Een droom die niet uit kwam

  • 0 Reacties
  • 16851 Gelezen
*

Lauwie

Een droom die niet uit kwam
« Gepost op: 09 maart, 2017, 07:21:00 »
Nog voor de wekker gaat open ik mijn ogen. Door de gordijnen heen zie ik dat het buiten nog donker is,  vreemd. Zou het eigenlijk al tijd zijn om op te staan?
Oh wacht,  het is zaterdag.  Ik ben vrij. Of moet ik toch werken?  Wat voor dag is het?
Even check ik mijn telefoon.. Een duidelijk antwoord kan ik met mijn slaperig hoofd niet vinden.
Ik heb buikpijn,  niet héél erg of zo. Beetje honger denk ik.
Nu al genoeg nagedacht voor vandaag. En ben nog niet eens uit bed.
Ik draai mijn kussen even om en leg me weer tot rust, zoals een hondje dat in zijn mand doet weet je wel..

Auw mijn buikje, het neemt niet bepaald af dat gerommel daar van binnen.  Als ik mijn ogen sluit om lekker verder te slapen en de boel de boel te laten schiet ik omhoog.
Ik moet een poep! Nog voor ik uberhaupt wil denken aan 'aanstalten' maken om te gaan voel ik hoe alles er in één keer uit komt.
Voorafgegaan door een geweldige scheut van machteloosheid alsmede schrik, voel ik hoe mijn gaatje zich verlamt en er een dikke, warme brei zich in mijn luier vespreidt. Via mijn billen richting mijn kruis. Achter een beetje omhoog drukkend. De Bambino Bellisimo als een waar afweergeschut.
De verlichting rondom mijn buikje doet me weg zwijmelen, de dikke poepluier doet stem me tevreden.
Een kleine plas is door de krachtsexplosie niet meer te houden en een warme plek vorm zich aan de voorkant van de luier.
Mijn romper houdt alles keurig strak op zijn plek en ondanks ik me bewust ben van een enorme poepluier is name lucht in geen verder of wegen te bekennen. 
Nog vermoeider na deze onhoudbare situatie leg ik mijn hoofd op mijn kussen, wegdromend als een kleine, kleuterachtige jongen die betrapt wenst te worden door zijn mama.

Als plots de deur bel gaat... *ttrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiing*

Ik doe open en voor mij staat een collega van me.  Niet van mijn huidige baas maar van mijn vorige baas. De baas die ik vorig jaar verlaten heb en letterlijk door de buren ben verwelkomt.
Hé Ruud,  wat doe jij nou hier"? Vraag ik beduusd. Ik dacht effe een bakkie pakken Lauw" zegt Ruud. Trouwens gehoord van Theo"?
Terwijl Ruud binnen stapt word ik herinnert aan de poepluier rond mijn billen maar ik kan niets anders doen dan hopen dat hij het niet merkt.  Blijkbaar heb ik een voetbal broek over mijn romper aangetrokken en ondanks dat ik het idee heb dat de luier zowel boven als onder flink uitsteekt lijkt het dat Ruud helemaal niets door heeft.
De wrijving in de luier zorgt voor een bepaalde spanning en ik voel mijn piemel groter worden.
Met mijn duim in mijn mond klets ik bij met Ruud terwijl we op het terras van het café tegenover de kerk zitten. Ruud ziet het niet eens en verteld ronduit over de Cubaanse die Theo heeft omgelegd en de verhuizing van het moederbedrijf, mijn oude baas dus, naar Sri Lanka.  Het enige wat ik denk is, hoe kun je in hemelsnaam Nederlandse distributiecentra's bevoorraden vanuit Sri Lanka. 
En hoe moet dan dan met naar je werk toe gaan...
Ik moet een flinke plas en ondanks ik weet dat mijn luier al goed gebruikt is twijfel ik niet en zet ik me naast mijn stoel op mijn hurken en plas zonder enige aanzet in mijn luier, de duim nog steeds in mijn mond, Ruud nog steeds op de praatstoel.

Als vervolgens de trein in stap kom raak ik aan de praat met een oudere dame. Nog steeds in voetbal broek en een aan alle kanten uit stekende poepluier eronder.
De dame vraagt of ik hulp nodig heb en eveneens met mijn duim in mijn mond knik ik bevestigend. Ik moet me op de bank van de trein leggen naast haar dochtertje.  De overvolle coupé heeft niets in de gaten en de rest doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is.  Haar dochtertje,  wat ik al gek vind bij een dame van deze leeftijd (?) wordt een schone broek aan gedaan en mijn luier wordt losgetapet en met een zachte tedere wrijving voel ik een gekke, maar aagename tinteling daar beneden en ik schiet in mijn gedachte dwars door het plafond en ik voel mijn luier andermaal vol stromen maar dit keer is het anders.

Bijkomend van deze op een LSD trip lijkende lancering kijk ik naar de vrouw en herken ik haar als Tante Jet,  ik kijk naar rechts waar geen ander iemand ligt en om me heen waarin niets lijkt op een treimcoupé.
Waar ik ben weet ik niet maar de waar de dikke, vieze, volle poepluier zich bevindt weet ik wel. Tussen mijn beentjes, met het voetbalbroekje eroverheen.  Ook de duim steekt nog in mijn mond en als ik probeer te ontdekken of het klopt wat ik voel ontdek ik via de buitenkant van mijn luier een plugje via mijn achterste.
Ik slaak een zucht, voel me intens gelukkig en wil bijna beginnen met het genieten van dit leventje waarin alles is zoals het moet zijn,  gaat de voordeur bel weer.... *
*Ttrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiing*

Ik schrik op vanuit mijn bed, recht overeind!

*ttrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiing *

Beduusd kijk ik naar mijn wekker en sla uhm uit.... *BAF*
Verdoofd van de heerlijke droom, check ik mijn telefoon...  09:25u Zaterdag.. Pffff vergeten mijn wekker uit te zetten,  ik ben vrij!
Ik zak met mijn hand naar mijn luier en concludeer helaas 'ongebruikt'..

Wat een heerlijke droom, bedenk ik me als ik me ontspan en aanzet....