Op de Camping

  • 4 Reacties
  • 18778 Gelezen
*

Lauwie

Op de Camping
« Gepost op: 29 december, 2016, 20:52:52 »
Op de camping (Deel 1)

Ik werd wakker van de broeiende warmte afkomstig van de zonnestraal die dwars door mijn tent prikte.
Met een gort droge mond en een hoofd als een baksteen voelde ik hoopvol onder in mijn slaapzak.

“Oh nee, weer een natte luier, Lauwie jonge dit gaat niet goed he” fluisterde ik heel zachtjes tegen mezelf.

Terwijl ik dacht; Yes, weer ongemerkt in mijn bed/luier geplast.

Wel een kater….auwtsch.

Ik deed zachtjes mijn plakstrips los en stopte mijn natte luier in een plastic zakje.
Vervolgens rolde ik deze in mijn handdoek, pakte wat kleren waar ik even in schoot en klauterde mijn tentje uit.

De rest was al op behalve één iemand. Ruud presteerde het elke dag weer om zo laat uit zn nest te komen dat de helft er bij wijzen van spreken er alweer in dook.
We waren met een man 5, 2 gasten van 18 en 2 van 17 en ik was de jongste van 15.

Gezellig met vrienden op de Camping in de Luxemburgse Ardennen, super lekker weer, veel bier en barbeque en voor de rest nog minder als niets proberen te doen. Van af zien was geen sprake behalve als je de vaste kater in de ochtend mee telt.

“ Ik ben effe douchen” mompelde ik tegen die half garen koppen van die gasten.

Bij de douche aangekomen liep ik Veere tegen het lijf. Klein mollig meisje van 16 jaar uit het West Vlaamsche Kortemark met wie wij goed op konden schieten. Ze was met vier vriendinnen hier op de camping en we hadden veel plezier.

Hey Lauwie, lekker geslapen? Vroeg ze met dat super lief vlaams accentje.

Heerlijk, alleen een beetje een kater, antwoordde ik. En jij?

Ja ook lekker heb ook wel een kater maar gaat wel weer over. Zal wel door die straffe pinten komen lachtte ze. En ik moest ook lachen want inderdaad, we hadden flink aan de trappisten bieren gezeten en dat kan soms heftig spul zijn.

Kijkend naar mijn stapeltje vroeg ze of ik altijd zoveel spullen mee nam om te douchen. Is toch niets voor een jongen zo een plastic tas en dan nog meer kleren, zei ze.
Smoezelend om onder mijn natte luier uit te komen zei ik tegen haar dat ik gewoon wat rommel weg moest gooien en liep naar de afvalbak en dumpte het tasje. Zo die was ik kwijt.

Veere ging ook douchen en ze stapte de ruimte voor vrouwen in. Ik ging bij de mannen uiteraard, wastte mezelf. Poetste mijn tanden en 75 procent van mijn kater was verdwenen. Ik stapte de ruimte uit en toeval of niet maar Veere was ook precies klaar.

Heb je alles goed gewassen? Vroeg ze bijdehand. Ik lachte riep, ja mama. Jij ook? Ik zeker want ik weet precies hoe dat moet maar bij jou twijfel ik daar sinds gister avond aan. Òf weet je niet meer wat je me gister vertelde?

Ik schrok en eerlijk gezegd had ik geen flauw idee. Dus ik knikte. “ Ik heb werkelijk geen flauw idee, maar alles wat ik heb gezegd is onder invloed gezegd dus hoeft niet per definitie op waarheid gebasseerd te zijn ” antwoordde ik.

Veere lachtte en zei, nou je was toch best serieus maar als je het er niet over wilt hebben is dat al lang goed hoor. Ik vond het wel grappig. Wat dan? Vroeg ik.
Je zei dat je je knuffel niet kon missen tijdens het slapen en hem dus had meegenomen. zei Veere.

Ik lachtte terug en zei, dat klopt die heb ik bij me. Mag ik een keer komen kijken? zei Veere en ik vond het best ik zocht er verder ook niets achter want ik was nog veel te preuts qua meiden betreft en bovendien had ik daar ook helemaal geen zin in.

Maar een knuffel bekijken wat kan daar nou mis mee zijn. Daar kom ik nog op terug.

*

Lauwie

Re: Op de Camping
« Reactie #1 Gepost op: 29 december, 2016, 20:53:34 »
Op de camping (Deel 2)

Maar goed, ik zat daar dus in die mooie Luxemburgse Ardennen samen met 4 vrienden van me. Thijs sliep in de caravan van zn ouders, Paul in de voortent. Mathijs en Ruud sliepen samen in een tent en ik had mezelf een aardig plekje weten te verschaffen door de tent van mijn ouders mee te nemen.

Dat was zo eentje waar je gewoon in kon staan. Met een behoorlijke voortent en een beste slaapruimte
Daar in stond een automatisch opblaasbaar bed. En lekker veel dekens want snachts kon het kwik toch best dalen ondanks het overdag zon 25 graden ofzo was.

Het was voor mij het ideale plekje om mezelf fijn tot kleine jongen te vermommen en aangezien savonds daar het allerbeste moment voor was sliep ik elke nacht met een romper, luier en een knuffel. Die knuffel was Ijor, die slome ezel van Winnie the Pooh weet je wel. Ik duimde ook en hoewel ik hem wel had meegenomen gebruikte ik mijn speen alleen voor een beetje spelen.

Gisteravond had ik dus ietwat aangeschoten tegen Veere te kletsen dat ik een knuffel bij had en vanochtend bij de douche zei ze dat je die best graag wilde zien. Ik vond het ook best maar moest wel effe die troep opruimen en mijn overige spulletjes aangaande mijn ageplay hobby verstoppen.

Ik propte mijn boterham met pasta naar binnen en besloot maar wat op te ruimen dan keek ik wel of ze langs kwam of niet.
Ik kroop men tentje in en Mathijs vroeg nog wat ik ging doen.
“ Gewoon een beetje ruimen ” antwoordde ik.
Ruimen? Op vakantie? Zei Thijs verbaasd.

“Tja zei ik, je weet nooit he en ik knipoogde en ze lachtte” “ Jij wel’ zei Mathijs. Je bent de jongste en bovendien daar komt alleen maar ellende van, riep Mathijs. “Zal meevallen” antwoordde ik. En dieper ging ik er niet op. Het ging uiteindelijk alleen maar om die knuffel maar dat mochten die gasten echt niet weten.

Nadat ik klaar was vond ik het al wel weer tijd voor een pilsje want ja het was vakantie he.

We kregen het zo een beetje over die vlaamsche meiden. Ruud zei: Ik vind die Elke wel een lekkerding.
Ik bekende: die Veere is ook wel een pientere maar omdat ze niet echt héél knap was lachtte die gasten mij gewoon uit.
Die komen straks ook nog wel, zei Thijs.

En inderdaad een paar uurtjes kwamen ze de camping op gereden. Lieke had de auto van haar vader mee. Ons Golfje tekende maar een beetje schraal af tegen die Mercedes maar ach, hij bracht ons waar we moesten zijn. Maar die meiden waren boodschappen gaan doen, zo doende kwamen zij de camping op.

Ik had weer aardig wat pintjes op en begon weer wat melig te worden. Lieke en Veere waren al bij ons komen zitten en die twee andere kwamen ook zo.

Lauwie is verliefd op jou, zei Ruud super dom tegen Veere. Ik zei: doe niet zo stoer gast. Ik heb daarstraks gewoon gezegd dat ik je pienter vind.

Lieke ; hebben jullie het over ons gehad dan?!
Mathijs ; Ja joh. Al de hele dag. Je moet iets als je heel de tijd met deze lelijke gasten zit opgescheept.

“ Kan ik me voorstellen ” zei Veere en we proestte het uit van het lachen.
We staken de bbq aan en het was gezellig.
Ik zat al lang weer met Veere te kletsen maar hield goed in de gaten wat ik zei om niet weer foutjes te maken.
“ Mag ik nog kijken? ” vroeg ze plots en zelf verzekerd wegens het opruimen liet ik de binnenkant van mijn tent zien.

Hé…niet hier onze neus he? Riep Ruud. “ Alleen maar even kijken ” zei Veere. En ik liet mijn tent zien. Ze ging op mijn luchtbed liggen. “ Dat is wel een fijn bedje ” zei Veere En ik kon niets anders dan beamen. Van mijn ouders, zei ik. Ik pakte Ijor en zei, kijk zonder deze jongen kan ik echt niet slapen, ik probeerde zo onverschillig mogelijk over te komen

Toen ze plots wat leek te schrikken en zei, eeh Lauwie wat is dat dan? Ze pakte vanuit een hoekje mijn speen. Ik schrok me rot en kreeg het ook warm. Waarom heb je dit? vroeg ze. Ik kreeg een rode kop en stond enigszins met mijn rug tegen de muur.
Dus ik besloot te bekennen.

“ Ook daar slaap ik mee ” zei ik met een serieuzere blik en ik zag Veere lichtelijk verschieten.
Echt? Zij ze enorm verbaasd en knikte.
Even was het stil. En even dacht ik, daar ga je Lauwie.

Oooh my god, zei Veere. Dat is echt te cute.
Ik schrok en vroeg, cute?
Veere, ja vind ik echt. Kun je anders niet goed slapen? Ik knikte en ze zei, geeft toch niets gekkie. Samen met je knuffeltje en je speen lijk je me echt zo schattig.

Ik schaamde me ergens toch wel enorm en baalde ook flink van mijn eigen stomme blunder. Maar was wel gelukkig met de uitkomst en de reactie van Veere.
“ Wil je dit voor je houden Veere, want niemand weet dit ” smeekte ik. “ Dat ligt eraan ” zei Veerle en weer kreeg ik het benauwd. “ Als je het mij een keer laat zien hoe je dan ligt, zei Veere.

Ik twijdelde enorm omdat ik het allemaal het liefst voor mezelf hield. Maar ik overdacht mijn situatie en dankzij haar meer dan begripvolle reactie stemde ik in. Maar ik smeekte haar het voor zich te houden.

” Ik zal je laten zien hoe ik naar bed ga “ zei ik tegen haar.
Maar dan wel een andere keer als de rest weg is ofzo. En ze stemde in , we gingen weer naar de rest.

Ze lachten toen we buiten kwamen maar we lachtte maar mee en wisten we zelf wel beter.
Veere knipoogde naar me en ik voelde me ongemakkelijk. Mijn strikt geheim was geen geheim meer en moest kijken hoe ik dit het beste kon verpakken. Een belangrijk moment in mijn leven diende zich aan, want delen betekende voor mij echt binden.
Niet in de vorm van liefde maar zeker wel in de vorm van vriendschap. Ik besloot dan ook ’ all the way ’ te gaan.

Terwijl we nog meer ‘ouwehoerde ’ met elkaar dan ooit te voren bedacht ik een idee om alleen te zijn met Veere.


” Morgen effe bier en eten halen denk ik he jongens “

*

Lauwie

Re: Op de Camping
« Reactie #2 Gepost op: 29 december, 2016, 20:54:37 »
--- Hier komt nog een vervolg op ---

*

Offline kleine81

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Gewoon Ik
  • Ik ben: ABDL
Re: Op de Camping
« Reactie #3 Gepost op: 03 januari, 2017, 02:11:37 »
IK ben benieuwd naar het vervolg !
Heb je een vraag? blijf er niet mee zitten en stel hem !

*

Offline luieluieraar

  • ***
  • Geslacht: Man
  • Don't wurry be Happy
  • Ik ben: DL
Re: Op de Camping
« Reactie #4 Gepost op: 03 januari, 2017, 22:47:21 »
vindt ik leuk "klik"
diapering alone is cool
diapering with friends is awesome