaard” en hoewel ze graag gewoon zichzelf wilde zijn had ze wel moeite om de balans te vinden tussen “de normale mensen” en al haar vreemde gevoelens. Gevoelens die voor haar zelf ook vreemd waren en geen idee van had waar ze vandaan kwamen. Nicole dacht weer aan vroeger.. ze was 12 toen haar nichtje op bezoek was. Het was op een mooie zomer ochtend. Iedereen sliep nog en ze moest nodig plassen.  Op de badkamer aangekomen lagen er een stapeltje luiers welke van haar nichtje waren. Anne was incontinent en zat in een rolstoel. Ondanks dat ze het altijd heel vervelend voor haar vond wilde ze het toch ook eens proberen hoe het was om in een luier te lopen. Er lagen er genoeg zodat het niet zou opvallen als er een weg was. Nicole glimlacht als ze er aan terug denkt hoe ze de luiers voelde.. heerlijk plastic, lekker zacht.. Ze weet het nog precies. Tena S stond er met blauwe letters op. Ze pakte de luier en deed hem om. Het voelde  meteen zo heerlijk en ze plaste een beetje in de stugge luier waarna hij lekker uitzette en ze een heerlijke dikke bult tussen haar benen kreeg. Het was onbeschrijflijk hoe het voelde.. en haar hart klopte in haar keel van de spanning en opwinding. Ze ging op de luier zitten en voelde hoe de luier al lekker nat was geworden en hoe zacht het allemaal voelde. Ze begon op en neer te bewegen en was in de zevende hemel. Toen besefte ze dat dat het gevoel moest zijn wat “klaar komen” heette. vanaf dat moment was ze helemaal verslaafd aan de luiers.. Het waren ook wel tegenstrijdige gevoelens.. de ene kant schaamde ze zich vreselijk, maar aan de andere kant vond ze het zo heerlijk. Toen ze op internet ging zoeken werd het al snel duidelijk dat ze niet de enigste was met deze rare gevoelens en leerde al snel dat het allemaal niet zo gek was. Het duurde dan ook niet lang dat ze haar eigen verzameling baby spullen bij elkaar sprokkelde. De nieuwe hobby groeide al snel uit en ze voelde zich het liefste een baby en ging zo regelmatig als ze alleen was in een luier en met speentje in slapen. 

Nicole kijkt naar de klok als ze de kerk klok hoort luiden. Het is 5 uur en alles is stil behalve het rustige ademen van Kim. Toen ze vorig jaar wist dat Kim de ware voor haar was had ze voorgenomen om de luiers voorgoed vaarwel te zeggen. En tot nu toe was dat ook best wel goed gelukt. Af en toe had ze nog wel eens een luier aan, maar sinds ze samen wonen had ze alle spulletjes weggedaan. Vanaf nu zou ze weer gewoon zijn, dat was haar voornemen. En voor de seks had ze de luiers ook niet echt meer nodig. Niet dat dat zo super belangrijk voor haar was maar met Kim was het ook gewoon heerlijk. Toch lukte het niet echt om de luiers te vergeten. Vorige week toen Haar vriendin een paar dagen weg was had ze nog een handdoekje in haar onderbroekje gedaan. Om toch nog eens te voelen hoe het was om in luier te lopen. Ook was ze weer online gaan kijken naar luiers. Kim was zoals gewoonlijk altijd heel open naar haar geweest en ze schaamde zich er voor dat ze dit “geheim” met zich mee droeg. Ze was veel liever eerlijk naar haar, maar ze was zo verliefd op Kim dat ze het gewoonweg niet durfde te vertellen. Nicole sloot haar ogen en dacht er aan hoe het zou zijn om nu een lekkere dikke Tena aan te hebben. Hoe het zou zijn als Kim haar als baby zou behandelen, dat ze de hele dag in haar luier rond kon lopen zonder het te moeten verbergen zoals ze eerst thuis altijd moest.

Waarom zit je te lachen vraagt Kim ineens?? Nicole schrikt zich rot en ziet dat Kim haar aankijkt. Ze weet niet zo snel wat ze moet zeggen raakt in paniek en spontaan rollen de tranen over haar gezicht. Kim schrikt van haar reactie en kijkt haar vragend aan. Nicole slikt een paar keer en beseft dat ze wat uit te leggen heeft.. Stotterend zegt ze, ik schaam me zo..  Ik ben zo gelukkig maar heb een geheim dat ik niet durf te delen, en dat vind ik zo rot.. omdat jij altijd zo open bent. Kim is inmiddels helemaal wakker.. en kijkt haar verschrikt aan.. Dan is het stil. Na een tijdje mompelt Nicole een beetje.. ik vind het fijn om luiers te dragen.. Kim’s reactie slaat spontaan om en begint te lachen.. Met betraande ogen kijkt Nicole naar haar reactie.. Ja, vervolgd ze, dat wist ik al lang, je bent zo’n open boek…  Ik wou dat ik zo open was.
Nicole is helemaal in de war en kijkt haar vragend aan..  Misschien heb ik ook wel wat geheimpjes zegt Kim, ik durfde het niet echt goed te vertellen. Ze pakt haar iPad en opent fetlife.. ze gooit hem naar Nicole en stapt uit bed en gaat naar beneden. Vol verbazing ziet ze een profiel met de naam “BDSM girl”. Ze begint te lezen.. In de profiel foto staat een onherkenbare foto van een meisje in luier…

*

Offline yellow rose

  • ****
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben mama en little girl van friendly
  • Ik ben: AB + Mama
Re: Geheim
« Reactie #1 Gepost op: 27 december, 2015, 18:55:20 »
Nou, als dat je eerste verhaal ooit is, zou ik zeggen: voo'al doo'gaan!
Je hebt talent!

Grt Friendly

*

Offline Ella

  • *****
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik ben: AB
Re: Geheim
« Reactie #2 Gepost op: 28 december, 2015, 19:55:25 »
lesbische vrouwen >:D :jeej :blos mooi verhaal

*

luierjongenyouri

Re: Geheim
« Reactie #3 Gepost op: 28 december, 2015, 21:59:35 »
Zeker een leuk verhaal! Een vervolg komt er nog wel aan gok ik? Zou ik persoonlijk wel leuk vinden.  ;)

Keep on writing!

*

Mariekee

Re: Geheim
« Reactie #4 Gepost op: 28 december, 2015, 23:23:36 »
Verderrrrr!!!

*

Offline Adidaslover

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Ik ben een sissy ABDL!!
  • Ik ben: AB en DL
Re: Geheim
« Reactie #5 Gepost op: 28 december, 2015, 23:27:30 »
Nou.. Was eigenlijk meer bedoeld als open einde...
Zo'n verhaal waar je lekker over door kan fantaseren.
Een korte blik in de gedachtes van een meisje welke met allerlei gevoelens worsteld.

*

Mariekee

Re: Geheim
« Reactie #6 Gepost op: 29 december, 2015, 10:03:33 »
Aaaawwh?
Pleaseeee?  :-*

*

Offline Ella

  • *****
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik ben: AB
Re: Geheim
« Reactie #7 Gepost op: 29 december, 2015, 10:20:36 »
ja jammer dat er geen vervolg is :'(

*

Offline Adidaslover

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Ik ben een sissy ABDL!!
  • Ik ben: AB en DL
Re: Geheim
« Reactie #8 Gepost op: 29 december, 2015, 12:00:01 »
Nooit zo veel tijd.. Maar was wel leuk om te doen..
Zal eens gaan denken :p

*

Offline Reppie

  • ****
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: DL
Re: Geheim
« Reactie #9 Gepost op: 29 december, 2015, 14:53:34 »
Erg leuk begin, smaakt naar meer

*

Offline Chefke

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Ik ben: DL
Re: Geheim
« Reactie #10 Gepost op: 30 oktober, 2019, 00:27:31 »
Word echt tijd om aan een vervolg te beginnen Adidas.
Hopelijk moet dat vervolg in 18+ geplaatst worden.