Suprise party

  • 2 Reacties
  • 15336 Gelezen
*

Lauwie

Suprise party
« Gepost op: 21 februari, 2017, 16:07:50 »
Een maand of wat geleden werd ik 30 jaar. Reden voor een feestje uiteraard maar zoals dat hier gaat mag  je dat als jarige éigenlijk niet weten. Er wordt dus een suprise party voor je geregeld.
Maar goed aangezien dat standaard procedure is wist ik in ieder geval wel dat er iets geregeld zou worden.  Alleen niet precies wanneer.

Toen ik op die bewust vrijdag avond lekker met mijn vriendin zat te netflixxen ging plots de bel.  Daar waar ik met mijn gedachten al met één been in bed lag spurte mijn vriendin naar beneden. 'Snel afwimpelen he'!  Riep ik nog..

Uhm Lauwie,  hoorde ik vanaf de voordeur. Nea is hier en die blijft hier even een nachtje slapen.  Nea is de beste vriendin van mijn vriendin en hoewel ik wel verrast was vond ik het allemaal prima want ineens wist ik hoe laat het was.
Tijd voor een feestje!

Al sjauwend kwamen beide de woonkamer in en op de vraag waar Nea dan ergens moest gaan liggen antwoordde mijn vriendin gedesideerd; Gewoon bij ons op de kamer.
Beetje verbaasd vraag ik mijn vriendin hoe dat dan met mij en mijn "kwaaltje" moet.
Ik plas nog steeds in bed namelijk en slaap iedere nacht in een luier.

'Geen zorgen schat, ik heb Nea alles al uitgelegd en die is wel wat gewend en je hoeft je nergens voor te schamen ' zei mijn vriendin.
'Absoluut Lauwie je hoeft je nergens druk over te maken' aldus Nea die mij groette met 3 kussen.

Niet bepaald minder opgelucht, het is immers niet echt iets om trots op te zijn, was de de suprise party aanstaande. De eerste suprise was binnen zullen we maar zeggen.
Maar de avond was fantastisch en met al mijn vrienden en familie vierde we tot diep jn de nacht, in een afgehuurd café, feest.

Thuis aangekomen maakte we ons klaar om te gaan slapen. Nea sliep op een zelf meegebracht bedje op de grond.
Terwijl ze daar mee bezig was kwam mijn vriendin binnen met mijn luier en vroeg me op bed te liggen. Maar Nea was er ook nog maar dat maakte niet uit vond mijn vriendin.
De genuttigde alcohol deed mijn schaamte niet wegnemen maar ik had weinig keuze en legde me op bed terwijl ik een dikke luier om kreeg.
Toen we klaar waren om te gaan slapen wenste we elkaar weltrusten en vielen in een diepe slaap.

Langzaam werden we één voor één wakker..
Mijn luier had zijn werk goed gedaan en na een goedkeurende aai over mijn bol vroegen we hoe het met Nea ging.
Met een zachte stem hoorde we dat het wel goed ging maar om de één of andere reden werd ik naar beneden gesommeerd om een broodje in de ogen te gaan leggen.
En met mijn natte luier onder mijn pyjama broek liep ik naar beneden.  Boven ging het er met gerommel en gestommel nogal rumoerig aan toe en toen de dames bende kwamen werd duidelijk waarom.
De mobiele bed stukken werden doorweekt in de tuin ter drogen gelegd en met het schaamrood op haar kaken bekende Nea in bed te hebben geplast.

Gillend van het lachen met zijn drietjes werd ik nog wel even fijn geattendeerd op de pamper tussen mijn benen maar het mocht dr pret niet drukken dat een volwassen zindelijke meid, na een avondje stappen haar bedje had onder geplast terwijl aan de andere kant van het bed een volwassen jongen in een luier sliep.

Men moest eens weten...

Een suprise party was het zeker...





*

Offline Winnie

  • *****
  • Geslacht: Man
  • Klein maar fijn.
  • Ik ben: AB en DL
Re: Suprise party
« Reactie #1 Gepost op: 21 februari, 2017, 18:47:15 »
 :-* :-*
Groetjes van een kleine lieve knuffelbeer.
A Libero sit convivium.

*

Offline Poppetje

  • Miauw ^^
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
  • Vragen? PM me gerust ! ;-)
  • Ik ben: ABDL Kitty
Re: Suprise party
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari, 2017, 11:32:30 »
Wie een kuil graaft voor een ander...
I live this life because it's who I am.