Het slechtste idee

  • 1 Reacties
  • 19152 Gelezen
*

Oom Lauwie

Het slechtste idee
« Gepost op: 09 augustus, 2017, 18:45:55 »
Een wijsman leerde mij ; bij twijfel altijd het slechtste idee kiezen. Vandaar dit verhaal.

Ik was nogal op tijd thuis voor mijn doen en behoudens de 26 meter hoge toren aan vieze vaat had ik niet erg veel te doen.
Lekker luieren klonk wel erg aanlokkelijk aangezien ik vanavond het huis even voor mij alleen had.
 
Maar nu heb ik sinds kort een fitbit (een horloge voor sportievelingen)  waarop ik probeer de door mijzelf ingestelde targets te halen.
Ik heb mijn doel vooralsnog op een laffe 7500 stappen staan waar ik gewoon nog moeite mee heb om te halen.
Een target waarmee je ook daadwerkelijk iets van fitheid zou moeten bereiken is volgens google bepaald op een kleine 10.000 stappen.

Nu heb ik daar dit weekend al een beetje aan gewerkt wat je terug kunt lezen in mijn avontuur met die kleine inschattingsfoutjes weet je wel. (http://www.diapers4us.nl/index.php/topic,1169.msg28160/topicseen.html#new)

Maar de twijfel bestond dus uit sporten of luieren.
En toen ik mijn twijfel kenbaar maakte kwam de gouden tip in mijn beeldscherm ;

Bij twijfel altijd het slechtste idee kiezen!

Het slechtste idee in dit specifieke geval bleek het beste van beide voornemens te zijn.
Mét een joker.
En dus ging ik richting mijn slaapkamer.

Ik ontdeed ik me van al mijn kleren en voor dat het je te heet onder de voeten wordt... deed ik direct mijn korte broek weer aan.
Maar niet voordat ik mij op bed had gelegd, mezelf een roze prinsessen luier (heb even geen andere) en een vliegtuigjes rompertje had aangemeten.
Voordat ik de luier dicht deed heb ik het plan nog even een tikkeltje slechter gemaakt door die bewuste joker, in de vorm van een vloeibaar goedje in de vorm van dulcolax in te zetten.

Dus zo gezegd.
Luier dicht, rompertje dicht en op pad.  Oh ja.. Broek nog effe aan doen.
En voor het geval dat, toch maar even een dun jasje aangedaan.
Ondanks mijn exhibitionistische uitspattingen heb ik toch liever niet dat men iets van mijn escapades mee krijgt.

Ik ben nu halverwege even op een bankje gaan zitten.
Ergens langs een pad wat tussen het weiland en een riviertje loopt.
Tjok vol muggen uiteraard.
En dan heb ik het nog niet gehad over de brandnetels, vliegen en andere rare wezentjes die het maar wat mooi vinden om de tandjes in jou benen te zetten.

En dan die druk daar beneden. 
Al met al heeft het, en vooral, heb ik geen zin heel erg moelijk te doen om het op te houden. Zou ook hypocriet zijn tegenover Mr Dulcolax.
Even relaxed, maar na het zoveelste akelige beestje op mijn benen toch maar weer de gang er in.

Op naar huis middels de route waarvan iedereen weet hoe die eindigd. 
.....Inderdaad, met een potje fifa.
Het aantal stappen is in ieder geval gehaald  waarvan de laatste iets sneller achter elkaar en met de knieen richting elkaar wijzend.
Maar dat zie je toch niet op je fitbit.

Afgezien van de eerder genoemde opstakels, de kennissen die ik onderweg tegen kwam, de zwetend schurende luier, de klamme romper en de eventuele luier uitslag wil ik Teenerbaby toch even bedanken voor de gouden tip.
Dit idee was zó slecht dat het leuk werd.

Nu even hopen dat niemand roept of ik koffie wil komen drinken.



*

Offline ShadowDragon

  • Dom/Daddy
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Voor vragen kun je me altijd een PBtje sturen
  • Ik ben: DL
Re: Het slechtste idee
« Reactie #1 Gepost op: 09 augustus, 2017, 23:22:19 »
Leuk avontuur :)
Perfect day: wear a diaper and smile :)